-
Język Zręcznie Niejasny
Poradnik pokazuje mechanizmy pozwalające rozpoznawać wysublimowane metody wpływania na innych, a co za tym idzie pomaga przestać być ofiarą. Można zapobiegać manipulacji, gdy się rozpoznaje konkretne narzędzia. Jeśli nie rozpoznasz narzędzi, to w znacznym stopniu jesteś się bezbronny. więcej »
cena: 39,90 zł
-
Zrzucić brzuch. Co jeść, a...
Większość osób chcących pozbyć się brzuszka nie wie dokładnie od czego ma zacząć. Nie wiedzą czy mają robić ćwiczenia na brzuch, czy może mają inaczej się odżywiać. Zaczynają więc zbierać informacje na ten temat i z czasem dowiadują się że płaski brzuch to przede wszystkim właściwe odżywianie. więcej »
cena: 44,00 zł
-
Nawyk nieodwlekania
Dzięki tej książce w łatwy sposób zapanujesz nad tym problemem! Jest to bardzo praktyczny i przystępnie napisany przewodnik, który pozwoli Ci szybko wyrobić w sobie nawyk działania i pozbyć się utrudniającej życie przypadłości - prokrastynacji. więcej »
cena: 29,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Szkoła Cialdiniego. Zasady wywierania wpływu na ludzi.
-
Książka zawiera genialne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.
Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!
Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.
Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.
Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".
Psychologia na Twoich usługach- Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
- Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
- Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
- Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
- Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
- Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
- Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?
Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.
Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.
Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(18 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Szkoła Cialdiniego. Zasady wywierania wpływu na ludzi."
-
Świetna, krótko, treściwie i na temat.
-
-
Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)