-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
cena: 59,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Poszukiwanie klienta
-
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Poszukiwanie Klienta" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego tylko nieliczni wiedzą, jak zdobywać nowych klientów i odnosić sukcesy w sprzedaży bezpośredniej?
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet, jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
Nieważne, czy pracujesz w ubezpieczeniach, MLM, czy robisz jeszcze coś innego związanego ze sprzedażą bezpośrednią. Tak czy inaczej musisz poznać sposoby codziennego zwiększania bazy swoich klientów, kwalifikowania potencjalnych klientów do odpowiednich kategorii, utrzymywania z nimi relacji i pozyskiwania nowych kontkatów dzięki tym, którymi już dysponujesz.
Mało tego, te umiejętności muszą wejść Ci w nawyk i stać się Twoją drugą nautrą, jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży bezpośredniej.
Z pewnością już zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważne jest utrzymanie stałego dopływu nowych klientów. Aby maksymalnie ułatwić Ci to zadanie powstał unikalny poradnik: „Skuteczne poszukiwanie klientów”. Zawiera on 100 stron z wiedzą, która znaczy być albo nie być w zawodzie samodzielnego sprzedawcy.
Korzystaj z obserwacji osobistych
Potraktuj przypadkowe kontakty jako możliwość wyrażenia szczerego zainteresowania sprawami innej osoby. Odnoś uprzejmości słowne bardziej bezpośrednio do zadania kwalifikowania potencjalnych klientów.
Pytania typu:
- "Dzień dobry. Jak się masz?"
- "Co słychać w pracy?"
- "Jak się ma Twoja rodzina?"
- "Masz dzisiaj dzienną zmianę czy nocną?"
- "Jak idzie w nowej pracy?",to faktycznie poszukiwane informacje typu:
- Czy dana osoba nadaje się na potencjalnego klienta?
- Czy potencjalny klient jest w stanie zapłacić?
- Jakie potrzeby można odkryć?
- Kiedy potencjalny klient jest osiągalny?
- Czy uległy poprawie warunki materialne potencjalnego klienta?Powyższa lista jest oczywiście fragmentaryczna. Nasunie się tu wiele pytań dodatkowych. Szczególnie w przypadku, kiedy przyjaciel bądź znajomy doświadczył niedawno jakiegoś ważnego wydarzenia, takiego jak np. ślub, narodziny dziecka, awans w pracy, reorganizacja w zakładzie pracy itp.
Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji. - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Niektórzy sprzedawcy mają problem z poproszeniem zadowolonego klienta o rekomendację czy polecenie ich usług znajomym. Jeśli poznasz właściwe sposoby proszenia - nie tylko unikniesz marnowania potencjału Twoich istniejących klientów, ale przyrost liczby nazwisk w Twojej bazie będzie nieporównywalnie szybszy niż dotychczas. A to tylko jeden z "detali" omówionych szczegółowo w tym ebooku.
A oto, czego jeszcze (między innymi) dowiesz się z publikacji:
- Jak stworzyć profil klienta?
- Jak znaleźć nowych klientów?
- Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
- Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
- Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
- Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
- Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
- Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Przeczytaj spis treści, by dowiedzieć się więcej.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Poszukiwanie klienta"
-
Polecam. Jasno i klarownie wytłumaczony sposób pozyskiwania klientów. Warto przeczytać.
-
Chyba nie ma w tej pozycji żadnych nieprawidłowości, ale moim zdaniem prezentuje totalne oczywistości...
-
Jak znaleźć klienta? Ta książka odpowie wam na to pytanie. Polecam!
-
Bardzo ciekawa pozycja. Wiele dobrych sposobów na największy problem w ubezpieczeniach, czyli nowi klienci. Pomaga wszystkim, również starym wygom, którzy znajdą w tej książce nowe pomysły, oraz tym którzy szukają nowych sposobów na stałe zwiększanie ilości swoich klientów.
-
Książka jest bardziej opisem teorii niż pokazaniem, jak zastosować w praktyce podaną wiedzę. Może byłaby dobra dla studentów, by nauczyć się jej na egzamin, ale nie jest dobra dla handlowców. Ponadto jest pisana takim językiem, że nawet nie chciało mi się przeczytać jej do końca. Utknęłam w ok. 2/3.
