-
Amp it up
Amp It Up – Frank Slootman Jak zbudować firmę wartą miliardy? Frank Slootman – Europejczyk, który podbił Dolinę Krzemową – pokazuje, jak bezkompromisowe przywództwo, jasne priorytety i właściwi ludzie potrafią zmienić przeciętną organizację w globalnego lidera. To obowiązkowa lektura dla każdego CEO, foundera i menedżera, który chce przyspieszyć rozwój, zwiększyć wyniki i... więcej »
do końca: 2025-11-03
cena: 99,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
do końca: 2025-10-22
cena: 34,90 zł
-
Punkt Zero
Dowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej »
do końca: 2025-10-22
cena: 16,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Amp it up
-
UWAGA!
Książka jest aktualnie dostępna w przedsprzedaży.
Wysyłka rozpocznie się po 4 listopada br.
Cena katalogowa książki to 99 zł.
Tylko teraz w przedsprzedaży możesz ją mieć za jedyne 69 zł!
Amp It Up – Frank Slootman
Jak Europejczyk zdobył Dolinę Krzemową i stworzył własny model przywództwa.
Frank Slootman nie miał łatwego startu. Dorastał w skromnych warunkach w wielodzietnej holenderskiej rodzinie, jako nastolatek dorabiał sprzątając toalety. Marzył o pracy w IBM – ale został odrzucony.
To, co dla wielu byłoby końcem, dla niego stało się początkiem.
Dzięki determinacji, bezkompromisowemu podejściu i wyjątkowemu talentowi, stanął na czele trzech gigantów technologicznych: Data Domain, ServiceNow i Snowflake. Każdą z tych firm poprowadził na szczyt – do spektakularnych debiutów giełdowych i sukcesów liczonych w setkach miliardów dolarów.„Przywództwo to samotna droga. Żyjesz w nieustannej niepewności, mierząc się dzień po dniu z lękiem przed osobistą porażką. Stawka — zarówno w wymiarze finansowym, jak i ludzkim — jest ogromna”.
— Frank SlootmanDlaczego warto przeczytać?
„Amp It Up” to nie jest kolejna książka biznesowa. To połączenie inspirującej historii, bezkompromisowych lekcji i praktycznego przewodnika dla każdego, kto chce skutecznie przewodzić ludziom i rozwijać organizację.
Slootman dzieli się sprawdzoną metodologią:
-
jak ustawiać priorytety, by skupić się na tym, co naprawdę liczy się dla firmy,
-
jak prowadzić rozwój produktu i marketing bez marnowania zasobów,
-
jak rekrutować ludzi, którzy robią różnicę,
-
jak podkręcić tempo i wyniki bez kosztownych restrukturyzacji i armii konsultantów.
To książka dla CEO, founderów, menedżerów i liderów w każdej branży – od start-upu, przez korporacje, po sektor non profit.
„Celem tej książki nie jest wyłącznie dzielenie się taktycznymi wskazówkami, ale również nakreślenie szerszej perspektywy i sposobu myślenia. (…) Wierzę, że kolejne rozdziały pomogą Ci stać się nieugiętym i walczyć w słusznej sprawie”.
— Frank SlootmanRezultaty, których nie da się podważyć
„Wyniki osiągane przez moje trzy firmy w ciągu ostatnich dwudziestu lat były pozytywnie oceniane przez media — dzięki dynamicznemu rozwojowi zrealizowaliśmy trzy udane debiuty giełdowe (IPO) i wygenerowaliśmy wartość rynkową liczoną w setkach miliardów dolarów. Z takimi rezultatami trudno dyskutować”.
— Frank Slootman🔥 Przeczytaj tę książkę.
Dla siebie. Dla swojego zespołu. Dla przyszłości Twojej firmy.Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(21 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
-
Opinie o "Amp it up"
-
1. Spis treści
Część I. Podkręć tempo
Rozdział 1. Wprowadzenie. Siła przyspieszenia 15
Podkręć tempo 15
Podnieś standardy 19
Zgraj zespół i kulturę organizacyjną 19
Skup się na priorytetach 21
Nabierz rozpędu 23
Przekształć strategię 24
Heroiczna walka 25
Rozdział 2. Moja droga — jak chłopak od toalet
został seryjnym CEO 27
Dzieciństwo w duchu dyscypliny 27
Jak trafiłem do USA 29
Burroughs Corporation i Comshare 31
Compuware 33
Borland 35
Data Domain 37
Okres przejściowy: EMC i Greylock 39
ServiceNow 41
Bardzo krótka emerytura 47
Snowflake 49
Jak zostać liderem na pełnych obrotach 52
Część II. Podnieś standardy
Rozdział 3. Zbuduj firmę wokół misji 55
Co oznacza bycie firmą z misją? 55
Wielka, ale osiągalna misja 56
Wielka misja jest jasna 57
W wielkiej misji nie chodzi o pieniądze 59
Jak dbać o misję 62
Codzienne przeżywanie misji 63
Rozdział 4. Wypowiedz wojnę konkurencji
i strategii małych kroków 65
Wojna z konkurencją 65
Walka z działaniem na pół gwizdka 69
