- 
			![Amp it up okładka - książka, ebook Amp it up]()  Amp it upAmp It Up – Frank Slootman Jak zbudować firmę wartą miliardy? Frank Slootman – Europejczyk, który podbił Dolinę Krzemową – pokazuje, jak bezkompromisowe przywództwo, jasne priorytety i właściwi ludzie potrafią zmienić przeciętną organizację w globalnego lidera. To obowiązkowa lektura dla każdego CEO, foundera i menedżera, który chce przyspieszyć rozwój, zwiększyć wyniki i... więcej » do końca: 2025-11-03 cena: 99,00 zł 
- 
			![Neurometody kontroli emocji okładka - książka, ebook Neurometody kontroli emocji]()  Neurometody kontroli emocjiKimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej » cena: 34,90 zł 
- 
			![Punkt Zero okładka - książka, ebook Punkt Zero]()  Punkt ZeroDowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej » cena: 16,90 zł 
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę. 
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Podstawy pisania przekonujących tekstów
- 
        					
 Czy potrafisznapisać tekst sprzedażowy taki jak ten?Jeśli odpowiesz „TAK”, to nie musisz martwić się o pracę czy sukces w prowadzeniu własnego biznesu – nawet w czasach największego kryzysu. 
 Zawsze będziesz poszukiwany przez pracodawców lub zleceniodawców. Przyzwoite pieniądze, więcej czasu dla siebie i rodziny, a nawet możliwość pracy (zarabiania pieniędzy) z dowolnego miejsca na ziemi, gdzie tylko dostępne jest połączenie z internetem.
 
 Skąd to wiem?To proste. JA TAK ŻYJĘ.
 Nie chcę Ci opowiadać całej historii swojego życia, więc podam tylko kilka znaczących faktów.
 W 2006 roku zacząłem poważniej interesować się copywritingiem, czyli pisaniem tekstów ofert
 i reklam, które prowadzą do tego, że klienci składają zamówienia. Czytałem wszystko, co znalazłem na ten temat i swoimi doświadczeniami dzieliłem się na uruchomiomym w tym samym czasie blogu.Na początku byłem nikim w tej branżyNie miałem żadnych znajomości i nikt mnie poważnie nie traktował. Więc dalej czytałem, uczyłem się i ciągle ćwiczyłem. Aż wreszcie pojawili się pierwsi klienci. Potem następni. Coraz poważniejsze firmy powierzały mi tworzenie materiałów reklamowych. 
 Przez długi czas pracowałem na etacie, a pisanie tekstów sprzedażowych było dla mnie tylko dodatkowym zajęciem i źródłem dochodów. Aż w końcu postawiłem wszystko na jedną kartę, rzuciłem pracę na etacie i teraz pracuję tylko na swój rachunek. I jestem z tego powodu bardzo zadowolony.Dlaczego tyle piszę o sobie, zamiast o książce, ktorą chcę Ci polecić? Zdradzę Ci pewien sekretNie jestem geniuszem. Prawdę mówiąc, jestem zupełnie przeciętny pod każdym względem. Wszystko, co udało mi się osiągnąć w dziedzinie copywritingu, zawdzięczam nauce i ćwiczeniom. Jeśli ja się tego nauczyłem, to znaczy, że: i Ty możesz zacząć pisać
 lepsze teksty sprzedażoweOd razu wyjaśnijmy sobie jedną rzecz. LEPSZE nie znaczy od razu genialne 
 i powalające czytelników jak huragan słabe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doświadczenia. jak huragan słabe drzewa, bo do tego potrzeba sporo talentu i doświadczenia.
 Ale możesz nauczyć się pisać całkiem skuteczne teksty, które w zupełności wystarczą, by sprzedawały to, co zdecydujesz się zareklamować. Niestety rzeczywistość jest taka, że większość tekstów, jakie widzę w internecie, jest na tyle słaba, iż wystarczy czasem tylko niewielka zmiana na lepsze, by wybić się na tle konkurencji. A jeśli masz dodatkowo talent, to...możesz zdobyć sławę, prawdziwą niezależność
 i spore pieniądzeJeśli chcesz, możesz pracować dla kogoś na etacie albo tylko dla siebie. Będziesz w ten sposób rozwijać swój biznes albo pracodawcy. W obu przypadkach będzie Ci się całkiem dobrze powodziło. Czego potrzebujesz? Tak naprawdę wystarczą nawet podstawowe umiejętności pisania tekstów sprzedażowych, by zacząć zarabiać na ich pisaniu lub lepiej wypromować swój biznes.  
