-
Problemy są dobre, czyli...
Pewnie znasz to powiedzenie, że problemy chodzą parami. Faktycznie, okazuje się, że jeden problem może wygenerować drugi, a ten może jeszcze stworzyć trzeci i kolejne. Zdarza się, że spada na nas nieoczekiwana lawina kłopotów czy porażek, które mogą wywrócić nasze życie do góry nogami. Ale nie muszą! Dzięki tej książce dowiesz się, jak przygotować się na trudne czasy i na co... więcej »
cena: 39,90 zł
-
Success and Change
Chcesz osiągnąć sukces? Musisz zajrzeć w głąb siebie i odszukać w sobie to, co najlepsze. Aby zerwać z wewnętrznymi blokadami, musisz odkryć własne ograniczenia. Zerwij ze starymi przeświadczeniami, problematycznymi relacjami, męczącymi nawykami i zacznij świadomie zarządzać swoim życiem. więcej »
cena: 31,99 zł
-
Niemożliwe świadectwa
Te pozornie niemożliwe historie są niezaprzeczalnym dowodem Bożej miłości i mocy, a także prawdy, że w Jezusie Chrystusie ratunek i pomoc mogą znaleźć zarówno ci, którzy już doświadczyli Jego dobroci, jak i ci, którzy jeszcze Go nie poznali. więcej »
cena: 43,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- 3 za 2: Gary Vaynerchuk
-
OFERTA NIEAKTUALNA
OFERTA NIEAKTUALNA
Kim jest Gary?
“GARY VAYNERCHUK
GENIUSZ MARKETINGU I BIZNESU
Przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek wg. New Jork Times’a. Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.
Przez wielu uważany jest za geniusza marketingu i biznesu – co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:
♦ inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów,
♦ twórca Vaynermedia – jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA,
♦ twórca popularnych kanałów youtubowych takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryVee.„ GARY VAYNERCHUKBiznes z Gary'm?
- Bez znaczenia, czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz, jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu...
- Z łatwością odnajdziesz się, dzięki Gary'emu, w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych!
- Ta niesamowita osobowość pokazuje, w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego, aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności - poza radarem konkurencji.
WYRUSZ W TĘ PODRÓŻ Z GARY'M!
.
WYBIERZ 3 KSIĄŻKI GARY'EGO,
ZAPŁAĆ ZA 2*!
*najtańszą z wybranych co najmniej 3 książek Gary'ego otrzymasz GRATIS!
"Zapytaj Garyego" Gary Vaynerchuk
Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów, jak i ambasadorów jego brandu.
Bez znaczenia, czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz, jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu - ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.
Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy, które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!
So let’s geeeeet into theeeeee shooooow! :)
DOWIEDZ SIĘ JESZCZE WIĘCEJ O KSIĄŻCE TUTAJ >>>
"W market[r]ingu - czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych" Gary Vaynerchuk
„W market[r]ingu” to mapa, za pomocą której z łatwością odnajdziesz się w świecie skutecznych strategii marketingowych dla mediów społecznościowych. Mnóstwo przykładów zobrazowanych kolorowymi zdjęciami, opatrzonych komentarzami autora to dodatkowa nawigacja na drodze do sukcesu Twojej marki w social media.
Liczy się autentyczny kontakt z klientami - nie poprzez krzykliwe komunikaty „Kup”, „Promocja!”, ale poprzez nowe formy narracji charakterystyczne dla poszczególnych, tak różnych od siebie platform, jak chociażby Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter i Tumblr.
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie „prawych sierpowych” zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku. Dzisiaj sama komunikacja to nie wszystko, liczy się kontekst. Ważne jest to, aby przekaz dostosować odpowiednio do każdego z mediów indywidualnie.
DOWIEDZ SIĘ JESZCZE WIĘCEJ O KSIĄŻCE TUTAJ >>>
"Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo" Gary Vaynerchuk
Czy masz hobby, któremu mógłbyś oddawać się całymi dniami? Jakiegoś bzika, przez którego jesteś gotów siedzieć do późna w nocy?
Nadeszły wspaniałe czasy, w których można się oddawać swojej pasji i żyć z robienia tego, co kochasz. W "Wybij się! Nie czekaj, działaj i przekuj pasję w bogactwo" Gary Vaynerchuk pokazuje, jak wykorzystywać potęgę Internetu do zamiany hobby w prawdziwy biznes.
Przez wiele lat rozwijał rodzinny sklep z winami i uczynił z niego czołowy biznes w kraju. Jednak pewnego razu włączył kamerę i dzięki sekretnym chwytom, które zdradza w tej książce, zmienił swoje życie i zaczął wyrabiać sobie osobistą markę, która posiada ogromny potencjał do zarobienia pieniędzy.
Pod koniec książki czytelnik potrafi panować nad mocą Internetu, dzięki której jego marzenia stają się rzeczywistością. "Wybij się!" stanowi przedstawioną w punktach instrukcję obsługi nowoczesnego biznesu.
DOWIEDZ SIĘ JESZCZE WIĘCEJ O KSIĄŻCE TUTAJ >>>
"Ekonomia wdzięczności. Zasada wzajemności w biznesie" Gary Vaynerchuk
Wszystko się zmienia, poza naturą ludzką.
Gdybyśmy mieli rok 1923, ta książka nosiłaby tytuł Dlaczego radio zmieni wszystko. Gdyby był rok 1998, tytuł brzmiałby Dlaczego zginiesz, jeśli Twoja firma nie będzie obecna w internecie i jeśli nie zaczniesz handlować w sieci.
Zasada uczciwej wymiany leży u podstaw tworzenia się wszelkich społeczności ludzkich. Kiedy jesteś dla kogoś bezinteresownie miły, on także jest miły i zaczyna Cię lubić. Rozmawiacie, wymieniacie idee, tworzy się nić sympatii. To genialne w swej prostocie. I dokładnie tak samo przedstawia się sprawa z budowaniem relacji z klientami. Ta książka jest tak samo bezpretensjonalna i szczera jak zasada: coś fajnego za coś fajnego, bez oglądania się na zysk. Dowcipna i pełna przykładów z życia, ukazuje firmy, które rozwijają się dzięki stosowaniu zasad „ekonomii wdzięczności” w praktyce.
DOWIEDZ SIĘ JESZCZE WIĘCEJ O KSIĄŻCE TUTAJ >>>
- Bez znaczenia, czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz, jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu...