- 
			![Amp it up okładka - książka, ebook Amp it up]()  Amp it upAmp It Up – Frank Slootman Jak zbudować firmę wartą miliardy? Frank Slootman – Europejczyk, który podbił Dolinę Krzemową – pokazuje, jak bezkompromisowe przywództwo, jasne priorytety i właściwi ludzie potrafią zmienić przeciętną organizację w globalnego lidera. To obowiązkowa lektura dla każdego CEO, foundera i menedżera, który chce przyspieszyć rozwój, zwiększyć wyniki i... więcej » do końca: 2025-11-03 cena: 99,00 zł 
- 
			![Neurometody kontroli emocji okładka - książka, ebook Neurometody kontroli emocji]()  Neurometody kontroli emocjiKimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej » cena: 34,90 zł 
- 
			![Punkt Zero okładka - książka, ebook Punkt Zero]()  Punkt ZeroDowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej » cena: 16,90 zł 
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę. 
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Amp it up
- 
        					UWAGA!Książka jest aktualnie dostępna w przedsprzedaży.Wysyłka rozpocznie się po 4 listopada br.Cena katalogowa książki to 99 zł.Tylko teraz w przedsprzedaży możesz ją mieć za jedyne 69 zł!Amp It Up – Frank SlootmanJak Europejczyk zdobył Dolinę Krzemową i stworzył własny model przywództwa. Frank Slootman nie miał łatwego startu. Dorastał w skromnych warunkach w wielodzietnej holenderskiej rodzinie, jako nastolatek dorabiał sprzątając toalety. Marzył o pracy w IBM – ale został odrzucony. To, co dla wielu byłoby końcem, dla niego stało się początkiem. 
 Dzięki determinacji, bezkompromisowemu podejściu i wyjątkowemu talentowi, stanął na czele trzech gigantów technologicznych: Data Domain, ServiceNow i Snowflake. Każdą z tych firm poprowadził na szczyt – do spektakularnych debiutów giełdowych i sukcesów liczonych w setkach miliardów dolarów.„Przywództwo to samotna droga. Żyjesz w nieustannej niepewności, mierząc się dzień po dniu z lękiem przed osobistą porażką. Stawka — zarówno w wymiarze finansowym, jak i ludzkim — jest ogromna”. 
 — Frank SlootmanDlaczego warto przeczytać?„Amp It Up” to nie jest kolejna książka biznesowa. To połączenie inspirującej historii, bezkompromisowych lekcji i praktycznego przewodnika dla każdego, kto chce skutecznie przewodzić ludziom i rozwijać organizację. Slootman dzieli się sprawdzoną metodologią: - 
jak ustawiać priorytety, by skupić się na tym, co naprawdę liczy się dla firmy, 
- 
jak prowadzić rozwój produktu i marketing bez marnowania zasobów, 
- 
jak rekrutować ludzi, którzy robią różnicę, 
- 
jak podkręcić tempo i wyniki bez kosztownych restrukturyzacji i armii konsultantów. 
 To książka dla CEO, founderów, menedżerów i liderów w każdej branży – od start-upu, przez korporacje, po sektor non profit. „Celem tej książki nie jest wyłącznie dzielenie się taktycznymi wskazówkami, ale również nakreślenie szerszej perspektywy i sposobu myślenia. (…) Wierzę, że kolejne rozdziały pomogą Ci stać się nieugiętym i walczyć w słusznej sprawie”. 
 — Frank SlootmanCo mówią o tej książce przedsiębiorcy? “Amp It Up Franka Slootmana uderza jak lodowaty prysznic. To nie jest kolejna książka o tym, czym zarządzanie powinno być – to nieubłaganie szczera instrukcja obsługi maszyny do wygrywania, napisana przez człowieka, który trzykrotnie przekształcił średnie firmy w giganty warte miliardy dolarów. “Amp It Up Franka Slootmana uderza jak lodowaty prysznic. To nie jest kolejna książka o tym, czym zarządzanie powinno być – to nieubłaganie szczera instrukcja obsługi maszyny do wygrywania, napisana przez człowieka, który trzykrotnie przekształcił średnie firmy w giganty warte miliardy dolarów.To manifest dla tych, którzy są zmęczeni teatrem korporacyjnych gestów, ale chcą realnie budować, tworzyć – i zwyciężać. Slootman nie obiecuje, że będzie łatwo. Obiecuje tylko, że jeśli zaczniesz wymagać więcej i lepiej od siebie i innych – zaskoczy Cię Twoja własna skuteczność.„ 
