-
Kalendarz 2025 Create...
Spędź 2025 rok z kalendarzem dra Mateusza Grzesiaka, psychologa i wykładowcy akademickiego, który miesiąc po miesiącu będzie Cię wspierał w procesie przemiany najważniejszych obszarów Twojego życia! Pracuj nad nimi przez 365 dni, inspirując się cytatami, ucząc się teorii i wykonując praktyczne ćwiczenia przygotowane dla Ciebie przez autora tego rozwojowego kalendarza-planera. więcej »
cena: 67,00 zł
-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
cena: 59,00 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Jak wygrać w biznesie?
-
W Polsce co roku powstaje kilkadziesiąt tysięcy nowych firm. Jeśli i Ty także nosisz się z zamiarem założenia własnej, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać albo… właśnie ją założyłeś, ale nie bardzo wiesz, co z tym wszystkim dalej zrobić, by nie popełnić błędów już na starcie… dobrze trafiłeś.
Przedstawiamy Ci kolejny poradnik Marka Zabiciela, autora „Programu Rozwoju Firmy”. Tym razem zostaniesz wprowadzony krok po kroku w świat przedsiębiorczości. Zanim jednak dowiesz się więcej o tej publikacji, odpowiedz proszę na pytanie:
Czy wiesz, który z tych sposobów jest lepszy?Spora część świeżo upieczonych przedsiębiorców w procesie budowania swojego biznesu kończy na „świetnym pomyśle” – zapewne i Ty na niejeden z nich wpadniesz (a może już go masz?). Całą sferę planowania i tworzenia wizji firmy w wielu przypadkach można podsumować w 3 słowach: „Jakoś to będzie”.
Takie firmy, choć czasem mają udany start, w pewnym momencie stają przed poważnymi problemami, nie wiedząc tak naprawdę, skąd wzięło się początkowe powodzenie, ani tym bardziej jak tę dobrą passę dalej utrzymać. Muszą zacząć od nowa – co wiąże się w najlepszym wypadku ze sporymi nakładami finansowymi. W najgorszym wypadają z rynku.
Są także przedsiębiorcy, którzy nawet mają dobre pomysły, ale zatrzymują się na etapie wiecznego planowania. Takie zachowanie, które często jest spowodowane nie do końca sprecyzowanymi obawami przed założeniem własnej firmy, również można określić 3 słowami. Tym razem brzmią one: „Kiedyś założę firmę”.
Chęć wyeliminowania jakiegokolwiek ryzyka zazwyczaj kończy się odrzuceniem pomysłu, zanim jeszcze zostanie on sprawdzony w warunkach rynkowych. Niedoszli właściciele takich firm zwykle skupiają się na przeszkodach, wynajdując kolejne powody, dla których „to się nie uda”. Jak łatwo można się domyślić, takie firmy w wielu przypadkach nigdy nie powstają. Zapewne już powoli zdajesz sobie sprawę, że choć w każdym z tych przedsiębiorców można znaleźć pozytywne cechy, to żaden z nich nie dysponuje „receptą na sukces”. A więc…Od czego zacząć, by wygrać w biznesie?
Tajemnica „złotego środka” w biznesie leży nie tyle w
pomyśle, co w wiedzy, planowaniu i działaniu. W pierwszym przypadku było działanie. W drugim zaś samo planowanie. Bez względu na to, do którego z tych przypadków Ci bliżej – potrzebujesz wiedzy i dobrej rady.
Wyobraź sobie teraz, że u Twojego boku staje doradca biznesowy. Na początek przedyskutuje z Tobą Twój pomysł na własny biznes. Jeśli go nie masz – wskaże Ci, gdzie go szukać, jak znaleźć najbardziej odpowiadający
Tobie. Przedstawi Ci on wady i zalety każdego z nich, tak abyście wspólnie mogli wyeliminować większość zagrożeń, jednocześnie wykorzystując szanse, jakie owy biznes z sobą niesie.Gdy już dopracujecie wspólnie plan działania, dopiero zacznie się „zabawa na całego”:
- Jak się zabrać za poszukiwanie klientów?
- Jak ich przekonać?
- Co robić, by Twoja firma zaczęła zarabiać?
