-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
cena: 59,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- MNEMObiznes
-
Jak pamięć wpływa na zyski firmy? MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE.
Zdobądź wiedzę o pamięci, a zostaniesz
na zawsze w umysłach swoich klientówGdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz na stałe w pamięć klienta ważne informacje o swoim produkcie, marce, firmie.
MNEMObiznes to biznes, który stawia na wykorzystanie w swej działalności wiedzy o mechanizmach działania pamięci. O tym, jak działa pamięć Twoja oraz Twojego klienta.
To właśnie dlaczego Coca-Cola wygrywa z Pepsi...W 1975 roku zarząd firmy Pepsi-Cola Company podjął decyzję o przeprowadzeniu słynnego eksperymentu znanego jako Pepsi Challenge (Wyzwanie Pepsi). Przedstawiciele Pepsi rozjechali się po największych centrach handlowych całego świata i przy wejściu wręczali każdemu chętnemu dwa nieoznakowane kubeczki.
W jednym kubeczku była pepsi, a w drugim coca-cola. Ankietowanych pytano, który napój bardziej im smakował. Kiedy podsumowano wyniki, okazało się, że ponad połowie uczestników tego eksperymentu bardziej przypadła do gustu pepsi. (...)
W drugim etapie eksperymentu poinformowano badanych, co próbują, pepsi czy coca-colę, zanim jeszcze się napiją. Tym razem okazało się, że 75% respondentów stwierdziło, że bardziej im smakuje coca-cola. (...)
Wniosek, jaki nasuwa się z tych badań, brzmi następująco: jeżeli nie znamy marki spożywanego właśnie napoju, w naszym mózgu uruchamia się ośrodek smaku. Natomiast jeśli ją znamy, zaczyna pracować ośrodek pamięci. Tak więc dla mózgu ważniejsza jest marka produktu i jej wizerunek niż na przykład jego smak. Marka produktu może być „wdrukowana” w mózg każdego człowieka; jest zapisana w jego układzie nerwowym — stąd tak wiele działań, aby przywiązać klienta do tej konkretnej.
Komentując badania Pepsi Challenge, prof. Martin Lindstrom, specjalista w dziedzinie neuromarketingu, napisał: „Wszystkie pozytywne skojarzenia z Coca-colą: historia, logo, kolor, design, zapach, osobiste wspomnienia z dzieciństwa, telewizyjne i drukowane reklamy sprzed lat oraz czysta, niezaprzeczalna, nieustępliwa, nieunikniona emocjonalnie »kokakolowatość« marki — wszystko to przeważyło na niekorzyść rozumowego, naturalnego wyboru pepsi […] dlatego że mózg za pomocą emocji koduje rzeczy szczególnie wartościowe, w tym także marki angażujące nas emocjonalnie”.
MNEMOTECHNIKI w BIZNESIE
Jak stosować je w praktyce i na czym polegają?
-
PRZYKŁAD. PAMIĘĆ EPIZODYCZNA
Dzięki pamięci epizodycznej zapamiętujemy wyjątkowe epizody z naszego życia (pierwsza miłość, dzień ślubu, pierwszy dzień w szkole/pracy, ważne spotkania, szkolenia, nagrody). Zapamiętywanie w ten sposób jest związane z udziałem innych osób w naszym życiu, a także z kreowaniem własnego „ja”.
Jak to wykorzystać w swojej firmie?- Wykorzystuj do promocji swoich produktów lub usług komunikację i wydarzenia wzbudzające emocje i angażujące osoby, z którymi pracujesz i współpracujesz. Jeśli brakuje emocji, Twoje produkty/usługi nie zostaną zapamiętane, tak jak by mogły.
- Organizuj, jeśli to możliwe, ważne wydarzenia, szkolenia, prezentacje, konkursy, prelekcje – w ten sposób możesz wpływać pozytywnie na emocje klientów, zacieśnić więzy i relacje.
