-
Ruchome schody. Rozwój...
"Ruchome schody” to metafora sytuacji, w której może Ci się wydawać, że idziesz do przodu, a tak naprawdę cofasz się – to tak, jakbyś znajdował się na ruchomych schodach, które bezlitośnie ściągają Cię w dół! więcej »
cena: 39,90 zł
-
Tamar. Wszystkie...
Tamar to symboliczna opowieść o tym, jaką męskość spotyka kobieta we współczesnym świecie. Wszystkie możliwe nieszczęścia, smutki, tragedie (głównie za przyczyną mężczyzn) i to co najgorsze w życiu Tamar zamienia się na końcu w jej szczęście i spełnienie. więcej »
cena: 39,90 zł
-
Sekretne życie Nieba
Poznaj tajemniczy i niezbadany świat Nieba, zachwyć się jego wizją i dzięki temu przygotuj się do momentu przejścia, który czeka każdego z nas. więcej »
cena: 39,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Psychologia Sprzedaży
-
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.
Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.
Mateusz Grzesiak — międzynarodowy nauczyciel, psycholog interdyscyplinarny.Zobacz również te artykuły związane z tą tematyką:
- Jak sprawić, aby klient do Ciebie wracał?
- Zmiana wrażenia – czy to w ogóle możliwe?
- Jak DOBRZE odpowiadać na pytania?
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(19 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Psychologia Sprzedaży"
-
Wszystkie pozycje od Grzesiaka powinny być obowiązkowe jeśli chodzi o polaków!
-
Praca Mateusza Grzesiaka bardzo mi się podobała. Co prawda jak na razie nie mam możliwości przetestowania tych umiejętności w praktyce ze względu na specyfikę swojej działalności (zaczynają mi się wakacje) ale te dwa miesiące będą dla mnie okresem wytężonej pracy polegającej na poznawaniu tych wszystkich wspaniałych technik opisanych w pracy "Psychologia Sprzedaży" Polecam ją każdemu, kto ma do czynienia z klientami.
-
-
Wstęp (9)
Istotność sprzedaży (11)
Polska mentalność (15)
Model MasterSales (19)
Inner Game (23)
Sympatia i kompetencja (25)
Autorytet (28)
Kategorie (32)
Archetypy (34)
Pozycje (43)
Wzrok (46)
Gestykulacja (50)
Dotyk (73)
Chodzenie (76)
Odległość (77)
Niepowtarzalność (78)
Motywacja (80)
Dystans do siebie (84)
Ciekawość (86)
Zmiana wrażenia (88)
Błędy wizerunkowe (89)
Relations Game (93)
Social jiu-jitsu (95)
Raport niewerbalny (99)
Raport werbalny (102)
Etapowość (107)
Zaufanie (109)
Potrzeby (119)
Demografia (119)
Psychografia (127)
Emocje (136)
Lojalność (144)
Future pace (147)
Backtrack pace (149)
Telefon (150)
E-mail (151)
Zasady komunikacji (152)
Sales Game (157)
Wątpliwości (159)
Definiowanie produktu (168)
Elevator speech (171)
Promocje (174)
Język korzyści (177)
Pytania (179)
Odpowiadanie (181)
Wiele osobowości (182)
Rama inwestycji (183)
Umawianie spotkań (185)
Cross-sale (187)
Rekomendacje (188)
Testymoniale (189)
Buyers remorse (190)
Techniki perswazyjne (191)
Epilog (195)
Cena już od: 31,99 zł