Również tutaj możesz liczyć na swojego doradcę, który ma dla Ciebie kilka sprawdzonych i bardzo pożytecznych rad. Zaraz wspólnie wybierzecie te, które warto wprowadzić w życie w Twoim wypadku i… do dzieła!
Jeszcze niedawno cały ten proces Cię przerażał, a teraz? Założę się, że gdybyś miał do dyspozycji takiego doradcę, jedyne, nad czym byś się zastanawiał, to dlaczego tak z tym zwlekałeś…
Kłopot w tym, że tacy doradcy nie pracują „za dobre słowo”.
Ten jednak może zawsze, gdy będziesz tego potrzebował...Jeśli nie jesteś skłonny wydać kilkunastu lub nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych na taką pomoc, mamy dla Ciebie o wiele tańszy sposób. Swojego doradcę znajdziesz w książce „Jak wygrywać w biznesie” autorstwa Marka Zabiciela.
Ten poradnik stanowi kompendium wiedzy na temat rozpoczynania działalności gospodarczej, dzięki któremu dowiesz się:
- Dlaczego powstają nowe firmy i czy na pewno masz właściwe powody, by założyć własną.
- Jak wybrać odpowiedni dla Ciebie profil działalności i jak przygotować się do startu.
- Co wziąć pod uwagę przy podejmowaniu ostatecznej decyzji.
- Jak obliczyć, czy stać Cię na założenie firmy, którą chcesz stworzyć.
- Czy lepiej działać samodzielnie, czy w spółce. Jakie są inne możliwości?
- Ilu pracowników będziesz potrzebować i jak ich dobierać.
- Jak wybrać i przygotować siedzibę firmy.
- Na co zwracać uwagę, podpatrując konkurencję i jak analizować rynek.
- Jak przeprowadzić badania rynkowe i poznać preferencje klientów.
- Gdzie zarejestrować firmę i jak dokonać wszystkich formalności.
- Jak skutecznie załatwiać sprawy urzędowe.
- Od czego zacząć promocję firmy.
- Czy robić wszystko samodzielnie, czy zlecać innym.
- Jak sprzedać po raz pierwszy i co robić, by na tym nie skończyć.
- W jaki sposób budować stabilny rozwój swojej firmy.
"Jak wygrywać w biznesie?” stanowi unikatową propozycję dla każdego, kto rozważa wejście w świat przedsiębiorczości, z 2 powodów:
Po pierwsze zawiera optymalny zakres wiedzy – zarówno pod kątem doboru tematyki, jak i stopnia zagłębienia się w wiedzę. Jest to kompletna propozycja, która krok po kroku przygotuje Cię do założenia własnej firmy i przeprowadzi przez początkowe trudy prowadzenia biznesu.
Po drugie napisana jest prostym i komunikatywnym językiem. Powstała bowiem z myślą o początkujących biznesmenach, którzy mogą mieć trudności w odnajdywaniu się w gąszczu przepisów, zasad biznesu i terminologii. Nie ma w tym nic wstydliwego – przecież od czegoś trzeba zacząć. Dzięki temu otrzymasz jasne i zrozumiałe dla każdego wskazówki, wyjaśniające wszelkie wątpliwości, naturalne dla każdego początkującego biznesmena.Nie oznacza to jednak, że i bardziej doświadczeni przedsiębiorcy nie skorzystają na zapoznaniu się z tą publikacją – wręcz przeciwnie! „Jak wygrywać w biznesie” jest doskonałym przewodnikiem również przy analizie swoich dotychczasowych poczynań. Dzięki przystępnej formie i przejrzystemu układowi treści możesz na bieżąco weryfikować to, co dotychczas udało Ci się osiągnąć. Powrót do podstaw jest jednym z najskuteczniejszych sposobów na usprawnienie działania Twojego biznesu.
W jaki sposób skorzystasz na tej publikacji?
- Dopracujesz swój pomysł – każdy z nas wpada
czasem na „genialny pomysł na biznes”. Sęk w tym, że nie każdy okazuje się tak samo genialny w trakcie realizacji. Co więcej, z każdym pomysłem wiążą się określone warunki powodzenia, których należy być świadomym. „Jak wygrywać w biznesie?” zawiera zestaw wskazówek pomagających dopracować pomysł na biznes i sprawdzić, czy na pewno właśnie Ty masz szansę, by z tym konkretnym pomysłem odnieść sukces.