-
Artur Wojciechowski świetnie pokazuje jak w bardzo naturalny sposób można pozyskiwać nowych klientów zmieniając swoje nastawienie z "polowania" na chęć dawania siebie innym ludziom i zauważania ich problemów. Zarobek musi być zawsze na drugim miejscu.
-
Polecam fajna lekturka czyta się jednym tchem konkretna pisana łatwym i przejrzystym językiem zawiera wiele mądrości Ja osobiście chciałabym podziękować za profesjonalizm i podejście do ludzi Mam nadzieję że z czasem uda mi się tę wiedzę ujarzmić , z chęcią wracam do niej naprawdę polecam.
-
Książę przeczytałem od razu jak tylko dostałem, ponieważ potrzebowałem inspiracji oraz pomysłów na pozyskanie nowych klientów. Powiem tak, jeżeli ktoś prowadzi firmę lub jest przedstawicielem handlowym, to znajdzie tu parę niezłych podpowiedzi i choć dla mnie takowych nie było, to przynajmniej publikacja zmieniła moje myślenie na tematy związane ze sprzedażą.
-
Książka bardzo słaba. Zlepek kilku informacji, kilku przykładów. Brak porywu w publikacji. Naprawdę szkoda pieniędzy. Te same krótkie informacje można wygooglować. Niestety gwiazdki nie zadziałały. Dałbym zero.
-
Sporo wiedzy, którą wykorzystałem praktycznie. Gorąco polecam
-
-
SPIS TREŚCI
CZYM SĄ TWOI POTENCJALNI KLIENCI?
Jakich nawyków potrzebujesz?
Cele niniejszego ebooka
JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW?
Określanie tendencji wzrostowych branży
Profil klienta
ZDOBYWANIE NAZWISK
Kontakty osobiste
Zapisz się do organizacji branżowej lub zawodowej
Zapisz się do organizacji, do której należą Twoi klienci
Skontaktuj się ze swymi dawnymi klientami
Skontaktuj się z kolegami z branży
Poproś o pomoc przyjaciół
Korzystaj z całej swojej sieci kontaktów
Przemawiaj na forum publicznym
Zorganizuj szkolenie
Rozmawiaj z każdym
Odszukaj swoich naturalnych potencjalnych klientów – Twoich przyjaciół
Referencje, rekomendacje i polecenia od klientów
Dlaczego powinniśmy pytać o polecenia?
Dlaczego nie masz większej liczby poleceń?
W jaki sposób powinniśmy pytać?
Sugestie do poleceń
Proś o rekomendacje!
Sugestie do rekomendacji
Bierz referencje!
Kiedy powinniśmy prosić o referencje?
Sugestie do referencji
Ośrodki oddziaływania
Rozwijaj ośrodki oddziaływania
Koncepcja "kręgów koncentrycznych"
Źródła publikowane
Żółte kartki w książkach telefonicznych
Informatory gospodarcze i publikacje o charakterze ogólnym
Prenumerata prasy
Pisma branżowe
Wykorzystuj listy w celu rozszerzania kręgu Twoich potencjalnych klientów
Inne źródła
Grupa wymieniająca informacje o nabywcach
Klienci Twoich konkurentów
Obserwuj codzienne życie
Rozwijaj swoje rynki za pomocą sprawdzonych w działaniu środków
Buduj grupy potencjalnych klientów
Bezpośrednia korespondencja pocztowa
Poszukiwanie potencjalnych klientów przez telefon
Wykorzystaj e-mail w poszukiwaniu klientów
Eliminuj „chińskie jaja”
JAK KWALIFIKOWAĆ POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
Jak ocenisz fakty dotyczące potencjalnego klienta?
Korzystaj z obserwacji osobistych
Jakie konkretne potrzeby mają potencjalni klienci?
Zmieniające się potrzeby
Czy potencjalny klient zostanie zakwalifikowany przez firmę?
Czy możesz skontaktować się z wybraną osobą?
LISTA NAZWISK
Czteropunktowa metoda kwalifikacji
Kartoteka klientów
PODSUMOWANIE
DODATEK – CRM
CRM - co to jest?
CRM - Korzyści
CeReM Personal
Dla kogo jest przeznaczony program CeReM Personal?
Co zawiera program CeReM Personal?
ZAPOWIEDZI
Już dostępne
Cena już od: 23,90 zł