- Wykorzystuj do promocji swoich produktów lub usług komunikację i wydarzenia wzbudzające emocje i angażujące osoby, z którymi pracujesz i współpracujesz. Jeśli brakuje emocji, Twoje produkty/usługi nie zostaną zapamiętane, tak jak by mogły.
-
PRZYKŁAD. MECHANIZM TOROWANIA
„Torowanie” to celowe działanie na nieświadomość po to, by jakiś jeden bodziec, słowo – zostało skojarzone z konkretnym produktem lub marką.
Przykładem wykorzystania tej techniki w promocji jest firma Disney. W piosenkach, tekstach reklamowych bardzo często pojawiają się słowa: fantazja, zabawa, marzenia, wyobraźnia, uśmiech, szczęście. W efekcie okazuje się, że 80% populacji kojarzy te wyrazy z Disneyem. Słysząc te słowa, często rysuje się w naszej wyobraźni obraz bajkowej krainy – tak często przedstawianej właśnie w filmach Disneya...Jak to wykorzystać w swojej firmie?- Wybierz świadomie wyrazy, które klientom mają się kojarzyć z Twoją firmą, produktami lub usługami. Np. "zmiana", "luksus", "profesjonalizm", "uśmiech", "szybkość".
- Świadomie wykorzystuj te słowa w działaniach marketingowych Twojej firmy, niech na ich dźwięk klientom w umysłach toruje się droga do firmy. To tylko kwestia czasu, aby klient, słysząc słowa klucze, w swojej głowie miał od razu obraz Twojej firmy.
- Wybierz świadomie wyrazy, które klientom mają się kojarzyć z Twoją firmą, produktami lub usługami. Np. "zmiana", "luksus", "profesjonalizm", "uśmiech", "szybkość".
-
PRZYKŁAD. STWÓRZ SWOJE "KPW"
KPW to sympatyczny skrót od Kartoteki Przydatnej Wiedzy. Do czego to może służyć? Autor podaje ciekawą metodę na gromadzenie, uporządkowywanie i uaktualnienie swojej wiedzy, aby w ten sposób stać się ekspertem w swojej dziedzinie i wykorzystać to w biznesie.
Odpowiednio skatalogowana wiedza, regularnie uaktualniana – w niedługim czasie zrobi z Ciebie eksperta w Twojej dziedzinie. Ponadto wypracujesz w ten sposób swój wizerunek i styl. A Twój umysł również na tym skorzysta – będziesz ćwiczył dzięki temu pamięć i kreatywność.Kto może wykorzystać KPW w swojej firmie?- Każdy w swojej dziedzinie może wykorzystać KPW do gromadzenia koniecznej wiedzy:
- menadżerowie – wiedzę o zarządzaniu i kierowaniu
- sprzedawcy – wiedzę o produkcie
- pracownicy BOK – wiedzę o relacjach z klientami
- inni specjaliści – wiedzę o swoim fachu
PATRONAT MEDIALNY:
"Drogi, na których jest największe natężenie, są poszerzane. Te mało uczęszczane niszczeją i zarastają zielskiem" - Harry Chugani
Niech Twoja pamięć będzie jak autostrada!Andrzej Bubrowiecki. Trener Rozwoju Biznesowego i Osobistego, Trener Pamięci i Szybkiego Czytania. Specjalizuje się w dziedzinie doskonalenia osobistego, twórczego wykorzystania umysłu, komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży oraz w treningach zarządzana sobą w czasie i zarządzania stresem.
Autor książek: "Popraw swoją pamięć", "Ale urwał!", "Popraw swoją kreatywność", "Techniki pamięciowe dla każdego", "Sekrety kreatywnego myślenia" oraz "Działaj Skutecznie!".
