-
Nawyk nieodwlekania
Dzięki tej książce w łatwy sposób zapanujesz nad tym problemem! Jest to bardzo praktyczny i przystępnie napisany przewodnik, który pozwoli Ci szybko wyrobić w sobie nawyk działania i pozbyć się utrudniającej życie przypadłości - prokrastynacji. więcej »
cena: 29,90 zł
-
Elastyczne nawyki. Jak...
Dzięki tej książce przekonasz się, że można ukształtować elastyczne nawyki i że są one naprawdę trwałe. Poznasz metodę inteligentnych nawyków, które mogą zmieniać formę i dopasowywać się do zmiennej intensywności życia. Okażą się niezastąpione dla każdego, kto musi prowadzić wysoce nieregularny tryb życia, często zmienia rozkład dnia czy wciąż podróżuje więcej »
cena: 49,90 zł
-
Czy chcesz mieć tylko...
W tej książce Andrzej Fesnak porusza zagadnienia komunikowania się ludzi między sobą. Temat łatwy i trudny za razem. Łatwy, bo każdy robi to na co dzień, więc ma sporo doświadczenia. I trudny – ponieważ każdy robi to na co dzień, więc ma sporo doświadczenia – a wychodzi jak wychodzi, czyli jak zawsze. Andrzej Fesnak tłumaczy, dlaczego jest jak jest, skąd to się bierze i jak to... więcej »
cena: 29,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Twoja firma w social mediach
-
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać?Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(18 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Twoja firma w social mediach"
-
Jeżeli prowadzisz biznes, powinieneś przeczytać tą książkę. Wiedza przekazana zwięźle i zrozumiale. Polecam.
-
-
Wstęp (5)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
Dziki Zachód (14)
Social jest stary! (17)
1, 2, 3, internet (18)
Człowiek jest najważniejszy (21)
Nowe media dla nowego człowieka (23)
Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
Social media - co jest czym? (27)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
Marketing pod strzechy! (30)
Najtrudniejszy1 (31)
Komputer czy jabłko? (32)
Naszą siłą będzie treść (32)
Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
Facebook (59)
Twitter (84)
YouTube i wideo (100)
Blogosfera (116)
Visual content (135)
Mobile (150)
Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość? (181)
So-lo-mo (181)
Hipsteryzacja (182)
Internet rzeczy (184)
Social biznes (185)
Podziękowania (189)
Cena już od: 29,90 zł