- 
			![Amp it up okładka - książka, ebook Amp it up]()  Amp it upAmp It Up – Frank Slootman Jak zbudować firmę wartą miliardy? Frank Slootman – Europejczyk, który podbił Dolinę Krzemową – pokazuje, jak bezkompromisowe przywództwo, jasne priorytety i właściwi ludzie potrafią zmienić przeciętną organizację w globalnego lidera. To obowiązkowa lektura dla każdego CEO, foundera i menedżera, który chce przyspieszyć rozwój, zwiększyć wyniki i... więcej » do końca: 2025-11-03 cena: 99,00 zł 
- 
			![Neurometody kontroli emocji okładka - książka, ebook Neurometody kontroli emocji]()  Neurometody kontroli emocjiKimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej » cena: 34,90 zł 
- 
			![Punkt Zero okładka - książka, ebook Punkt Zero]()  Punkt ZeroDowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej » cena: 16,90 zł 
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę. 
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Informacje pożądane
- 
        					Wieloletnie obserwacje relacji „naziemnego” biznesu z przemysłem internetowym pozwoliły autorowi postawić tezę, że jak do tej pory owoce tej współpracy udało się zaobserwować tylko w wąskim wycinku gospodarki jakim jest sprzedaż dóbr wirtualnych oraz handel już wytworzonymi produktami (e-commerce). Natomiast ogromna część realnej gospodarki (małe i średnie przedsiębiorstwa generujące pokaźne zyski w przeliczeniu na jednego pracującego, oparte na wiedzy, doświadczeniu i umiejętnościach, generujące transakcje o wysokoprocentowej rentowności) nie czerpie w wyraźnym stopniu korzyści z obecności w internecie. Podsumowaniem tych obserwacji jest wniosek, że aby zmienić tę sytuację na korzyść przedsiębiorców oraz ich klientów nie wystarczą kosmetyczne poprawki w funkcjonowaniu przemysłu reklamy online albo kolejne, coraz bardziej wyrafinowane techniki docierania do potencjalnych klientów. Uwolnienie potencjału internetu dla tych milionów przedsiębiorców wymaga radykalnej innowacji („disruptive innovation”) modelu biznesowego. 
 Modelu biznesowego precyzyjnie regulującego odpowiedzialność i rolę każdej z zaangażowanych stron, korzystającego rzecz jasna z nowoczesnych technologii, a także multidyscyplinarnej wiedzy i opartego na znanym od niepamiętnych czasów, ale obecnie lekko zakurzonym pojęciu „renomy”.
 Jak możliwe jest połączenie tych wszystkich czynników w spójną, dynamiczną całość dowiesz się z treści książki „Informacje Pożądane”.*Spostrzegawczy czytelnik w miarę postępów lektury bez trudu zorientuje się, że też może wziąć osobisty udział w tej rewolucji… Goszcząc „u cioci na imieninach” i zadając jedno celne, fundamentalne, ale zrozumiałe dla wszystkich niezależnie od wieku i zawodu pytanie, które sprowokować może wybuch mentalnego wulkanu... :) O autorze: Tomasz Kuzak Przez ponad 20 lat obserwacji i uczestnictwa w relacjach na styku biznes+internet diagnozował przyczyny „słabostek” tej kooperacji i zobaczył obraz możliwej do wdrożenia ścieżki wyjścia z impasu. Wyciągnął wniosek, że z tym, co już mamy „pod ręką”, czyli: 
 - sprawdzoną w praktyce, spójną wiedzą,
 - posłuszną technologią,
 - rozpoznanymi mechanizmami funkcjonowania internetu i internautów,
 - oraz chirurgicznie precyzyjną informacją jako wyzwalaczem żywiołowej przebudowy przemysłu internetowego...Rewolucja w reklamie online wydaje się nieunikniona! Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJAPrzeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
 (21 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej » 
- 
          Opinie o "Informacje pożądane"
- 
          Wstęp ....................................................................................................... 15
 CZĘŚĆ I. PRZYKŁADY MANIFESTACJI MOCY
 INFORMACJI POŻĄDANYCH
 Rozdział 1. Budowa domów kanadyjskich — TOP BUD ....................... 33
 Rozdział 2. Projektowanie domów — Ewelina i Bartek ......................... 42
 Rozdział 3. Piotr i Paweł — Ogrody ....................................................... 50
 Rozdział 4. Naprawa aut — Solid Garage ............................................... 56