Andrzej Bubrowiecki to ekspert, który w ciągu ponad 12-letniej kariery zawodowej przeszkolił ponad 6500 osób, a jego klientami były m.in. takie firmy i instytucje jak:
- BIURO OCHRONY RZĄDU
- NESTLE
- NARODOWY BANK POLSKI
- DAIMLER CHRYSLER
- L'OREAL
- VOLKSWAGEN BANK
- HORTEX
- AUCHAN
- SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
MNEMObiznes to wiedza o mechanizmach działania pamięci pod kątem wykorzystania jej w marketingu, reklamie i sprzedażyCo konkretnie jest w tej książce i co Ci to da?W odróżnieniu od innych książek, temat „pamięci” nie jest związany z „uczeniem się” w rozumieniu szkolnym czy akademickim, ale w całości dotyczy sfery biznesowej. W odróżnieniu z kolei od książek o sprzedaży, nie jest tylko małym fragmentem dotyczącym „pamięci” i włączonym do większej całości (jak to zwykle bywa), lecz stanowi punkt centralny rozważań.
Główny temat, na zasadzie logicznych powiązań, pogłębiają zagadnienia dotyczące takich kwestii jak psychologia sprzedaży, neuromarketing, psychologia percepcji i reklamy.
-
W momencie, gdy nasz mózg codziennie zalewany jest setkami informacjami, naturalną rzeczą jest selekcja informacji. Nie jesteśmy w stanie zapamiętać tego wszystkiego, co byśmy chcieli. Andrzej Bubrowiecki, autor książki ‘MNEMObiznes’ pomaga czytelnikowi przezwyciężyć tę trudność i wyćwiczyć pamięć. Udowadnia również dlaczego dobrze rozwinięta pamięć pomaga w sprzedaży i w prowadzeniu biznesu.
Tym, co pozycjonuje nas jako ekspertów, jest wiedza, a wiedza to nic innego jak informacje, które posiadamy, które potrafimy przywołać. To, co pamiętamy świadczy więc o tym, jakimi ekspertami jesteśmy, w jaki sposób będziemy się pozycjonować.
Andrzej Bubrowiecki w bardzo jasny sposób pokazuje metody ćwiczenia pamięci, wyobraźni, sposoby na szybkie czytanie, na zapamiętywanie itp. Prezentuje wiele interesujących przykładów o tym, czym jest pamięć w biznesie i dlaczego klienci bardzo często korzystają z podręcznej pamięci, przy wyborze swoich produktów. W książce znajdziemy wiele przykładów ćwiczeń i metod, dzięki którym możemy wzmacniać nasz mózg.
Druga część książki jest bezpośrednim nawiązaniem do procesu sprzedaży, rozmowy handlowej, do marketingu. Korzystanie z wyćwiczonej pamięci zwiększa szanse na sukces w sprzedaży, jeśli wiadomo jak z niej korzystać, a o tym właśnie pisze Bubrowiewcki.
Książka godna uwagi i polecenia, zarówno menedżerom jak i sprzedawcom, a tak de facto wszystkim, gdyż ćwiczenie mózgu powinno należeć do obowiązku każdego z nas.
“Bardzo cenna pozycja. Zawiera dużo praktycznej wiedzy, wartościowych sugestii, oryginalnych rozwiązań i ćwiczeń do samodzielnego wykonania. Przez kilkanaście lat zajmowania się swoją profesją wypracowałem wiele skutecznych metod pracy, dzięki którym do dzisiaj odnoszę sukcesy. Cieszę się, że dzięki tej publikacji będę je mógł wzbogacić o zupełnie nowe rzeczy i już wyobrażam sobie (zgodnie z zaleceniem autora), jak podniosą się efekty mojej sprzedaży. Publikacja naprawdę nowatorska i godna polecenia zarówno dla ludzi rozpoczynających swoją przygodę w biznesie, jak i dla tych, którzy pomimo ogromnego doświadczenia chcą nadal się rozwijać i doskonalić swoje umiejętności.„Wiesław Finkielsztein, agent ubezpieczeniowy
Jakie znaczenie może mieć dla Ciebie przeczytanie tej książki?
