-
Changer
Czy czujesz się spełniony w swoim życiu? Kim jesteś w tym wielkim świecie? Czym się zajmujesz? Czy naprawdę czerpiesz radość ze swoich działań? A może odczuwasz tęsknotę za czymś, czego jeszcze nie doświadczyłeś? Statystyki nie kłamią - wraz z upływem czasu coraz mniej osób ma możliwość poświęcenia czasu na odnalezienie swoich celów, odkrywanie pasji i tego, co naprawdę dla... więcej »
cena: 34,90 zł
-
Droga od pasji do profesji
Wszystko co potrzebujesz wiedzieć aby przejść drogę od pasji do profesji i zarabiać 6 cyfrowe kwoty na tym co kochasz robić. więcej »
cena: 47,00 zł
-
Tak jak myśli człowiek
W tej książce Allen bada siłę pozytywnego myślenia, ważność samorefleksji i rolę osobistej odpowiedzialności w osiąganiu naszych celów. Twierdzi, że jesteśmy mistrzami własnego losu, a nasz sukces lub porażka ostatecznie zależy od myśli, które wybieramy. więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- 262 strategie marketingowe
-
Jak zaprojektować skuteczną i tanią kampanię marketingową
"W książce opisałem 262 pomysły na reklamę, budowaniedobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które możesz zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!
Nauczę Cię projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo omówię niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczysz rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
Udowodnię Ci, że dzięki zaangażowaniu i determinacji nie potrzebujesz dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes. Zdradzę działające metody, które wykorzystywałem podczas 8 lat pracy." - autor
Tomasz Bury
Tomasz Bury jest pasjonatem strategii marketingowych, które można zrealizować własnym wysiłkiem. Ze świetnym efektem rozwijał w ten sposób swoje inicjatywy oraz koordynował projekty związane z marketingiem i sprzedażą.
Dla firmy Nomax Trading, międzynarodowego lidera w produkcji siatek wędliniarskich, prowadził działania promocyjne skierowane do największych producentów wyrobów mięsnych. Inspiracje do pracy czerpie, śledząc media branżowe oraz uczestnicząc w szkoleniach i konferencjach o tematyce marketingu i strategii biznesowych. Od kliku lat współpracuje również z dużym portalem finansowo-biznesowym Bankier.pl.
Jego mottem przewodnim jest:
Always do what you are afraid to do.
Swoją wyobraźnią i energią dzieli się, organizując imprezy oraz wyprawy, a także zarządzając portalem finansowym ranking-banków.com.pl, którego celem jest zwiększanie świadomości finansowej czytelników oraz pomoc w zarządzaniu domowym budżetem.
W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami swoimi 262 pomysłami na reklamę, budowanie dobrych relacji z klientem oraz zwiększenie sprzedaży, które mogą oni zrealizować samodzielnie i bardzo niskim kosztem!
Czytelnik dzięki lekturze nauczy się projektować kreatywne strategie marketingowe oraz szczegółowo pozna niestandardowe pomysły, dzięki którym zaskoczy rynek i zawsze będziesz o krok przed konkurencją.
Dzięki zaangażowaniu i determinacji nie będzie potrzebować dużych pieniędzy, aby skutecznie reklamować i rozwijać biznes.Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(19 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "262 strategie marketingowe"
-
Przeczytałem praktycznie jednym tchem, prosto i konkretnie - faktycznie jest wiele rzeczy, o których już wiesz mając firmę lub pracując w dziale marketingu, ale jest też dużo perełek - pomysłów, na które w życiu bym nie wpadł gdyby nie ta książka.
-
Cena już od: 34,90 zł