-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
cena: 59,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Martwa sprzedaż
-
Badania wykazały, że efektywniej uczymy się na negatywnych przykładach, niż na pozytywnych, a Ty chcesz być coraz lepszy w tym, co robisz, prawda? Sprzedajesz, zarządzasz, kupujesz?
Ta książka powstała po to, aby nie popełniać błędów, które uderzają nas potem po kieszeni. Sprawdzisz?
Ludziom łatwiej jest wierzyć, że czegoś nie można zrobić, niż w coś, co można – twierdzi Tomasz Targosz – Kiedy sprzedajemy to szybko powtarzamy, że jakiegoś produktu nie da się sprzedać. Albo, że ustalony plan na premię jest nie do osiągnięcia. Szkoda, bo dodatkowo nie wierzymy tym, co mówią, że to jest realne, a nawet zdarza się, że czekamy na ich porażkę! To są drobne rzeczy, które składają się na większe rezultaty.Rok po wydaniu debiutanckiej książki z zakresu sprzedaży, autor podejmuje ten sam temat, ale niejako z drugiej strony. Dotyka tematu manipulacji i błędów, jakich dopuszczają się Sprzedawcy, ich Managerowie i jak w tym wszystkim odnajduje się osoba Klienta. Zbadajmy świat sprzedaży niedoskonałej, chciwej i mrocznej. Nauczmy się czegoś i być może lepiej zrozumiemy ten wymagający zawód.
Wielu czytelników potwierdzało, że bardzo mocną stroną w „Sprzedaż jest sexi” były historie z życia, które świetnie ugruntowywały wiedzę i poznane wcześniej teorie. Nie zabrakło ich również w „Martwej sprzedaży”, gdzie całość książki jest opowieścią o tym, co może wycieńczać Sprzedawców i Klientów. Dodatkowo znajdziemy w niej wyniki wielu ciekawych badań, których obraz odbija się w codziennej pracy tak wielu ludzi. Autor nie zrezygnował ze stylu, który sprawia, jakbyśmy dyskutowali z nim w trakcie kolejnych stron, ani ze swojego zamiłowania do psychologii, które przebija się w każdym poruszonym wątku.
Jeśli pracujesz z ludźmi, to stwierdzisz, że nie jesteś w popełnianych błędach osamotniony i kto wie, czy nie poczujesz ulgi, po tej lekturze. Nigdy nie wiemy, jakie rzeczy ludzie wyrabiają dopóki nie wysuniemy głowy zza własnej piaskownicy – pisze Targosz i trudno się z tym nie zgodzić.
Sprawdź się!
Dodatkowym atutem książki jest autorski test osobowości Sprzedawcy, który każdemu Sprzedawcy pozwoli lepiej poznać siebie i swoich współpracowników. Poznacie swoje mocne strony, które trzeba pielęgnować i nigdy o nich nie zapomnieć, oraz obszary, gdzie można osiągnąć jeszcze więcej. Pytanie, czy zdecydujecie się to sprawdzić?Jeśli chcesz uniknąć krytyki nic nie mów, nic nie rób, bądź nikim – Arystoteles.
Nie unikniemy błędów w sprzedaży, bo nikt z nas nie jest idealny. Można się jednak na ich uczyć, a taniej cię wyjdzie, kiedy będziesz uczył się na cudzych.Lubię o sobie mówić, że jestem ekspertem z dziedziny sprzedaży – często usłyszycie z ust Tomasza Targosz- Wiecie czemu? Bo jak powiedział Niels Bohr: ekspert to ktoś, kto popełnił wszystkie możliwe błędy w bardzo wąskiej dziedzinie.
Setki razy zepsułem spotkanie sprzedażowe i nadal mi się to zdarza. Do tego też Was zachęcam. Mylcie się, uczcie się i dzielcie tym z innymi. Wtedy dokładamy małe cegiełki, aby każdemu z nas było łatwiej.
Poznaj kilku zabójców sprzedaży już teraz...
- Zabójca sprzedaży nr 2 — pościg za wynikiem i realizacją celu
- Zabójca sprzedaży nr 9 — rezygnacja
- Zabójca sprzedaży nr 11 — kłamstwo?
Patronuje:
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Martwa sprzedaż"
-
Wstęp do martwej sprzedaży............................................................................. 7
Rozdział 1.
Zabójca sprzedaży nr 1 — pewność siebie ....................................................... 11
Rozdział 2.
Zabójca sprzedaży nr 2 — pościg za wynikiem i realizacją celu.......................... 18
Rozdział 3.
Zabójca sprzedaży nr 3 — pokora..................................................................... 24
Rozdział 4.
Zabójca sprzedaży nr 4 — wzrok.......................................................................39
Rozdział 5.
Zabójca sprzedaży nr 5 — trójkąt (nie)satysfakcji ............................................. 51
Rozdział 6.
Zabójca sprzedaży nr 6 — prośby o rekomendacje............................................65
Rozdział 7.
Zabójca sprzedaży nr 7 — wypowiadane słowa i lanie wody...............................80
Rozdział 8.
Zabójca sprzedaży nr 8 — przegadywanie swoich racji......................................88
Rozdział 9.
Zabójca sprzedaży nr 9 — rezygnacja . ...........................................................105
Rozdział 10.
Zabójca sprzedaży nr 10 — brak samodyscypliny............................................ 121
Rozdział 11.
Zabójca sprzedaży nr 11 — kłamstwo?...........................................................124
Rozdział 12.
Zabójca sprzedaży nr 12 — techniki manipulacji . ..........................................130
Rozdział 13.
Zabójca sprzedaży nr 13 — maniak kontaktu..................................................135
Rozdział 14.
Zabójca sprzedaży nr 14 — lęk.......................................................................160
Rozdział 15.
Zabójca sprzedaży nr 15 — nagroda i kara..................................................... 168
Rozdział 16.
Zabójca sprzedaży nr 16 — autorytet..............................................................185
Rozdział 17.
Zabójca sprzedaży nr 17 — niedopasowanie (test osobowości Sprzedawcy) .........195
Rozdział 18.
Zabójca sprzedaży nr 18 — obfitość wyboru................................................... 212
Rozdział 19.
Zabójca sprzedaży nr 19 — pieniądze............................................................. 215
Zakończenie................................................................................................. 218
Cena już od: 24,90 zł