- dowiesz się, dlaczego warto być ekspertem w wybranej dziedzinie i jak, dzięki nowoczesnym technikom pracy ludzkiego umysłu, ten stan osiągnąć
- dowiesz się, jakie są mechanizmy działania pamięci
- nauczysz się, jak zapamiętywać twarze i nazwiska swoich klientów
- otrzymasz wiedzę, czym są psychologiczne prawa zapamiętywania i jak je wykorzystywać w marketingu, reklamie i sprzedaży, czyli jak wprowadzić te mechanizmy do własnego biznesu
“Działam w biznesie od wielu lat i wiem dużo na temat marketingu, sprzedaży, kontaktu z klientem, ale ta książka wniosła świeży powiew do mojej pracy. Po jej przeczytaniu uświadomiłem sobie, jak wiele elementów związanych z funkcjonowaniem naszego umysłu decyduje o sukcesie.
Lektura książki inspiruje do nowatorskich działań, zachęca do pracy nad swoim nastawieniem mentalnym, motywuje do poprawienia pamięci, pokazuje, w jaki sposób wykorzystać prawa funkcjonowania ludzkiej pamięci w reklamie, przygotowaniu oferty handlowej, rozmowie z klientem i wielu innych aspektach sprzedaży. Jej niewątpliwym walorem jest spójny i jasny przekaz. Książka zawiera wiele wartościowych ćwiczeń, a wnioski proponowane przez autora w sposób rzetelny oparte są na prezentowanych wynikach badań. Gorąco polecam!„Tadeusz Laskowski, prywatny przedsiębiorcaCzego jeszcze możesz się dowiedzieć?
- poznasz matrycę umysłu handlowca – strategię wykorzystującą w sprzedaży wszystkie zmysły oraz sprzedaż angażującą potencjał lewej i prawej półkuli mózgu
- nauczysz się wykorzystywać w rozmowie handlowej techniki pamięciowe; tak aby stworzyć w umyśle prawdziwy obraz potrzeb i oczekiwań klienta oraz zostać przez niego zapamiętanym na długi czas
- dowiesz się, jak poprowadzić prezentację handlową "godną zapamiętania" dla większej grupy osób
- dowiesz się, w jaki sposób na uwagę i pamięć konsumenta oddziałuje marketing narracyjny i dlaczego warto w reklamie wykorzystywać metaforę
- otrzymasz przepis na pobudzenie swojej kreatywności sprzedawcy
DLACZEGO ROBISZ BEZPIECZNE ZAKUPY?
Gwarantujemy jakość, którą możesz sam ocenić bez ryzyka.
Mimo iż jesteśmy pewni, że nasze produkty inspirują ludzi do zmiany, motywują i przekazują praktyczną wiedzę, nie wiemy, na jakim poziomie wiedzy i rozwoju Ty jesteś.
Jeśli ten zakup nie spełni Twoich oczekiwań i nie wniesie nic nowego, oddamy Ci 100% wydanych pieniędzy.-
"Dobrze wyćwiczony mózg to solidny fundament sukcesu w sprzedaży”. Wszystko jest procesem plastycznym i w taki też sposób ukazane jest to w książce. Po przeczytaniu jej, wiedza z małych kawałeczków formuje się w kompetencje, bardzo dokładnie opisany proces zapamiętywania, przypominania, łączenia się neuronów, synergii, mapy myśli, ćwiczenia dopasowane pod każdego czytelnika. Książka jako coach poruszający wiele aspektów stricte związanych ze sprzedażą. Wykorzystywanie potencjału, który posiadamy praktycznie od zawsze, dobrze poznany mózg jest
największym ekspertem. Ta książka to fundament dobrego sprzedawcy.
Zanim podejmiesz decyzję...
