-
Myśl i bogać się. Wersja...
Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli wielkie fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali i odkrył, że dzięki kierowaniu się kilkoma prostymi zasadami każdy może zdobyć bogactwo. Hill udowodnił to własnym życiem, postępując zgodnie z doskonaloną latami metodą. Spełniając... więcej »
cena: 59,00 zł
-
Piękny umysł nie ma wieku
Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na zachowanie sprawności w dowolnej dziedzinie są ćwiczenia. Od tej reguły nie ma żadnych wyjątków, a jeśli chcemy przez całe życie czuć się w pełni sprawni, warto zadbać nie tylko o kondycję ciała, ale też umysłu. Zagadki umysłowe rozjaśnią Twoją głowę! więcej »
cena: 37,00 zł
-
Karykatury chrześcijaństwa
Celem książki jest ukazanie wypaczonych i nieprawdziwych wizji chrześcijaństwa, z jakimi stykamy się na co dzień i jakie zwykle mało krytycznie przyjmujemy. Uczy oddzielania prawdy od fałszu! Z tej wiedzy płyną wnioski czysto praktyczne i życiowo przydatne dla każdego z nas – są podstawą by wyrobić sobie nawyk kierowania się trzeźwym i krytycznym myśleniem oraz do dojrzałej i... więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi
-
Ponadczasowa publikacja o relacjach z ludźmi – najlepsza, jaka dotychczas powstała!
Gdyby zapytać ludzi interesujących się literaturą motywacyjną lub rozwijających się w biznesie, czy mogliby polecić książkę, która jest najlepsza, jeśli chodzi o kontakty międzyludzkie, niewątpliwie podaliby tytuł "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" Dale'a Carnegie. Sukces tej książki opiera się na tym, że osoba, która ją przeczyta, jest tak zafascynowana, że poleca ją kolejnym dziesięciu.
Wielu z nas ma problemy w utrzymaniu dobrych kontaktów z bliskimi nam osobami, z ludźmi w naszym towarzystwie czy w tworzeniu udanych relacji biznesowych. Bez względu na wiek można pewne braki nadrobić i zdobyć nowe umiejętności.
Książka „Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi” w bardzo prosty sposób przekazuje zasady budowania zdrowych relacji. Sprzedana już w ponad 13 milionach egzemplarzy i przetłumaczona na 37 języków świata, doczekała się wielokrotnego wznawiania i ostatecznie została uwspółcześniona, by zaspokajać dzisiejsze potrzeby.
Od czego zależy 85% naszego szczęścia?
Obejrzyj krótki filmik z polskimi napisami, na którym występuje Brian Tracy. Powie Ci on coś, co wiedzą już szczęśliwi ludzie, którzy osiągnęli w życiu sukces. Posłuchaj:Skąd pomysł na napisanie tej książki?
Publikacja "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" po raz pierwszy ukazała się w 1939 roku, lecz w istocie jej historia sięga roku 1922. Z początkiem lat 20. XX wieku wyszedł na światło dzienne i wreszcie został nazwany jeden z głównych problemów tkwiących w dotychczasowych programach nauczania. Świat biznesu, choć doskonale przygotowany do wykonywania swoich zadań, nie mógł w pełni korzystać ze swoich możliwośći, gdyż brakowało w nim podstawowej wiedzy z zakresu stosunków międzyludzkich.
Carnegie, jeden z ówczesnych wykładowców kursów dla ludzi interesu, w odpowiedzi na te braki w wykształceniu przygotował krótkie wystąpienie pt. "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi", które z czasem rozrosło się do pełnowymiarowego wykładu, by w kolejnych etapach, po latach badań, poszukiwań i doświadczeń stać się książką – podręcznikiem o tym samym tytule. Dzieło Dale'a Carnegie jest więc publikacją „uczącą się” – zarówno w okresie powstawania, jak i bezpośrednio po wejściu na rynek, gdyż autor przez lata wprowadzał do swego dzieła niezbędne, uwarunkowane zmianami społeczno-gospodarczymi i doświadczeniem życiowym poprawki.
Książka ułatwia bycie człowiekiem nietuzinkowym
Jak mówi sam tytuł, książka składa się z dwóch zasadniczych zagadnień (choć zawiera w sobie cztery części). Pierwszy blok tematyczny poświęcony jest przyjaźni, zasadom zdrowej i obustronnie ubogacającej relacji. Zasady są przeważnie znane, a wręcz oczywiste. Są jednak w mistrzowski sposób sformułowane, co ułatwia ich zapamiętanie i urzeczywistnianie.