 — Jakub Jeziorny, COO i Członek Zarządu w Grupie Blix “Jako właściciel kilku firm dobrze znam moment, gdy spółka albo business unit zaczyna tracić energię. Tempo spada, koncentracja się rozmywa, a wyniki idą w dół. W takich chwilach sięgam po Amp It Up oraz asystentów AI, których zbudowałem na podstawie własnych notatek z tej książki. “Jako właściciel kilku firm dobrze znam moment, gdy spółka albo business unit zaczyna tracić energię. Tempo spada, koncentracja się rozmywa, a wyniki idą w dół. W takich chwilach sięgam po Amp It Up oraz asystentów AI, których zbudowałem na podstawie własnych notatek z tej książki.To narzędzie, do którego wraca się w krytycznych momentach, kiedy biznes potrzebuje nowej energii. Amp It Up nie jest książką dla każdego – to lektura surowa, bez dekoracji, osadzona w iście „amerykańskiej” kulturze pracy. Ale jeśli czujesz, że Twoja firma działa poprawnie, a mimo to nie rośnie – znajdziesz tu odpowiedź„ 
 — Franciszek Bazyli Georgiew, Właściciel 22 Ventures: Tigers, Automation House, Huqiao 琥桥
  “Frank Slootman, CEO, który stał na czele Data Domain, ServiceNow oraz Snowflake, pokazuje w Amp It Up, jak w pełni wykorzystać potencjał lidera i zespołu. To książka dla tych, którzy nie zadowalają się przeciętnością. “Frank Slootman, CEO, który stał na czele Data Domain, ServiceNow oraz Snowflake, pokazuje w Amp It Up, jak w pełni wykorzystać potencjał lidera i zespołu. To książka dla tych, którzy nie zadowalają się przeciętnością.Dla tych, którzy chcą zaprowadzić wysokie standardy. Slootman uczy przedsiębiorców i menedżerów, jak uniknąć spotkania z wersją siebie, którą mogli być — jak uwolnić potencjał i zwiększyć tempo. Pierwszy odcinek podcastu „Interesy” jest o tej książce – i nie ma w tym ani trochę przypadku.„ 
 — Bartosz Majewski, Współwłaściciel Casbeg.comRezultaty, których nie da się podważyć„Wyniki osiągane przez moje trzy firmy w ciągu ostatnich dwudziestu lat były pozytywnie oceniane przez media — dzięki dynamicznemu rozwojowi zrealizowaliśmy trzy udane debiuty giełdowe (IPO) i wygenerowaliśmy wartość rynkową liczoną w setkach miliardów dolarów. Z takimi rezultatami trudno dyskutować”. 
 — Frank Slootman🔥 Przeczytaj tę książkę. 
 Dla siebie. Dla swojego zespołu. Dla przyszłości Twojej firmy.Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJAPrzeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
 (21 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej » 
- 
- 
          Opinie o "Amp it up"
- 
          1. Spis treści
 Część I. Podkręć tempo
 Rozdział 1. Wprowadzenie. Siła przyspieszenia 15
 Podkręć tempo 15
 Podnieś standardy 19
 Zgraj zespół i kulturę organizacyjną 19
 Skup się na priorytetach 21
 Nabierz rozpędu 23
 Przekształć strategię 24
 Heroiczna walka 25
 Rozdział 2. Moja droga — jak chłopak od toalet
 został seryjnym CEO 27
 Dzieciństwo w duchu dyscypliny 27
 Jak trafiłem do USA 29
 Burroughs Corporation i Comshare 31
 Compuware 33
 Borland 35
 Data Domain 37
 Okres przejściowy: EMC i Greylock 39
 ServiceNow 41
 Bardzo krótka emerytura 47
 Snowflake 49
 Jak zostać liderem na pełnych obrotach 52
 Część II. Podnieś standardy
 Rozdział 3. Zbuduj firmę wokół misji 55
 Co oznacza bycie firmą z misją? 55
 Wielka, ale osiągalna misja 56
 Wielka misja jest jasna 57
 W wielkiej misji nie chodzi o pieniądze 59
 Jak dbać o misję 62
 Codzienne przeżywanie misji 63
 Rozdział 4. Wypowiedz wojnę konkurencji
 i strategii małych kroków 65
 Wojna z konkurencją 65
 Walka z działaniem na pół gwizdka 69
 Jak powiązać te bitwy w jedną: ambitne cele
 jako sposób na wyprzedzenie konkurencji 71
 Prowadź zespół do działania,
 nie pozwól mu pogrążyć się w stagnacji 74
 Rozdział 5. Najpierw działaj, potem planuj 75
 Świetna realizacja zdarza się rzadziej niż świetna strategia 75
 Podchodź do realizacji jak do kompetencji,
 którą można wyćwiczyć 77
 Opracuj skuteczną strategię 80
 Problemy ze strategią a problemy z realizacją 82
 Nie musisz zatrudniać konsultantów ani strategów 83
