-
Nawyk nieodwlekania
Dzięki tej książce w łatwy sposób zapanujesz nad tym problemem! Jest to bardzo praktyczny i przystępnie napisany przewodnik, który pozwoli Ci szybko wyrobić w sobie nawyk działania i pozbyć się utrudniającej życie przypadłości - prokrastynacji. więcej »
cena: 29,90 zł
-
Elastyczne nawyki. Jak...
Dzięki tej książce przekonasz się, że można ukształtować elastyczne nawyki i że są one naprawdę trwałe. Poznasz metodę inteligentnych nawyków, które mogą zmieniać formę i dopasowywać się do zmiennej intensywności życia. Okażą się niezastąpione dla każdego, kto musi prowadzić wysoce nieregularny tryb życia, często zmienia rozkład dnia czy wciąż podróżuje więcej »
cena: 49,90 zł
-
Czy chcesz mieć tylko...
W tej książce Andrzej Fesnak porusza zagadnienia komunikowania się ludzi między sobą. Temat łatwy i trudny za razem. Łatwy, bo każdy robi to na co dzień, więc ma sporo doświadczenia. I trudny – ponieważ każdy robi to na co dzień, więc ma sporo doświadczenia – a wychodzi jak wychodzi, czyli jak zawsze. Andrzej Fesnak tłumaczy, dlaczego jest jak jest, skąd to się bierze i jak to... więcej »
cena: 29,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Sell Or Be Sold
-
Od czasu mojej pierwszej książki Sprzedać, by przeżyć, którą sam wydałem, napisałem jeszcze trzy inne książki: Przewodnik skutecznego zamykania sprzedaży, Jeśli nie jesteś pierwszy, to się nie liczysz (bestseller „New York Times”) i Zasada 10 x więcej: Jedyna różnica między zwycięstwem i porażką, która wprowadziła mnie do telewizji.
Pisząc te książki, nauczyłem się wiele na temat tego, co może się faktycznie przydać ludziom, co działa, a także – dzięki informacji zwrotnej od czytelników – dowiedziałem się, czego faktycznie potrzebują.
Sprzedać, by przeżyć nigdy nie zagościła na półkach sklepowych, ale to nie przeszkodziło jej, by stać się pozycją, która należy do ścisłej czołówki 1% najpopularniejszych książek, a to wszystko tylko dzięki sile poczty pantoflowej.Otrzymałem tysiące wiadomości od ludzi, którzy dzielili się ze mną swoimi przemyśleniami lub mieli do mnie pytania po przeczytaniu tej książki. Wielu z nich stwierdziło, że zupełnie odwróciła ona ich los i skierowała karierę w sprzedaży na właściwe tory. Inni, którzy nie uważają się za sprzedawców, stwierdzili, że ta pozycja pokazała im, co uchodziło ich uwadze przez wiele lat i czego faktycznie potrzebowali, by sprawić, żeby ich biznes się rozwijał.
Wierzę, że Sprzedać, by przeżyć jest najważniejszą książką o sprzedaży napisaną w ciągu ostatnich 50 lat i jednocześnie jest to lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie spełnić swoje marzenia. Zabraliśmy się za tę książkę i mocno ją zmodyfikowaliśmy, dodaliśmy nowe materiały, zaktualizowaliśmy i zmieniliśmy tytuł na Sell or Be Sold, czyli jak dostać od życia to, czego pragniesz.
Powodzenia
Grant Cardone-
Tę książkę powinni obowiązkowo przeczytać wszyscy licealiści i studenci!
Jest napakowana po brzegi cennymi informacjami przydatnymi nie tylko
dla zawodowych sprzedawców, lecz także dla każdego, komu zależy na tym,
by przekonać innych do swoich pomysłów, marzeń i celów!
-
W Sell or Be Sold Grant pokaże ci, jak zacząć od zera i stać się bogatym
dzięki jego sprawdzonym strategiom. To lektura obowiązkowa dla każdego,
kto pragnie odnieść sukces w sprzedaży i w życiu. -
-
Wiedza zdobyta podczas czytania tej książki zwiększy twój dochód. Grant
Cardone stworzył dzieło sztuki. Wiedza zawarta w tej książce to tlen w dzi-
siejszym świecie biznesu. -
Mówi się, że prawie ćwierć populacji na świecie jest zaangażowana w sprzedaż, ale ktokolwiek sformułował to stwierdzenie miał na myśli tylko osoby, które są sprzedawcami z zawodu. Nie powinno się myśleć wyłącznie w ten sposób. Sprzedaż jest koniecznością, żeby dać sobie radę w życiu. Oddychanie, jedzenie i uprawianie sportu nie jest dla większości z nas zawodem. Są to po prostu podstawowe czynności, bez których nie da się żyć. Tak samo ze sprzedażą.