Druga część dotyczy zjednywania sobie ludzi – chodzi w niej głównie o kontakty w pracy. Niełatwo być podwładnym i niełatwo dowodzić grupą ludzi. Jak nie być zbyt uczciwym i jednocześnie nie być tyranem? Jak łagodzić konflikty? Jak radzić sobie ze skargami?
Książka ułatwia bycie człowiekiem nietuzinkowym, zyskanie popularności. Uczy też bycia dobrym mówcą – co jest cechą coraz bardziej pożądaną. Treść ukazuje wartość uczciwości i rzetelności w pracy przy jednocześnie dużej wydajności i efektywności.
Autor zadbał, aby przykłady były proste, trafiające i uchwycające istotę problemu. Na końcu każdego podrozdziału umieszczona jest zasada wyprowadzona właśnie z konkretnego przykładu. Na końcu książki wszystkie zasady są powtórzone razem. Nie są to treści wydumane przy biurku, ale sprawdzone w życiu.
Warto zajrzeć i sprawdzić, czy aby na pewno mi taka książka nie jest potrzebna.
Maciej Zacharek (recenzja pochodzi z serwisu Tolle.pl)
Wielki sekret udanych kontaktów z ludźmi
Przeczytaj fragment książki:
2. WIELKI SEKRET KONTAKTÓW Z LUDŹMI
Jest tylko jeden sposób pod słońcem, aby sprawić, by ktoś coś zrobił. Czy kiedykolwiek zadałeś sobie trud, żeby się nad tym zastanowić? Tak, tylko jeden sposób. Trzeba sprawić, aby ten ktoś chciał to zrobić. Pamiętaj: nie ma żadnego innego sposobu. Oczywiście możesz sprawić, by ktoś zechciał oddać ci swój zegarek, wciskając mu między żebra lufę pistoletu. Tak długo, jak masz na nich oko, możesz być pewien, że ludzie, których zatrudniasz, pracują — pod groźbą zwolnienia. Możesz zmusić dziecko, by robiło to, czego chcesz, uciekając się do pasa i pogróżek. Jednak wszystkie te metody przyniosą niepożądane skutki. Jedyny sposób, w jaki ja mogę sprawić, byś ty coś zrobił, to ofiarowanie ci tego, co chcesz otrzymać.
Czego więc chcesz? Zygmunt Freud powiedział, że wszystko, co robimy, wynika albo z pobudek seksualnych, albo z chęci bycia wielkim.
John Dewey, jeden z największych filozofów Ameryki, ujął to trochę inaczej. Otóż dr Dewey powiedział, że ukrytym motorem ludzkiej natury jest „żądza bycia ważnym". Zapamiętaj te słowa: „żądza bycia ważnym". To wielkie słowa. Przeczytasz je jeszcze wiele razy w tej książce. Czego więc chcesz? Niezbyt wiele, ale tej garstki, na której ci zależy, będziesz pożądać z nieprawdopodobna konsekwencją.
Oto rzeczy, których chce większość ludzi:
- Zdrowie i utrzymanie życia
- Jedzenie
- Sen
- Pieniądze i to, co można za nie kupić
- Zbawienie
- Zadowolenie seksualne
- Powodzenie własnych dzieci
- Poczucie ważności
Najgłębiej zakorzenione w naturze ludzkiej jest pożądanie, by być docenianym
Wszystkie z tych potrzeb są zwykle zaspokajane — wszystkie prócz ostatniej. Jedno pragnienie, niemal tak silne i niepokonane jak potrzeba jedzenia i snu, bardzo rzadko zostaje spełnione. Freud nazwał je „chęcią bycia wielkim", Dewey zaś „żądzą bycia ważnym".
Lincoln rozpoczął kiedyś list słowami: „Każdy lubi, gdy prawić mu komplementy". William James powiedział: „Najgłębiej zakorzenione w naturze ludzkiej jest pożądanie, by być docenianym". Zauważmy, że nie mówił o „chęci", „tęsknocie" lub „pragnieniu". Użył słowa „pożądanie".
Oto jest ten niszczący i niepowstrzymany ludzki głód; ci nieliczni, którzy ów głód zaspokoją, będą mieć wszystkich ludzi w ręku, a po śmierci „opłakiwać ich będzie i żałować nawet grabarz".
Żądza poczucia ważności jest jedną z głównych cech odróżniających nas od zwierząt.
Na koniec, poznaj opinię czytelnika na temat tej książki:Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(17 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi"
-
Polecam wszystkim takim jak ja,ktorzy nie potrafią zjednać sobie ludzi .Cenne rady zawiera ta pozycja
-
To już klasyk. Tą książkę powinien dosłownie przeczytać każdy.