 Zauważ, że mówię o tekstach sprzedażowych. To ważne, bo one bardzo różnią się od poezji czy też popularnej literatury i tekstów dziennikarskich. Tam czarujesz czytelników biegłością swojego warsztatu. A co jest ważne w tekstach sprzedażowych, które mają za zadanie dostarczyć zamówienia i pieniądze? Tego dowiesz się z książki Podstawy pisania przekonujących tekstów.
 To prosta książka. Autor, copywriter (a jakże!), Kuba Sosnowski, pomoże Ci w rozpoczęciu swojej przygody z copywritingiem. Pokaże Ci wszystko od podstaw i da mnóstwo przykładów z życia.
 Dlaczego kładę taki nacisk na prostotę?
 Bo dzięki temu poradnikowi każdy będzie w stanie zastosować się do wskazówek Kuby. Nie znajdziesz tam zaawansowanych technik perswazji czy magicznych trików na każdą okazję. Nie. Ta książka to rzeczowe porady, dzięki którym każdy zacznie pisać lepsze i skuteczniejsze niż do tej pory teksty.
 Z pewnością jest wiele lepszych książek, bardziej zaawansowanych. Ale jeśli zaczynasz przygodę z pisaniem, to tutaj znajdziesz podstawy, których próżno szukać u innych autorów. Musisz zacząć od elementarnych zasad. Czeka Cię kilka małych kroków. Potem przyjdzie czas na większe.
 Co znajdziesz w książce?Oto główne korzyści z przeczytania tej książki według autora: - zgłębisz tajemnice świata "skutecznego copywritingu";
- z łatwością stworzysz treść: aukcji i strony internetowej, oferty sprzedażowej, firmowego bloga, katalogu prezentującego przedsiębiorstwo, ulotki reklamowej oraz politycznej;
- nauczysz się umiejętnie wykorzystywać słowa do przekonywania czytelnika o swoich racjach; szybko odkryjesz, jak bardzo przydają się one w życiu osobistym i zawodowym;
- zyskasz gwarancję własnego rozwoju i satysfakcję z wykonywanej pracy, zdobędziesz wiedzę, którą będziesz mógł błyskawicznie wykorzystać do zarabiania pieniędzy... dużych pieniędzy.
 
 Kilka osób, które już czytały tę książkę, tak ją oceniły:- 
Zamiast uczyć się do kolokwium z marketingu, czytałem książkę Sosnowskiego (...). Pasjonująca lektura! 
 - 
Możesz kochać perswazję, lub jej nienawidzić - wiedz, że ona towarzyszy Ci na każdym kroku. O tym jest książka Jakuba. 
 - 
Do tej książki wrócę wiele razy. A to za sprawą dwóch rzeczy: precyzyjności w tłumaczeniu, jak pisać poszczególne teksty, oraz języka, który porywa czytelnika (...). Ta książka inspiruje do działania! 
 - 
 Moja firma wielokrotnie zgłaszała się po pomoc do Pana Jakuba. Dlatego wiedziałem, że ta książka, potwierdzi jego błyskotliwość oraz szeroki zasób wiedzy i umiejętności z zakresu copywritingu. Czytałem ją jak dobrą powieść.
 - 
Przez pryzmat książki Sosnowskiego zacząłem inaczej patrzeć na ulotki (…). Tę książkę przeczytałem jednym tchem. 
 - 
Książki takie jak ta są potrzebne w dzisiejszym świecie z dwóch powodów: szkolą, jak wpływać na odbiorcę oraz uczą, jak bronić się przed taką perswazją. Który z nich wybierze czytelnik? Zależy tylko od niego. 
