-
Problemy są dobre, czyli...
Pewnie znasz to powiedzenie, że problemy chodzą parami. Faktycznie, okazuje się, że jeden problem może wygenerować drugi, a ten może jeszcze stworzyć trzeci i kolejne. Zdarza się, że spada na nas nieoczekiwana lawina kłopotów czy porażek, które mogą wywrócić nasze życie do góry nogami. Ale nie muszą! Dzięki tej książce dowiesz się, jak przygotować się na trudne czasy i na co... więcej »
cena: 39,90 zł
-
Success and Change
Chcesz osiągnąć sukces? Musisz zajrzeć w głąb siebie i odszukać w sobie to, co najlepsze. Aby zerwać z wewnętrznymi blokadami, musisz odkryć własne ograniczenia. Zerwij ze starymi przeświadczeniami, problematycznymi relacjami, męczącymi nawykami i zacznij świadomie zarządzać swoim życiem. więcej »
cena: 31,99 zł
-
Niemożliwe świadectwa
Te pozornie niemożliwe historie są niezaprzeczalnym dowodem Bożej miłości i mocy, a także prawdy, że w Jezusie Chrystusie ratunek i pomoc mogą znaleźć zarówno ci, którzy już doświadczyli Jego dobroci, jak i ci, którzy jeszcze Go nie poznali. więcej »
cena: 43,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
-
Twój najcenniejszy kapitał
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.
Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.
Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?
Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.
Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu.Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą"
-
Wstęp (9)
Podziękowania (19)
Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki (21)
Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)
Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
Marka premium (29)
Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)
Zaufanie 2.0 (38)
Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców (44)
Czym jest kapitał reputacji? (50)
Twoja reputacja w świecie ludzi i technologii (54)
Na zakończenie drugiego rozdziału (62)
Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)
Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
Czym NIE jest marka (71)
Czym jest marka osobista (77)
Mieć markę czy być marką? (79)
Marka to obietnica (84)
Tożsamość marki (90)
Korzyści zawodowe z silnej marki (97)
Korzyści z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
Podsumowanie (109)
Rozdział 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi światem (113)
Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
Twój stosunek do siebie (122)
A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
Twoja życiowa misja (135)
Przełomowe momenty (136)
Twoje talenty (138)
Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? (153)
Twoja wewnętrzna wolność (155)
A teraz opowiedz mi swoją historię (156)
Podsumowanie (158)
Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)
Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myśleć? (166)
Między "sceną życia" a "charakteryzatornią" (169)
Jak o Tobie myślą? (174)
Segmentacja - czyja opinia Cię interesuje (176)
Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
Twój benchmark w świecie marek (186)
Podsumowanie (189)
Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)
Co to znaczy zarządzać sobą lub marką osobistą? (193)
Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
Wyrazisty bohater w anonimowym tłumie (202)
Twoja unikalność (205)
Zmapowane wrażenia (208)
Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
Mantra marki (216)
Wartościowy czy ważny? (218)
Pozycjonowanie przez wartości (219)
Wartościowy czy lubiany? (223)
Podsumowanie (225)
Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)
Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
Mów ze świadomością celu (233)
Komunikacja marketingowa w pigułce (236)
Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
Hałas wokół człowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu (251)
Co mówi Twój wizerunek, czyli właściwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
Bynajmniej. Co ma Polak na języku (255)
Jaką wartość ma Twój głos w kontaktach zawodowych (260)
Jak brzmi Twój cyfrowy głos? (263)
O jedno zdjęcie za dużo (266)
Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje życie (273)
Co Ci ukradł internet? (276)
Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
E-pajęczyna - tkasz czy jesteś uwikłany? (285)
O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
Podsumowanie (294)
Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)
Marki osobiste. Galeria premium (300)
Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą? (312)
Kwintesencja Ciebie (314)
Koniec na dobry początek... (316)
Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)
Bibliografia (325)
Cena już od: 69,00 zł