-
Wspomniany tytuł zawiera bardzo istotne mechanizmy i zachowania, których rezultaty uświadamiamy sobie dopiero po lekturze tej książki. Gorąco polecam!
-
Książka jasna, prosta, oczywista i bardzo pomocna. Warto przeczytać i zastosować, aby nie musieć do wszystkiego dochodzić samodzielnie, ponieważ czasowo jest się dużo do przodu a i na efekty nie trzeba długo czekać.
-
Jedna z lepszych książek jakie czytałem. Uważam, że każdy człowiek powinien przeczytać tą książkę... kilka razy! :)
-
Na pewno będę wracał do niego często. Polecam każdemu, kto chce poznać mechanizmy dobrego kontaktu z ludźmi :)
-
Polecam książkę. Niby żyjemy tyle lat, niby wszystko wiemy, a jednak... można dowiedzieć się naprawdę dużo wartościowych rzeczy. Książka pokazuje nam, jak powinniśmy rozmawiać z innymi. I to faktycznie działa. Polecam.
-
Księżka, której nie trzeba reklamować. 13 milionów sprzedanych egzemplarzy mówi samo za siebie. Wybitność książki polega na przykładach z życia i prostym języku. Treści znakomita i liczy na znalezienie się w Twojej biblioteczce domowej. Poza tym czytali ją ludzie tacy jak Warren Buffett.
-
Obowiązkowa lektura dla każdego, kto chcę polepszyć swoje kontakty z innymi ludźmi. Bardzo dużo daje do myślenia.
-
Bardzo dobra książka i zdecydowanie ponadczasowa. Polecam wszystkim, którzy chcą się lepiej komunikować i budować trwałe relacje.
-
-
Dale Carnegie
Przedmowa do wydania poprawionego 11
Jak i dlaczego napisałem tę książkę 13
Dziewięć rad, jak czytać tę książkę 21
CZĘŚĆ PIERWSZA
PODSTAWOWE TECHNIKI KONTAKTÓW Z LUDŹMI
1. „Jeśli chcesz zebrać miód, nie przewracaj ula" .. 29
2. Wielki sekret kontaktów z ludźmi 45
3. „Ten, kto potrafi to zrobić, ma za sobą cały świat. Ten, kto nie potrafi, wędruje samotnie" 59
CZĘŚĆ DRUGA
SZEŚĆ SPOSOBÓW, KTÓRE SPRAWIĄ, ŻE LUDZIE BĘDĄ CIĘ LUBIĆ
1. Zrób to, a będziesz wszędzie miłym gościem ... 81
2. Jak zrobić dobre wrażenie 95
3. Jeśli tego nie zrobisz, wpędzisz się w kłopoty ... 104
4. Jak zostać dobrym rozmówcą 114
5. Jak zainteresować ludzi 125
6. Co zrobić, aby ludzie od razu cię polubili 130
CZĘŚĆ TRZECIA
JAK PRZEKONAĆ INNYCH DO TWOJEGO SPOSOBU MYŚLENIA
1. Nie można wygrać kłótni 147
2. Jak narobić sobie wrogów 156
Jeśli nie masz racji — przyznaj to 169
3. Kropla miodu 178
4. Sekret Sokratesa 187
5. Wentyl bezpieczeństwa. Jak poradzić sobie ze skargami 193
6. Jak zapewnić sobie współpracę innych 199
7. Magiczna formuła 206
8. Każdy tego chce 212
9. Każdy to lubi 221
10. Co sprawdza się w kinie i telewizji, przydaje się i w życiu 227
11. Gdy wszystko zawiodło 232
CZĘŚĆ CZWARTA
BĄDŹ PRZYWÓDCĄ: JAK ZMIENIAĆ LUDZI NIE ZRAŻAJĄC ICH I NIE ZNIECHĘCAJĄC
1. Jeśli już musisz wytknąć komuś błąd 239
2. Jak krytykując nie zostać znienawidzonym ... 246
3. Najpierw powiedz o własnych błędach 250
4. Nikt nie lubi wykonywać rozkazów 255
5. Pozwól rozmówcy zachować twarz 258
6. Jak popchnąć ludzi do sukcesu 262
7. Daj psu właściwe imię 268
8. Jak sprawić, aby ludzie uwierzyli we własne siły 273
9. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co chcesz, z przyjemnością 278
Lowell Thomas Na skróty do sławy 285
Cena już od: 34,90 zł