Większość książek, które napisano na temat sprzedaży, skupia się na sprzedaży jako profesji, ale nie zwraca uwagi na to, jak istotna jest sprzedaż w naszym codziennym życiu.
Moja żona często mnie pyta: „Jak ty to robisz, że zawsze dogadujesz się z każdym?”. Odpowiedź jest prosta – bo chcę. Chcę, żebyśmy mieli fantastyczne życie! Bo zależy mi na tym, by wszystko szło tak, jak chcę? O tak! I dlatego że wiem, jak sprzedawać, jak przekonać i jak zamknąć sprzedaż oraz dostać to, czego chcę! Nie wiem, czy jest tego świadoma, ale moja żona jest jednym z najlepszych sprzedawców, jakich kiedykolwiek poznałem. Jest pełna pasji, wytrwała i zawsze dostanie to, czego chce – i nie tylko ode mnie.
Ta książka nauczy cię, jak mieć to, czego chcesz w życiu!
Chcesz więcej?! Zamów Cardone w pakiecie!
Kliknij i dowiedz się więcej.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(18 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
-
Opinie o "Sell Or Be Sold"
-
Wstęp
Rozdział pierwszy
Sprzedaż jako styl życia
Sprzedaż jako warunek konieczny do przeżycia
Prowizja
Uważaj na błędne dane
Sprzedaż – umiejętność niezbędna do przetrwania
Pytania do rozdziału pierwszego
Rozdział drugi
sprzedawcy sprawiają, że świat się kręci
Sprzedaż czy studia?
Sukces wszystkich profesji zależy od sprzedaży
Pytania do rozdziału drugiego
Rozdział trzeci
Profesjonalista czy amator
Profesjonalista
Amator
Wielki deficyt
Pytania do rozdziału trzeciego
Rozdział czwarty
Welcy
Zobowiązanie
Trawa jest zawsze bardziej zielona po drugiej stronie płotu
Zobowiąż się i to na całego
Siła przewidywania
Jedyny powód, dla którego nie będziesz lubił sprzedaży
(w pracy lub w życiu)
Co należy zrobić, by wejść na poziom mistrzowski
Pytania do rozdziału czwartego
Rzdział piąty
najważniejsza sprzedaż
Przekonywanie samego siebie
Przekonanie to sprawa sprawa życia i śmierci
Jak poradzić sobie sobie ze zjawiskiem 90 dni
Przekonaj sam siebie albo ktoś przekona cię do czegoś innego
Czyny, a nie słowa
Sprzedać lód Eskimosowi
Kluczowy element
Pytania do rozdziału piątego
Rozdział szósty
Mit ceny
Niemal nigdy nie chodzi o cenę
Eksperyment cenowy
Tu chodzi o miłość, nie o cenę
Zawsze idź w górę, nie w dół
To sprzedawcy, a nie klienci, sprawiają, że sprzedaż nie kończy się sukcesem
Kawa za 4 dolary, woda za 2 dolary
Pytania do rozdziału szóstego
Rozdział siódmy
Pieniądze twojego klienta
Pieniędzy nigdy nie brakuje
Twój klient i jego pieniądze
Drugie pieniądze są łatwiejsze do zdobycia niż pierwsze
Im więcej wydają, tym lepiej się czują
Pytania do rozdziału siódmego
Rozdział ósmy
Działasz w branży stworzonej dla ludzi
Branża stworzona dla ludzi, a nie branża X
Najbardziej interesująca osoba na świecie
Komunikacja = sprzedaż
Ludzie są ważniejsi od produktów (to podstawa dla kierowników)
Pytania do rozdziału ósmego
Rozdział dziewiąty
Magia zgody
Zawsze zgadzaj się z klientem
Wystarczy jeden
Próba zgodności
Jak zmiękczyć każdego klienta
Magiczne słowa
Pytania do rozdziału dziewiątego
Rozdział dziesiąty
Zdobywanie zaufania
Pokazuj, nie mów
To sprzedawcy dokonują sprzedaży, nie nabywcy
Wiarygodność oznacza większą sprzedaż