 Rozdział 5. Kilka kolejnych przykładów mocy Informacji Pożądanych
 publikowanych w internecie ................................................................ 64
 Rozdział 6. Jak zostałem wymarzonym klientem .................................... 68
 CZĘŚĆ II. SKŁADOWE MODELU INFORMACJI
 POŻĄDANYCH
 Sekcja A. Wiedza ................................................................................... 74
 Rozdział 7. Jakich informacji potrzebuje prospekt,
 aby zostać z punktu widzenia przedsiębiorcy klientem premium ....... 75
 8
 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
 Rozdział 8. Codzienność przedsiębiorcy ................................................. 81
 Rozdział 9. Bezbronny przedsiębiorca w relacjach z klientami .............. 85
 Rozdział 10. Strategie obsługi „klienta z internetu” ................................ 88
 Rozdział 11. Jak działa reklama online produktu, a jak usług ................. 92
 Rozdział 12. Doradztwo wliczone w cenę ............................................... 94
 Rozdział 13. Świadczenie usług a etap rozwoju rynku ........................... 97
 Sekcja B. Technologia ......................................................................... 100
 Rozdział 14. Funkcjonowanie wyszukiwarek internetowych
 (konsekwencje tzw. pozycjonowania) ............................................... 101
 Rozdział 15. Technologie publikacji treści ........................................... 106
 Rozdział 16. Rola statystyk i innych narzędzi wspierających ............... 109
 Sekcja C. Metodologia ......................................................................... 110
 Rozdział 17. Treści „amatorskie” .......................................................... 111
 Rozdział 18. Cykliczność i dynamika publikacji .................................. 113
 Rozdział 19. Podróże w głąb witryny .................................................... 115
 Rozdział 20. Wizerunek przedsiębiorcy w sieci .................................... 117
 CZĘŚĆ III. DLACZEGO KLASYCZNE PODEJŚCIE
 DO REKLAMY ONLINE (KPDRO)
 TRZYMA SIĘ TAK MOCNO
 Sekcja A. Mity determinujące podejście przedsiębiorców
 do reklamy online ............................................................................ 120
 Rozdział 21. Publikowanie informacji w mediach społecznościowych
 jest o wiele efektywniejsze od publikowania informacji w witrynach
 internetowych ..................................................................................... 122
 Spis treści
 9
 Rozdział 22. Witrynę internetową i wszystkie jej elementy
 trzeba mieć na własność i pod całkowitą kontrolą ............................ 125
 Rozdział 23. Do ustalania kwestii związanych
 z witryną potrzebny jest informatyk ................................................... 128
 Rozdział 24. Sama publikacja informacji w witrynie WWW
 bez ich promocji, czyli wypychania (push), jest mało skuteczna ...... 130
 Rozdział 25. Nie da się sprawdzić efektów działania reklamy
 poza internetem, a bez tego nie można mieć podstaw
 do obiektywnego rozliczenia się ........................................................ 133
 Rozdział 26. Nie da się zabezpieczyć interesów reklamatorów
 w formule, w której przedsiębiorca płaci za reklamę
 według własnego widzimisię
 Rozdział 27. Przekaz reklamowy trzeba targetować .............................. 139
 Rozdział 28. Kluczem do sukcesu jest pojawienie się
 w odpowiednim okienku reklamowym, za które trzeba zapłacić ...... 141
 Rozdział 29. Być wysoko w Google ...................................................... 143
 Rozdział 30. Dobra baza danych to skarb .............................................. 147
 Rozdział 31. Każdy jest i powinien być odpowiedzialny
 jedynie za swój odcinek pracy ........................................................... 149
 Rozdział 32. „Popracuj nad konwersją” I .............................................. 152
 Rozdział 33. W USA najlepiej znają się
 na robieniu witryn internetowych
 Rozdział 34. Aby odnieść sukces w internecie, trzeba znaleźć
 i zaangażować magika, który wykonuje nieznane nikomu