- Profesjonalnie go zweryfikujesz – poznasz metody, dzięki którym uzyskasz jasne i konkretne dane, odpowiadające na najważniejsze pytanie: czy da się na tym zarobić? Badanie rynku to bardzo ważny etap planowania biznesu, dlatego w tej publikacji został mu poświęcony osobny rozdział, z którym przeprowadzisz w pełni profesjonalną analizę Twojego przyszłego otoczenia biznesowego.
- Sprawnie rozpoczniesz działalność – z tym poradnikiem przejdziesz sprawnie i bez problemu również przez proces rejestracji i organizacji Twojej firmy. To etap, który często jest powodem największych obaw, ze względu na ilość formalności i nowych spraw, z którymi szczególnie początkujący przedsiębiorca ma problemy. Dzięki tej publikacji przygotujesz się odpowiednio do tego.
- Rozkręcisz biznes – jedną z największych korzyści, jakie odniesiesz dzięki tej książce, jest to, że nie kończy się ona na złożeniu wniosku rejestracyjnego. Wręcz przeciwnie – znajdziesz w niej przydatne rady i wskazówki, które szczególnie docenisz w pierwszych tygodniach prowadzenia firmy. Unikniesz najczęściej popełnianych na tym etapie błędów i przejdziesz krok po kroku od pierwszej pieczątki, do… pierwszej sprzedaży i rozwoju Twojej firmy.
- Odniesiesz sukces już na starcie – fachowcy zwykli mawiać: dobry start to połowa sukcesu – druga połowa to ciężka praca. Jeśli decydujesz się na własny biznes, na pewno nie należysz do osób leniwych – zatem masz połowę. W osiągnięciu drugiej pomoże Ci właśnie ta publikacja.
Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy i prezentujemy w naszym Wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.
Jeśli nosisz się z zamiarem założenia własnej firmy, ale wciąż nie masz pewności, jak się do tego zabrać, lub masz wątpliwości co do Twoich przyszłych działań – ta książka pomoże Ci wejść w świat biznesu bezboleśnie. Zrób to na podstawie wiedzy i sprawdzonych metod – bo właśnie tak zaczynają najlepsi.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Jak wygrać w biznesie?"
-
Trochę się zawiodłam, bo wcześniej przeczytane pozycje Pana Marka były dużo ciekawsze - chyba tą pozycję powinnam byłam przeczytać na początku... zdecydowanie pozycja do przeczytania na początku swojej kariery :) ale znalazłam tam ze dwie lub trzy fajne i napawające optymizmem fragmenty - za nie dziękuję :)
-
Ciekawa i wartościowa książka, którą szybko można zdobyć i przeczytać. Polecam.
-
Ciekawa pozycja, która w prosty sposób przedstawia drogę do założenia własnej firmy.
-
Sugestie zaproponowane w książce są bardzo ciekawe. Na tyle ciekawe, że wskazówki związane z motywowaniem pracownika chciałbym odnieść nie tylko do wykonywanej przez niego pracy ale również w szkoleniach bhp w celu zwiększenia świadomości bezpieczeństwa w zakładzie.
-
-
- Część I
- I. Czego się boimy?
- II. Przyczyny powstawania nowych firm
- 1. Bo nie lubię, jak ktoś mi mówi, co mam robić
- 2. Pragnienie bycia niezależnym finansowo
- 3. Chęć tworzenia
- 4. Udowodnię sobie
- 5. Chęć niesienia pomocy innym
- 6. Ucieczka od bólu
- 7. Chęć dominacji nad innymi
- 8. Ja wam teraz pokażę
- 9. Zemsta
- 10. Robienie kasy
- III. Wybór profilu działalności
- 1. Co decyduje o pomyślności przedsięwzięcia?
- Oprzyj się na solidnych fundamentach
- Koncentracja na wybranym sektorze
- Zaczynaj z wizją końca
- 2. Jak trafić w dziesiątkę?