Ludzie wierzą w to, co widzą, nie w to, co słyszą
Jak poradzić sobie z nieufnością klienta
Wskazówki, jak korzystać z pisemnych i wizualnych
Informacji przy zamykaniu transakcji
Pomóż klientom uwierzyć w ciebie
Pytania do rozdziału dziesiątego
Rozdział jedenasty
dawaj, dawaj, dawaj
Magia metody „dawaj, dawaj, dawaj”
Kochaj tego, z kim jesteś
Jesteś jak Holiday Inn czy jak Ritz-Carlton
Obsługa jest ważniejsza od sprzedaży
Pytania do rozdziału jedenastego
Rozdział dwunasty
Twarda sprzedaż
Formuła twardej sprzedaży
Zamykanie transakcji jest jak przepis
Gdy stoisz – przegrywasz,
jeśli siedzisz – zamykasz transakcje
Pytania do rozdziału dwunastego
Rozdział trzynasty
Zmasowane działanie
Cztery rodzaje działania
Zmasowane działania oznaczają nowe problemy
Wyniki przynoszą szczęście
Zasada 10
10 X więcej
Działaj jak szaleniec
Pytania do rozdziału trzynastego
Rozdział rozdział czternasty
Podstawowa baza klientów
Pracuj nad swoją podstawową bazą klientów
Jak zbudować swoją podstawową bazę klientów
Narzucać się czy pomaga?
Wykorzystaj łatwą sprzedaż
Tworzenie mocy
Pytania do rozdziału czternastego
Rozdział piętnasty
Czas
Ile masz czasu
Wykorzystuj każdą chwilę na sprzedaż
Ile czasu marnujesz
Możliwości wynikające z lunchu
Zjedz na mieście, to zwiększysz sprzedaż
Pytania do rozdziału piętnastego
Rozdział szesnasty
Nastawienie
Świetne nastawienie jest warte więcej niż świetny produkt
Traktuj klientów klientów jak milionerów
Produkt swojego środowiska
Wskazówki, jak osiągnąć świetne nastawienie
Pytania rozdziału szesnastego
Rozdział siedemnasty
Najważniejsza sprzedaż mojego życia
Podsumowanie
Pytanie do rozdziału siedemnastego
Rozdział osiemnasty
Idealny proces sprzedaży
Krok pierwszy: powitanie
Krok drugi: określenie chęci i potrzeb
Krok trzeci: wybór produktu
Prezentacja / budowanie wartości
Krok czwarty: złożenie oferty
Krok piąty: zamknięcie transakcji lub rezygnacja
Rozdział dziewiętnasty
Sukces w sprzedaży
Zadaj sobie pytania
Bądź ze sobą szczery: nigdy nie usprawiedliwiaj porażki
Rozdział dwudziesty
Porady związane z treningiem sprzedaży
Mój program treningowy dla ciebie
Rozdział dwudziesty pierwszy
Funkcjonowanie w mediach społecznościowych
Terminarz udanej sprzedaży
O wartości 250 tysięcy dolarów
Codzienne zobowiązania zawodowego sprzedawcy
Dziesięć przykazań sprzedaży
Rozdział dwudziesty drugi
Szybkie wskazówki na pokonanie największych wyzwań w sprzedaży
Odrzucenie
Negatywne otoczenie
Dyscyplina
Gospodarka
Konkurencja
Wiedza o produkcie
Podtrzymanie kontaktu z klientem
Organizacja
Niechęć do kontaktu z klientem
Wypełnienie czasu
Zamykanie transakcji
Brak połączeń zwrotnych
Strach
Emocje ludzi
Negatywne konotacje sprzedaży
Brak właściwej odpowiedzi
Przytłoczenie obiekcjami klientów
Czucie się jak idiota
Spotykanie wielu ludzi
Przełamanie pierwszych lodów
Utrzymywanie motywacji
Zaczynanie od nowa, z nowymi klientami
Utrata sprzedaży na rzecz konkurenta
Brak konsekwencji
Poszukiwanie potencjalnych nabywców
Tylko prowizja / brak bezpieczeństwa
Długie godziny pracy
Cechy świetnego sprzedawcy
O autorze
Cena już od: 75,00 zł