 
 Pewnie chcesz wiedzieć, co dokładnie znajduje się w środku?Oto spis treści z wyjaśnieniami KubyWstęp Na początek opowiem o sobie. Dowiesz się tu między innymi: jak to się stało, że zostałem copywriterem? W jaki sposób system edukacji uczy podstaw skutecznego dialogu 
 i radzenia sobie z zagrożeniami? Dlaczego warto dbać o dokumentację swoich pomysłów?Rozdział pierwszy Poznasz tu najważniejsze cechy warsztatu copywritera. 
 Jeżeli wcielisz je w swoje życie, możesz spokojnie myśleć o udanej karierze. Podzielę się również z Tobą wiedzą o tym, jak zabrać się do pisania. możesz spokojnie myśleć o udanej karierze. Podzielę się również z Tobą wiedzą o tym, jak zabrać się do pisania.Rozdział drugi Zajmiemy się tu wyjaśnieniem pojęć: "dobry tekst" oraz "tekst sprzedający". Dowiesz się również, czy oba terminy mogą odnosić się do jednej, tej samej treści materiału. 
 Rozdział trzeciGwarantuję Ci, że do tej części książki powrócisz wielokrotnie. Jej tematem jest perswazja. Dowiesz się, kiedy możemy mówić o manipulacji, jakie cechy ma perswazyjne pisanie, co charakteryzuje jego język i słownictwo. W drugiej części zajmiemy się stworzeniem perswazyjnego opisu produktu/usługi. 
 Rozdział czwartyNastępnie zajmiemy się treściami stron dominujących w sieci. Rozpoczniemy od ich charakterystyki, później przejdziemy przez budowę materiałów: wizytówki, strony 
 firmowej, serwisu i wortalu, a zakończymy na tekstach pozycjonujących firmowy
 blog.
 Rozdział piątyNiniejszą część książki poświęciłem budowie treści firmowego katalogu. Dowiesz się z niej między innymi: jak ciekawie pisać o historii firmy, jej pracownikach, klientach oraz ofercie. 
 Rozdział szóstyList reklamowy - ta nazwa mówi sama za siebie. Wspólnie  
 przeanalizujemy każdą część jego treści, zwracając szczególną uwagę na priorytetową rolę tekstu - czyli zmuszenie
 odbiorcy do podjęcia oczekiwanego działania.
 Rozdział siódmyNa koniec zajmiemy się ulotkami. Pierwszym rodzajem, który weźmiemy na warsztat, 
 będzie ulotka reklamowa - czyli najpopularniejsza i najtańsza metoda współczesnej
 promocji. Następnie z myślą o wszystkich przygotowujących się do wyborów (tych
 startujących i osobach tworzących materiały do kampanii) zajmiemy się ulotką
 polityczną. Dowiesz się na jakie elementy treści zwraca uwagę elektorat i jak pozyskać
 jego głosy.
 Zakończenie i podziękowaniaTu kieruję kilka słów do osób, dzięki którym powstała ta książka. 
 Zapewne w tym momencie zastanawiasz się, czy warto kupić tę książkę? Gdyby Cię to nie zainteresowało, to pewnie już dawno nie byłoby Cię na tej stronie, więc myśl o zamówieniu przeszła Ci przez głowę.
 Posłuchaj. Jak wszystkie książki Złotych Myśli, i tę możesz teraz spokojnie kupić z Wieczną Gwarancją Satysfakcji. Nikt Cię do zakupu nie zmusza, ale ta Gwarancja NAS (Złote Myśli) zmusza do tego, by Ci zwrócić pieniądze, jeśli zdecydujesz się zwrócić ten poradnik. Możesz go teraz zamówić, przeczytać i dopiero po tym zdecydować, czy chcesz go sobie zatrzymać. Ostatecznie to Ty decydujesz.
 Pozdrawiam
 Darek Puzyrkiewicz
 Copywriter z http://www.dynanet.plUnikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJAPrzeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczneJesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJAPrzeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
 (21 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej » 
- 
          Opinie o "Podstawy pisania przekonujących tekstów"- 
            Bardzo dobra pozycja, napisana konkretnie i profesjonalnie. Na pewno wykorzystam ją w pracy. 
- 
            Świetna publikacja. Polecam. 