- Rób to, co kochasz
- Nie kieruj się tylko chęcią zysku
- Dostosuj działalność do typu swojej osobowości
- Rób to, na czym się znasz
- Wykorzystaj swoje uczucia
- Spójrz w przyszłość
- Rozwijaj swoje talenty
- Pisz i myśl, pisz i myśl, pisz i myśl
- 3. Podejmij ostateczną decyzję
- IV. Planowanie — założenia wstępne
- 1. Wysokość kapitału początkowego
- Jaka kwota jest potrzebna do uruchomienia Twojego przedsięwzięcia?
- Jaką kwotą dysponujesz?
- Jakie w tym momencie widzisz źródła finansowania?
- 2. Solo czy w spółce?
- Co skłania nas do tego, by zakładać spółki z innymi?
- Zalety spółek
- Kiedy spółka ma perspektywę rozwoju i przeżycia?
- Zaplanuj, jak będziecie się rozchodzić
- Ustalcie wspólną wizję
- Podzielcie się obowiązkami
- 3. Wybór formy prawnej
- Poznaj dokładnie wszystkie formy prawne
- Która z istniejących form prawnych najlepiej nadaje się do Twojej działalności?
- 4. Zaplanuj wielkość zatrudnienia
- Ile osób będzie potrzebnych do uruchomienia przedsięwzięcia?
- Ile osób będzie potrzebnych w pierwszym roku działalności?
- Jakie kwalifikacje powinny mieć te osoby?
- 5. Miejsce prowadzenia działalności gospodarczej
- Dostosuj miejsce do profilu Twojej działalności
- Nie zadowalaj się byle czym
- V. Badanie rynku
- 1. Analiza konkurencji
- Sprawdź, ile na rynku działa firm o podobnym do Twojego profilu działalności
- Zbierz maksymalnie dużo informacji na ich temat
- Jakie są ich silne i słabe punkty?
- W czym tkwi ich największa słabość
- Sprawdź je jako klient
- 2. Analiza produktów i ofert reklamy i marketingu
- 3. Sprawdź potencjalne zapotrzebowanie na swoje usługi
- Rozmowy środowiskowe
- Rozmowy branżowe
- Przygotowanie gruntu potencjalnych odbiorców
- Analizuj każde „za” i „przeciw”
- Pytaj i słuchaj
- 4. Poznaj najnowsze technologie
- Nieustannie szukaj nowych technologii
- Sprawdź, co się zmieniło w Twojej branży na przestrzeni 100 lat
- Sprawdź, z jakich technik, metod i narzędzi korzysta lider w branży
- 5. Poznaj właścicieli firm
- VI. Wybór strategii i rozwiązań
- 1. Dostosowanie planu do sytuacji rynkowej
- 2. Usiądź do spokojnej analizy wszystkich danych
- Każdą grupę danych dokładnie przemyśl
- Gdzie musisz się dostosować?
- Na ile badanie rynku zmieniło Twoją pierwotną wersję?
- Gdzie zauważasz szanse, możliwości, luki, nowe pomysły?
- Gdzie są punkty nasycenia, a gdzie braki?
- 3. Skoryguj swój kurs, jeśli sytuacja tego wymaga
- Nie zmieniaj fundamentalnych założeń
- Szukaj, dopóki nie znajdziesz
- Opieraj się na faktach
- 4. Wykorzystaj kreatywność
- Rozszerzaj, zwężaj, powiększaj, zmniejszaj, dodawaj, odejmuj
- Rysuj własne mapy procesów
- 5. Wybierz nazwę firmy
- Nazwa firmy
- Logo
- Hasło reklamowe
- Kolory
- Kształty
- Obrazy
- Łatwość identyfikacji
- Połączenie ze stroną www
- Szyldy
- Spójność marki
- 6. Dlaczego klient Cię kupi?
- Jakiego klienta chcesz obsługiwać?
- Co chcesz dać swojemu klientowi?
- Co spowoduje, że klient wróci?
- Czym szczególnym się wyróżniasz?
- Na ile Twoja usługa ulepszy życie innych ludzi?
- 7. Dokonaj analizy finansowej
- Koszty
- Plan rentowności
- Określenie celów finansowych
- Lewizna to równia pochyła
- 8. Mała Ideologia i Mała Misja
- Mała Ideologia — co, komu i dlaczego?
- Mała Misja — po co istnieje firma?