Jak powiązać te bitwy w jedną: ambitne cele
jako sposób na wyprzedzenie konkurencji 71
Prowadź zespół do działania,
nie pozwól mu pogrążyć się w stagnacji 74
Rozdział 5. Najpierw działaj, potem planuj 75
Świetna realizacja zdarza się rzadziej niż świetna strategia 75
Podchodź do realizacji jak do kompetencji,
którą można wyćwiczyć 77
Opracuj skuteczną strategię 80
Problemy ze strategią a problemy z realizacją 82
Nie musisz zatrudniać konsultantów ani strategów 83
Część III. Zgraj zespół i kulturę
Rozdział 6. Zatrudniaj kierowców, wysadź pasażerów 87
Kierowcy poszukiwani 87
Kto faktycznie prowadzi? 89
Pozbywanie się nieodpowiednich ludzi 90
Wykonanie zdecydowanego ruchu 92
Znalezienie właściwych ludzi 93
Rekrutacja nigdy się nie kończy 93
Rozdział 7. Zbuduj silną kulturę organizacyjną 97
Kultura znaczy więcej niż myślisz 97
Kształtowanie wartości kulturowych w Data Domain 100
Kultura w ServiceNow 103
Zwrot w kulturze organizacyjnej Snowflake 105
Twoja odpowiedzialność za ochronę kultury organizacyjnej 107
Rozdział 8. Ucz komunikacji i buduj zaufanie 111
Zagrożenia wynikające z pracy w izolacji zespołowej 111
Lepsze rozwiązanie: bezpośredni kontakt 113
Budowanie zaufania 115
Czy jesteś liderem godnym zaufania? 117
Korzyści płynące z kultury opartej na zaufaniu 119
Część IV. Skup się na priorytetach
Rozdział 9. Najpierw zrozum, potem rozwiązuj 123
Problem nieprzemyślanych rozwiązań 123
Jak się skupić na analizie 127
Szczególne znaczenie analizy dla decyzji personalnych 128
Rozdział 10. Powiąż motywację z sukcesem klienta 131
Czy dział customer success jest potrzebny? 131
Sukces klienta to wspólna odpowiedzialność 133
Część V. Nabierz rozpędu
Rozdział 11. Skaluj sprzedaż 139
Wzrost sprzedaży to kwestia wyczucia czasu 139
Data Domain: nie przyspieszaj sprzedaży,
zanim nie przeskoczysz „przepaści” 140
Snowflake: jak odróżnić strzelców od statystów 143
ServiceNow: jak wykorzystać właściwy moment
do zwiększenia skali sprzedaży 145
Wnioski 147
Rozdział 12. Rośnij szybko albo giń powoli 149
Dlaczego wzrost powinien być priorytetem? 149
Dwa wyzwania: niepewność i strach 150
Zbuduj model wzrostu, który wyznacza ambitne cele 153
Zostaw konkurencję w tyle 155
Jak utrzymać szybki wzrost po osiągnięciu dużej skali 156
Obniżanie kosztów wzrostu 159
Rozdział 13. Nie trać werwy, gdy firma rośnie 163
Paradoks skalowania firmy 163
Firma w fazie powstawania 164
Firma w fazie formowania 164
Firma w fazie skalowania 166
Zachowaj dynamikę wczesnego etapu rozwoju 168
Część VI. Przekształć strategię
Rozdział 14. Przekuj szanse w sukces —
historia wzrostu Data Domain 173
Strategiczne wnioski z Data Domain 173
Finał historii Data Domain 184
Rozdział 15. Od zoomu do panoramy —
historia ekspansji ServiceNow 187
Jak poznałem ServiceNow 187
Jak rozpoznać firmę o ponadprzeciętnym potencjale wzrostu 188
Dopracowanie realizacji strategii wyjściowej 190
Poszerzanie horyzontów działania 192
Debiut giełdowy i wyjście poza IT 194
Sztuka przetrwania w warunkach konkurencji 195
Rozdział 16. Mierz wysoko — historia wzrostu Snowflake 197
Zaplanuj kolejny ruch, zanim przyjdzie na niego pora 197
„Hurtownia danych stworzona z myślą o chmurze” 198
Wejście w erę chmury danych 200
Jeszcze szersze horyzonty:
rynki danych i możliwości programowania 201
Rozegraj strategiczne karty 202
Część VII. Lider na wysokich obrotach
Rozdział 17. Podkręć swoją karierę 207
Traktuj siebie jak markę 207
Liczy się edukacja… 208
…ale doświadczenie liczy się bardziej 209
Predyspozycje liczą się najbardziej 210
Osobowość przeważa szalę 211
Doskonal umiejętności komunikacyjne 213
Nie trać długofalowego celu z pola widzenia 215
Stanowisko i pensja to nie wszystko 216
Trud przekuj w siłę 217
Nie bój się sprawdzania referencji 218
Co spowalnia karierę, a co ją niszczy 218
Rozdział 18. Tylko dla CEO — jak radzić sobie z założycielami i radą nadzorczą 221
Wyzwanie: przejąć firmę po założycielu 221
Gdy wprowadzasz zmiany, stąpaj ostrożnie 224
W dłuższej perspektywie liczy się sukces, nie popularność 225
Sztuka budowania relacji z radą nadzorczą 226
Czego unikać: uległość 228
Co robić zamiast tego: nadawaj ton współpracy z radą nadzorczą 230
Rozdział 19. Zakończenie. Świetni przywódcy — świetne wyniki 233
Podziękowania 237
Indeks haseł 239
Cena już od: 69,00 zł