-
Ruchome schody. Rozwój...
"Ruchome schody” to metafora sytuacji, w której może Ci się wydawać, że idziesz do przodu, a tak naprawdę cofasz się – to tak, jakbyś znajdował się na ruchomych schodach, które bezlitośnie ściągają Cię w dół! więcej »
cena: 39,90 zł
-
Tamar. Wszystkie...
Tamar to symboliczna opowieść o tym, jaką męskość spotyka kobieta we współczesnym świecie. Wszystkie możliwe nieszczęścia, smutki, tragedie (głównie za przyczyną mężczyzn) i to co najgorsze w życiu Tamar zamienia się na końcu w jej szczęście i spełnienie. więcej »
cena: 39,90 zł
-
Sekretne życie Nieba
Poznaj tajemniczy i niezbadany świat Nieba, zachwyć się jego wizją i dzięki temu przygotuj się do momentu przejścia, który czeka każdego z nas. więcej »
cena: 39,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Psychologia sprzedaży telefonicznej
-
Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech.
W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia i strach przed poniesieniem porażki. W efekcie po kilku odmowach ze strony klienta stwierdzasz, że się do tego nie nadajesz i przestajesz dzwonić. Coś Ci to przypomina?
Nie obiecuje Ci, że po przeczytaniu tej książki Twoje wszystkie lęki, obawy i strach znikną całkowicie, ale mogę Ci zagwarantować, że kiedy będziesz stosować się zawartych w niej wskazówek i korzystać z podanych przeze mnie technik, to Twoje efekty w sprzedaży będą wzrastać wraz z każdym dniem.
W książce tej przeprowadzę Cię suchą nogą przez proces sprzedaży. Pomogę Ci zrozumieć, czym jest sprzedaż i dlaczego, aby sprzedawać skutecznie, powinieneś stać się ekspertem od psychologii sprzedaży.Z tej książki dowiesz się:
- Jaką postawą wyróżniają się najlepsi sprzedawcy,
- Jak budować pierwsze wrażenie w rozmowie,
- Jak wzbudzić zainteresowanie u potencjalnego klienta już w pierwszej minucie rozmowy,
- Jakie jest 10 najlepszych technik prezentowania produktu przez telefon,
- Jakich błędów nie popełniać w rozmowie z klientem,
- Poznasz 6 arcyważnych elementów, które powinna zawierać każda rozmowa telefoniczna,
- Pokażę Ci 3 najlepsze metody zamykania sprzedaży wszechczasów.
Kiedy zdecydujesz się na zakup tej książki, to możesz być pewien, że stanie się ona kamieniem milowym na Twojej drodze do stania się znakomitym sprzedawcą. Da Ci pewność i zrozumienie psychiki Twojego klienta, ale też dostarczy Ci konkretnych narzędzi sprzedażowych, dzięki którym będziesz w stanie prezentować swoją ofertę w sposób bardziej przekonujący i trafiający dokładnie w ośrodek podejmowania decyzji przez klienta.
Nie czekaj i pozwól sobie na SPRZEDAŻ, bo nikt za Ciebie tego nie zrobi!Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(19 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Psychologia sprzedaży telefonicznej"
-
Nie porywa. Przykłady dotyczą tylko sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Kilka technik sprzedaży to trochę za mało.
-
-
Przedmowa ...................................................................4
1
Czym jest psychologia sprzedaży
telefonicznej? .......................................................7
2
Zanim podniesiesz telefon – postawa ..... 12
3
Pierwsze wrażenie .......................................... 17
4
Hak na uwagę ................................................... 23
5
Najlepsze techniki sprzedaży
telefonicznej ...................................................... 25
5.1.
Technika kanapki ..................................... 25
5.2.
Technika wizualizacji .............................. 28
5.3.
Technika minimalizacji........................... 30
5.4.
Pozorny wybór.......................................... 31
5.5.
Budowanie potencjału reakcji............. 33
5.6.
Technika dozowania oferty .................. 36
5.7.
Technika kontrastu .................................. 41
5.8.
Technika niedostępności ...................... 45
5.9.
Cecha – korzyść – wyobrażenie.......... 47
5.10.
Badanie potrzeb ....................................... 50
6
Największe błędy w sprzedaży przez
telefon.................................................................. 54
6.1.
Rozmowa z robotem .............................. 55
6.2.
Parajęzyk .................................................... 56
6.3.
Rezygnowanie z klienta......................... 57
6.4.
Brak entuzjazmu ..................................... 58
6.5.
Niesłuchanie klienta .............................. 61
7
Sześć arcyważnych elementów
skutecznych rozmów telefonicznych ....... 64
7.1.
Uśmiech ..................................................... 64
7.2.
Głos .............................................................. 66
7.3.
Parafraza ..................................................... 69
7.4.
Wizualizacja .............................................. 71
7.5.
Pytania ........................................................ 72
7.6.
Transformacja............................................ 75
8
Czego nigdy nie mówić w trakcie
rozmowy? ........................................................... 79
9
Trzy najlepsze techniki zamykania
sprzedaży wszech czasów ............................ 82
9.1.
„Proszę nas wypróbować” ..................... 85
9.2.
Zamknięcie prowadzące ....................... 86
9.3.
Sprzedaż autoryzowana ........................ 87
Zakończenie .............................................................. 88
Cena już od: 24,90 zł