 innemu sztuczki ................................................................................. 157
 Rozdział 35. Witryna internetowa przedsiębiorstwa musi wyglądać
 ładnie, nowocześnie, profesjonalnie i przyciągać wzrok ............... 160
 Rozdział 36. Kto panu tak schrzanił tę witrynę/reklamę? ...................... 164
 10
 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
 Rozdział 37. Zacznijmy od prostej strony WWW .................................. 166
 Rozdział 38. Aby przyciągnąć klientów, trzeba robić promocje
 (w rozumieniu upustu, bonusu) ......................................................... 168
 Rozdział 39. Treści reklamy i witryny internetowej muszą być
 profesjonalne ...................................................................................... 171
 Rozdział 40. Uczelnie ekonomiczne uczą,
 jak tworzyć efektywne reklamy
 Rozdział 41. Walcz o wybrane nisze rynkowe ....................................... 177
 Rozdział 42. Reklama online nie jest
 w stanie zaszkodzić przedsiębiorcy
 Rozdział 43. Boję się zaistnieć w internecie .......................................... 182
 Rozdział 44. Skoncentruj się na KPI,
 czyli kluczowych wskaźnikach efektywności .................................... 185
 Rozdział 45. Padłem ofiarą nierzetelnych usług reklamowych .............. 187
 Rozdział 46. Wszystko, czego zażyczy sobie klient/przedsiębiorca,
 z pewnością przybliży go do upragnionego sukcesu ......................... 190
 Rozdział 47. Sygnały od klientów z reklamy internetowej trzeba
 uwzględniać i na ich podstawie korygować ofertę oraz sposób
 kształtowania relacji .......................................................................... 193
 Rozdział 48. Bez umowy ani rusz ......................................................... 196
 Rozdział 49. PR małej firmy jest zbędny ............................................... 198
 Sekcja B. Ograniczenia w dostępie do technologii
 zarządzania treścią ............................................................................. 201
 Rozdział 50. Pozorna łatwość publikacji treści w internecie ................. 202
 Rozdział 51. Wyzwania stojące przed twórcami
 technologii zarządzania treścią .......................................................... 204
 Rozdział 52. Charakterystyka rynku technologii zarządzania treścią .... 209
 Spis treści
 11
 Rozdział 53. Ekosystem start-upowy ogranicza powstawanie aplikacji
 do zarządzania treścią ........................................................................ 212
 Sekcja C. Niuanse modelu biznesowego reklamy online .................. 215
 Rozdział 54. Do jakich nadużyć może prowadzić bieżąca działalność
 przemysłu reklamy online ................................................................. 216
 Rozdział 55. Oszustwo nigeryjskie ........................................................ 218
 Rozdział 56. Jak w praktyce wygląda podejście do zawarcia umowy
 o świadczenie usług reklamy online .................................................. 221
 Rozdział 57. „Popracuj nad konwersją” II ............................................. 223
 Rozdział 58. Licytacje. Kto najtaniej, ten zostaje .................................. 225
 CZĘŚĆ IV. OPINIE NA TEMAT FUNKCJONOWANIA
 KLASYCZNEGO PODEJŚCIA DO REKLAMY ONLINE
 (KPDRO) ORAZ REAKCJE NA MODEL INFORMACJI
 POŻĄDANYCH (MODEL IP)
 Rozdział 59. Spotkanie z panem Pawłem .............................................. 229
 Rozdział 60. Dociekliwy redaktor ......................................................... 234
 Rozdział 61. Polski przedsiębiorca na emigracji .................................... 239
 Rozdział 62. Połączyła nas Białowieża ................................................. 243
 Rozdział 63. Strategiczny punkt widzenia ............................................. 248
 Rozdział 64. American dream w agencji interaktywnej ........................ 252
 Rozdział 65. Kryteria inwestycji wymykające się logice ....................... 256
 Rozdział 66. A co na to Stanford, Harvard i Cambridge? ...................... 261