- 
            Autor dobrze się spisał, chociaż na pewno zaawansowani pisarze nie znajdą tu żadnych nowości. Nie żałuję jednak, że kupiłem. Całkiem porządne przykłady praktyczne. Fajny język. 
- 
            bardzo dobre, praktyczna skondensowana wiedza praktyka. Tak jak lubię :) 
- 
            Interesująca pozycja. Rzuca nowe światło na metody pisania przekonujących tekstów. Napisana prostym językiem, sporo przykładów. Polecam. 
- 
            Dla chcących wejsc w swiat copywritingu ! IDEALNE 
- 
            Rewelacja - znakomita lektura dla wszystkich osób zainteresowanych siłą przekonywania słowem pisanym. Gorąco polecam 
- 
            Książkę Pana Jakuba Sosnowskiego mogę zdecydowanie polecić jako lekturę, która może istotnie wpłynąć na jakość naszej pracy tak osobistej jak i zawodowej. Autor w ciekawy sposób pokazuje różne techniki pracy z tekstem, popierając je dodatkowo historiami z własnego życia. Styl autora nadaje książce oryginalny charakter. Serdecznie polecam! 
 
- 
            
- 
          WSTĘP
 Do kogo skierowana jest ta książka
 Jak to się zaczęło, czyli o moich początkach pisania tekstów reklamowych
 ROZDZIAŁ PIERWSZY
 Najważniejsze cechy warsztatu copywritera
 Przekonania i wiedza
 Otwartość
 Tworzenie pod odbiorcę klienta
 Klient ma zawsze rację
 Nastawienie na krytykę
 Ceń czas swojej pracy
 Czytaj i ćwicz
 Język
 Przykłady
 Jak zabrać się do pisania
 1. Uporządkuj myśli
 2. Zaznajom się z tematem
 3. Stwórz konspekt, zbierz słownictwo
 4. Napisz tekst
 5. Przeczytaj i popraw
 6. Ponownie przeczytaj
 ROZDZIAŁ DRUGI
 Co charakteryzuje „dobry tekst”
 Co oznacza pojęcie: tekst sprzedający
 Dobry tekst a tekst sprzedający
 ROZDZIAŁ TRZECI
 Perswazyjne pisanie
 Zastosowanie techniki
 Apel o zajęcie określonego stanowiska i podjęcie określonego działania
 Sugerowanie pożądanych interpretacji i ocen
 Racjonalne uzasadnianie słuszności
 prezentowanych poglądów
 Język i słownictwo
 Budowanie obrazów
 Długość i zrozumiałość
 Pisanie pod klienta
 Jak stworzyć ciekawy opis produktu/usługi
 ROZDZIAŁ CZWARTY
 Charakterystyka i klasyfikacja stron internetowych
 Rodzaje tekstów internetowych
 Jak stworzyć treść wizytówki
 Jak stworzyć treść rozbudowanej strony firmowej
 Jak stworzyć teksty serwisu i wortalu
 Budowa nagłówka
 Stwórz ciekawy tytuł
 Moc leadu
 Odwrócona piramida
 Stań się architektem tekstu
 Potęga ramki
 Jak napisać tekst pozycjonujący — materiały na firmowy blog
 Spisz najważniejsze słowa związane z tematem
 Zwróć uwagę na nietypowe słowa oraz te ważne dla odbiorcy
 Korzystaj z narzędzi Google
 Pamiętaj o zasadach pisania artykułów
 ROZDZIAŁ PIĄTY
 Charakterystyka schematu budowy i klasyfikacja folderów
 Wstęp
 Kwalifikacje
 Prezentacja
 Zakończenie
 Rodzaje folderów
 Język folderów
 Jak stworzyć treść folderu
 ROZDZIAŁ SZÓSTY
 Jak wygląda list reklamowy
 Jak napisać list reklamowy
 Zapytanie o zgodę na przesłanie informacji o ofercie
 ROZDZIAŁ SIÓDMY
 Rodzaje ulotek i ich charakterystyka
 Jak napisać ulotkę reklamową
 Jak napisać ulotkę wyborczą
 Główne złożenia programu/ów
 Słowa i frazy klucze
 ZAKOŃCZENIE I PODZIĘKOWANIA
Cena już od: 34,90 zł