To prawdopowobnie jedyna książka na rynku, która odkrywa możliwości wpływania poprzez pamięć i mnemotechniki na zysk w biznesie. Pokazuje, jak wykorzystywać to w praktyce, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, nawet jednoosobową firmę, czy zarządzasz dużym przedsiębiorstwem.
Najważniejsze jednak jest to, że te techniki są niezmienne, bo tak po prostu działa ludzka pamięć. Warto zgłębić ten temat, choćby z ciekawości. Albo dlatego, żeby zdobyć przewagę nad konkurencją i po prostu lepiej zapadać w pamięć klientom. To lektura obowiązkowa dla wszystkich, których interesuje psychologia sprzedaży czy psychologia reklamy i nowe podejście do tych tematów.
Czy będzie to książka, która zrewolucjonizuje Twoje podejście do biznesu? Nie wiemy. Na pewno jednak warto się z nią zapoznać i to ocenić. Wybierz wersję, która Ci odpowiada i złóż zamówienie.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
-
Opinie o "MNEMObiznes"
-
Wstęp
Rozdział 1. Pamięć eksperta
Mapy myśli — źródło informacji
Jak stworzyć mapę myśli na temat produktu
Eksperckie umiejętności
Techniki pracy umysłowej
Szybkie czytanie
Podstawowe techniki pamięciowe
Kartoteka Przydatnej Wiedzy (KPW)
Inteligencja werbalna
Bogata wyobraźnia
Rozdział 2. Pamięć dla sukcesu
Rozdział 3. Mechanizmy działania pamięci
Zapamiętywanie jako proces
Kodowanie
Przechowywanie
Przywoływanie
Wnioski
Warunkowanie klasyczne
Pamięć płci
Rozdział 4. Pamiętam cię. Zapamiętywanie twarzy i nazwisk
Nastawienie mentalne
Koncentracja na osobie
Spostrzegawczość
Twórcza praca wyobraźni
Baza danych klienta
Tworzenie mapy myśli — baza danych klienta
Rozdział 5. Prawa zapamiętywania w marketingu i sprzedaży
Efekt początku i końca
Prawo skojarzeń
Reguła wyjątkowości
Prawo powtórek
Zasada aktywności poznawczej
Prawo elaboracji
Ruch
Szczegółowość
Obrazy pozytywne
Kolory
Humor
Zmysłowość
Liczby
Rola emocji w zapamiętywaniu
Rozdział 6. Sprzedaż przez lewą i prawą półkulę
Lewa półkula
Prawa półkula
Rozdział 7. Sprzedaż wszystkimi zmysłami
Wzrok
Słuch
Węch
Smak
Dotyk
Typ wizualny
Typ audytywny
Typ kinestetyczny
Rozdział 8. Techniki pamięciowe w rozmowie handlowej i w prezentacjach
Rozmowa w stanie alfa
Obraz potrzeb klienta
Jak narysować mapę potrzeb klienta?
Rodzaje pytań w komunikacji z klientem
Kompas sprzedaży
Zapamiętana prezentacja
Podsumowanie. Jak przeprowadzić rozmowę handlową godną zapamiętania
Etap pierwszy. Przygotowanie się do rozmowy
Etap drugi. Przywitanie się z klientem
Etap trzeci. Rozpoczęcie rozmowy
Etap czwarty. Rozpoznanie potrzeb
Etap piąty. Prezentacja rozwiązania
Etap szósty. Zamknięcie sprzedaży
Strategia 3 A
Rozdział 9. Prezentacja w formie wystąpienia
Przygotowanie
Wygląd
Mowa ciała
Ton głosu
Użycie multimediów
Rozdział 10. Metafora w marketingu
Równowaga
Przemiana
Podróż
Natura
Więź
Rozdział 11. Marketing narracyjny
Rozdział 12. Kreatywny sprzedawca
Wybrane metody twórczego myślenia
Burza myśli
Kreatywny przewodnik
Słowo na zakończenie
Cena już od: 24,90 zł