 Rozdział 67. Komu przysługuje prywatny odrzutowiec ........................ 268
 Rozdział 68. Zalety bycia Nikodemem Dyzmą ...................................... 272
 12
 TOMASZ KUZAK Informacje pożądane
 Rozdział 69. Tony .................................................................................. 276
 Rozdział 70. Tajemniczy Olson ............................................................. 279
 Rozdział 71. Pouczający przewóz osób .................................................. 284
 Rozdział 72. Oferta nie do odrzucenia ................................................... 288
 Rozdział 73. Spotkania z praktykami biznesu nowych technologii ........ 291
 Rozdział 74. Kilka innych spotkań wartych odnotowania ...................... 297
 CZĘŚĆ V. TRANSFORMACJA
 Sekcja A. Edukacja .............................................................................. 304
 Rozdział 75. Inspirujące blogi, fora internetowe
 i osobiście rozwijane witryny WWW ................................................... 305
 Rozdział 76. Informacje Pożądane. Znaczenie i historia powstania ........ 309
 Rozdział 77. Konsekwencje uświadomienia przedsiębiorców.
 Radykalna przebudowa rynku ........................................................... 314
 Rozdział 78. Siła czy moc? Push czy pull? ............................................. 318
 Rozdział 79. Najlepsza promocja wszech czasów .................................. 323
 Sekcja B. Uwolnienie technologii ....................................................... 326
 Rozdział 80. Przeskoczyć przepaść ........................................................ 327
 Rozdział 81. Laboratorium modelu IP .................................................... 331
 Sekcja C. Organizacja pracy reklamatora rzemieślnika
 w modelu IP ..................................................................................... 338
 Rozdział 82. Dynamiczna cena .............................................................. 339
 Rozdział 83. Slogan reklamowy ............................................................ 341
 Rozdział 84. Tego nie da się sprzedać ................................................... 343
 Spis treści
 13
 Rozdział 85. Kryteria weryfikacji przedsiębiorcy
 do pracy w modelu IP ........................................................................ 346
 Rozdział 86. Kamienie milowe modelu IP .............................................. 349
 Sekcja D. Finansowanie ...................................................................... 351
 Rozdział 87. Klasyczne metody finansowania ........................................ 352
 Rozdział 88. Finansowanie społecznościowe ......................................... 354
 Sekcja E. Futurologia .......................................................................... 356
 Rozdział 89. Możesz skontaktować się z kimś tylko,
 jeśli chcesz coś od niego kupić, zamówić
 (świat bez reklam typu push) ............................................................. 357
 Rozdział 90. Wpływ modelu IP na otoczenie ......................................... 359
 Rozdział 91. Jaka powinna być reklama przyszłości? ............................. 361
 Rozdział 92. Wyprawa na Księżyc Kennedy’ego ................................... 363
 Rozdział 93. Reklama bez zobowiązań .................................................. 365
 Rozdział 94. Przedsiębiorco, jesteś drogocenny! ................................... 367
 Rozdział 95. Win-win ............................................................................ 370
 Rozdział 96. Marzenia przedsiębiorców. Pomóżmy im je spełnić! ......... 372
 Rozdział 97. Jak to się robi po amerykańsku .......................................... 374
 Rozdział 98. Dźwignia ........................................................................... 376
 Reklamator inwestorem, czyli jak najlepiej finansować projekty
 w modelu IP ....................................................................................... 378
 Na zakończenie podsumowanie innowacji modelu IP .......................... 380
 Bibliografia
 
Cena już od: 39,90 zł