 Część III. Zgraj zespół i kulturę
 Rozdział 6. Zatrudniaj kierowców, wysadź pasażerów 87
 Kierowcy poszukiwani 87
 Kto faktycznie prowadzi? 89
 Pozbywanie się nieodpowiednich ludzi 90
 Wykonanie zdecydowanego ruchu 92
 Znalezienie właściwych ludzi 93
 Rekrutacja nigdy się nie kończy 93
 Rozdział 7. Zbuduj silną kulturę organizacyjną 97
 Kultura znaczy więcej niż myślisz 97
 Kształtowanie wartości kulturowych w Data Domain 100
 Kultura w ServiceNow 103
 Zwrot w kulturze organizacyjnej Snowflake 105
 Twoja odpowiedzialność za ochronę kultury organizacyjnej 107
 Rozdział 8. Ucz komunikacji i buduj zaufanie 111
 Zagrożenia wynikające z pracy w izolacji zespołowej 111
 Lepsze rozwiązanie: bezpośredni kontakt 113
 Budowanie zaufania 115
 Czy jesteś liderem godnym zaufania? 117
 Korzyści płynące z kultury opartej na zaufaniu 119
 Część IV. Skup się na priorytetach
 Rozdział 9. Najpierw zrozum, potem rozwiązuj 123
 Problem nieprzemyślanych rozwiązań 123
 Jak się skupić na analizie 127
 Szczególne znaczenie analizy dla decyzji personalnych 128
 Rozdział 10. Powiąż motywację z sukcesem klienta 131
 Czy dział customer success jest potrzebny? 131
 Sukces klienta to wspólna odpowiedzialność 133
 Część V. Nabierz rozpędu
 Rozdział 11. Skaluj sprzedaż 139
 Wzrost sprzedaży to kwestia wyczucia czasu 139
 Data Domain: nie przyspieszaj sprzedaży,
 zanim nie przeskoczysz „przepaści” 140
 Snowflake: jak odróżnić strzelców od statystów 143
 ServiceNow: jak wykorzystać właściwy moment
 do zwiększenia skali sprzedaży 145
 Wnioski 147
 Rozdział 12. Rośnij szybko albo giń powoli 149
 Dlaczego wzrost powinien być priorytetem? 149
 Dwa wyzwania: niepewność i strach 150
 Zbuduj model wzrostu, który wyznacza ambitne cele 153
 Zostaw konkurencję w tyle 155
 Jak utrzymać szybki wzrost po osiągnięciu dużej skali 156
 Obniżanie kosztów wzrostu 159
 Rozdział 13. Nie trać werwy, gdy firma rośnie 163
 Paradoks skalowania firmy 163
 Firma w fazie powstawania 164
 Firma w fazie formowania 164
 Firma w fazie skalowania 166
 Zachowaj dynamikę wczesnego etapu rozwoju 168
 Część VI. Przekształć strategię
 Rozdział 14. Przekuj szanse w sukces —
 historia wzrostu Data Domain 173
 Strategiczne wnioski z Data Domain 173
 Finał historii Data Domain 184
 Rozdział 15. Od zoomu do panoramy —
 historia ekspansji ServiceNow 187
 Jak poznałem ServiceNow 187
 Jak rozpoznać firmę o ponadprzeciętnym potencjale wzrostu 188
 Dopracowanie realizacji strategii wyjściowej 190
 Poszerzanie horyzontów działania 192
 Debiut giełdowy i wyjście poza IT 194
 Sztuka przetrwania w warunkach konkurencji 195
 Rozdział 16. Mierz wysoko — historia wzrostu Snowflake 197
 Zaplanuj kolejny ruch, zanim przyjdzie na niego pora 197
 „Hurtownia danych stworzona z myślą o chmurze” 198
 Wejście w erę chmury danych 200
 Jeszcze szersze horyzonty:
 rynki danych i możliwości programowania 201
 Rozegraj strategiczne karty 202
 Część VII. Lider na wysokich obrotach
 Rozdział 17. Podkręć swoją karierę 207
 Traktuj siebie jak markę 207
 Liczy się edukacja… 208
 …ale doświadczenie liczy się bardziej 209
 Predyspozycje liczą się najbardziej 210
 Osobowość przeważa szalę 211
 Doskonal umiejętności komunikacyjne 213
 Nie trać długofalowego celu z pola widzenia 215
 Stanowisko i pensja to nie wszystko 216
 Trud przekuj w siłę 217
 Nie bój się sprawdzania referencji 218
 Co spowalnia karierę, a co ją niszczy 218
 Rozdział 18. Tylko dla CEO — jak radzić sobie z założycielami i radą nadzorczą 221
 Wyzwanie: przejąć firmę po założycielu 221
 Gdy wprowadzasz zmiany, stąpaj ostrożnie 224
 W dłuższej perspektywie liczy się sukces, nie popularność 225
 Sztuka budowania relacji z radą nadzorczą 226
 Czego unikać: uległość 228
 Co robić zamiast tego: nadawaj ton współpracy z radą nadzorczą 230
 Rozdział 19. Zakończenie. Świetni przywódcy — świetne wyniki 233
 Podziękowania 237
 Indeks haseł 239
Cena już od: 69,00 zł