- 9. Dobierz odpowiednich partnerów i poddostawców
- Biuro rachunkowe
- Bank
- Sieć telefonii stacjonarnej i komórkowej
- Obsługa prawna
- Inne specjalistyczne usługi, inni poddostawcy.
- 10. Miejsce prowadzenia działalności gospodarczej
- Dokonaj właściwego wyboru
- Podpisz umowę przedwstępną
- Zaplanuj wyposażenie, rozkład i układ lokalu
- 11. Wstępne rozmowy z dostawcami
- Wybór towaru i asortymentu
- Dostawcy
- 12. Zorientuj się w programach proponujących dofinansowanie
- 13. Termin otwarcia
- Biznesy sezonowe
- Ustal datę uruchomienia biznesu
- VII. Podjęcie ostatecznej decyzji
- 1. Dlaczego podjęcie ostatecznej decyzji jest osobnym punktem tego programu?
- 2. Zapisz wszystkie ustalenia
- 3. Podpisz się pod każdym z nich
- VIII. Czas działania
- 1. Sprawy formalno-organizacyjne
- Urząd Miasta — wpis do ewidencji
- Urząd Statystyczny — REGON, NIP
- Konto bankowe
- Telefony
- Biuro rachunkowe
- Urząd Skarbowy
- ZUS
- 2. Jak załatwiać sprawy w urzędach?
- Podejście do ludzi
- Podejście do procedur
- 3. Umowa najmu/własności lokalu
- Zwracaj uwagę na to, co podpisujesz
- Podejście wygrany–wygrany
- 4. Wyposażenie lokalu
- Sprzęt komputerowy i systemy informatyczne
- Telefonia, internet, płatności kartą, inne
- Ekspozycja i towar
- 5. Marketing i reklama
- Strona www
- Wizytówki
- Pieczątka firmowa
- Ulotki reklamowe
- Zewnętrzna reklama wizualna
- Reklama standardowa: prasa, radio, telewizja
- Reklama partyzancka
- 6. Stwórz ostateczny plan działania
- IX. Dokonanie pierwszej sprzedaży
- 1. Ciesz się sukcesem
- 2. Psychologiczny aspekt pierwszej sprzedaży
- Wcale nie było tak trudno
- Nie siadać na tyłku
- 3. Teraz dopiero zaczyna się biznes
- Myśl, pracuj, analizuj
- Obserwuj, które z przyjętych założeń nie sprawdziły się
- Wzmacniaj to, co się sprawdza
- Przygotuj się na ciągłe zmiany
- X. I co dalej z tym zrobić?
- 1. Skoncentruj się na kliencie
- Dołóż wszelkich starań, by obsługa była na najwyższym poziomie
- Pracuj na swoją opinię
- Opracuj proces reklamacji
- Słuchaj, czego chcą klienci i daj im to
- 2. Jeszcze zdążysz zarobić!
- Inwestuj w rozwój Twojej firmy
- Najpierw daj zarobić współpracownikom
- Usprawniaj procesy, doskonal technologie
- 3. Stwórz grupy wsparcia
- Znajdź takie firmy, z którymi współpraca przyniesie wzajemne korzyści
- Zostawiaj swoje ulotki i wizytówki wszędzie tam, gdzie to możliwe
- 4. Zainwestuj w siebie
- Rozwijaj się i doszkalaj
- Prenumeruj branżowe czasopisma
- Zapisz się do organizacji, które mogą Cię wesprzeć i czegoś nauczyć
- 5. Rozglądaj się za współpracownikami
- Patrz na ludzi pod różnym kątem
- Odwiedź Urząd Pracy
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze współpracownika?167
- 6. Nie bój się eksperymentów
- Błąd jest porażką tylko wtedy, kiedy nie wyciągniesz wniosków
- Kluczem do właściwych decyzji jest wcześniej podejmowanie niewłaściwych
- Doświadczenie jest wartością dodaną
- 7. Nie oszczędzaj na tym, co ważne
- 8. Rozwijaj swoją organizację stopniowo
- Co się dzieje, gdy chcemy naraz zbyt wiele
- Skorzystaj z drugiej części Programu Rozwoju Firmy
- Nota od autora
Cena już od: 21,70 zł