-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
-
Punkt Zero
Dowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej »
cena: 16,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Marketing alternatywny
-
Kto jeszcze chce wiedzieć w jaki sposób
małym kosztem zwiększać zyski firmy?Potęga firmy niekoniecznie musi być synonimem wielkiego majątku i rozległej strefy wpływów. Sukces i zysk nie są wyłącznie domenami wielkich koncernów i korporacji. Zgodnie z prawem natury, w konfrontacji z gigantami mniejsze organizmy hartują się i stają się niepokonane. Pamiętasz, jak 60 milionów lat temu wyginęły dinozaury, a przetrwały tylko małe i średnie zwierzaki? Świat należy do małych i średnich firm.
Niewidzialna ręka rynku nie popiera monopolistów ani wielkich firm, które spoczęły na laurach. Popiera najbardziej kreatywnych i odważnych, którzy chcą się rozwijać i realizować swoje marzenia. Popiera ludzi gotowych postawić wszystko na jedną kartę i z podniesioną głową iść przez świat.
Kreatywność, samozaparcie i pasja, umiejętność inteligentnego poruszania się po panującym systemie oraz korzystanie z wszelkich jego możliwości w oparciu o wyczucie i spryt to fundamenty Marketingu Alternatywnego.
Alternatywę od zwykłego wyboru odróżnia to, że wszystkie jej warianty okazują się korzystne. Alternatywa to innowacja. Alternatywa to nowe spojrzenie, nowa perspektywa. Alternatywa to XXI wiek. Stąd właśnie Marketing Alternatywny.
A zaczęło się dawno temu od aktu rebelii wobec monopolu. Zryw podnieśli marketingowi partyzanci, którzy pośród przegniłego systemu wielkich korporacji dostrzegli nowe perspektywy. Zaczęła się wielka batalia o klienta, owocująca niekończącym się doskonaleniem swojej oferty i podnoszeniem jakości usług. Rozpoczęła się wielka rynkowa gra na korzyść całego społeczeństwa.
Po latach królowania odciętych od świata ludzi o wyobraźni czysto analitycznej, do głosu doszli ludzie z wyobraźnią syntetyczną, pełni entuzjazmu wyznawcy metod alternatywnych - PUBLIC RELATIONS, MARKETINGU PARTYZANCKIEGO, MARKETINGU SZEPTANEGO, KREATYWNEJ I NIEKOWENCJONALNEJ PROMOCJI ORAZ SAMODZIELNEGO BADANIA RYNKU, którzy z wprawą najlepszych graczy korzystają z możliwości, jakie dają im Internet, telewizja, radio i prasa.
Jak wykorzystując marketing alternatywny zwiększać zyski minimalnym nakładem kosztów?
Jesteś człowiekiem, który ma ambicje i chce odnieść sukces, jesteś otwarty na nowe koncepcje. Potrafisz słuchać, potrafisz obserwować, potrafisz uczyć się na swoich błędach. Na podstawie wiedzy i doświadczeń tworzysz, wymyślasz, działasz, prosperujesz i osiągasz zysk. Istniejesz. Czujesz, że żyjesz. Rynek to Twoje powietrze. Biznes to Twoja krew. Sukces to Ty.
Lektura publikacji "Marketing alternatywny" zainspiruje Cię do działań, które z pewnością zaowocują zwiększeniem zysków Twojej firmy. Wydatki na alternatywne techniki promocji są znikome w porównaniu z budżetami dużych firm na reklamę konwencjonalną, ale na rezultat ich działań trzeba trochę poczekać Niemniej warto, ponieważ wyniki mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania. Sam przeczytaj, co możesz zyskać dzięki tej książce:
- Poznasz teorię marketingu i techniki efektywnego lansowania się
- Zrozumiesz, jak zarządza się wizerunkiem, marką i duchem firmy
- Dowiesz się, jak sprawić, aby Twoja marka stała się kultowa
- Poznasz podstawy obrony przed czarnymi pijarem
- Dowiesz się, jak sprawić, by pracownicy utożsamiali się z Twoją firmą
- Dowiesz się, jak skutecznie przebić się z reklamą przez natłok informacji
O Autorze:
Jakub Wicher - Magister socjologii na UAM Poznań, specjalizacja: Badanie rynku i opinii publicznej. Pracownik Public Relations & Promocji w firmie niekomercyjnej. Prezes i założyciel Stowarzyszenia „Kreatywy”. Pisarz, scenarzysta, publicysta, poeta, muzyk i autor tekstów piosenek dla zespołów, programista komputerowy, badacz slangu i gwar.
Autor książek „Souacz Park i Klątwa Alkajdy” (Vesper Poznań 2006), „Trzecia Rzeszapospolita – manifest wolnościowego surrealizmu” (Bractwo Trojka Poznań 2003).
Czego jeszcze dowiesz się z tego ebooka?
- Jak możesz pobić konkurencję i sprawić, aby każdy Twój produkt był wyjątkowy?
- Jak samemu tanio przeprowadzić badania rynku, aby skonstruować dla klientów ofertę "nie do odrzucenia"?
- Jak samemu tanio zbadać wizerunek firmy i jak skutecznie kontrolować go?
- Jak namówić dziennikarzy, aby promowali Twoją firmę i pisali o Twoich produktach i usługach?
- Jak postępować w sytuacjach kryzysowych, aby ustrzec firmę przed katastrofą i jak odbudować utraconą reputację?
Zanim zdecydujesz się sięgnąć po tą wiedzę, przeczytaj koniecznie spis treści i dowiedz się, co jeszcze znajdziesz w publikacji "Marketing alternatywny".
Napadnij na bank pomysłów marketingowych
"Nikt dotąd nie ujawnił takiej wiedzy w jednej publikacji"
To pierwsza publikacja, w której ujawniono gotowe i oryginalne pomysły na promocję Twojej firmy. Także te niekonwencjonalne, chronione największą tajemnicą przez ludzi z branży. Napadniesz na ich bank i przejmiesz praktyczną, skrzętnie ukrywaną wiedzę. Będziesz mógł sam wziąć sprawy w swoje ręce i uniezależnić się od innych.
Dlaczego badania rynku i wizerunku firmy są tak istotne?
Badania marketingowe są podstawowym źródłem informacji o rynku i jego prawach; o jego uczestnikach oraz ich wymaganiach i potrzebach. Każda szanująca się firma ma w swoich strukturach sekcję badawczą. Tylko w ten sposób można nadążyć za zmieniającym się światem i rynkowymi trendami. Tylko w ten sposób można skutecznie konkurować i odnosić sukces.
Żeby przeprowadzić skuteczne badania rynku albo wizerunku Twojej firmy nie trzeba za każdym razem wynajmować do tego celu specjalistycznej firmy z zewnątrz. Szczególnie, że taka przyjemność zaiste słono kosztuje (przynajmniej 5-20 tysięcy złotych).
Możesz zaoszczędzić ponad 20.000 złotych,
a przy okazji zyskać cenne doświadczenieBardzo łatwo i tanio można przeprowadzić badania samemu. To wcale nie jest trudne. Wystarczy poznać ogólne zasady, techniki i zaufać swojej intuicji. Szczegółowy opis procedury badawczej i analiz oraz prostą instrukcję obsługi dla badań znajdziesz w ebooku. Dodatkowo otrzymasz:
BONUS 1: Kwestionariusze badania
zapotrzebowania na produkt/usługę+Przeprowadzisz dzięki nim ankiety, których wyniki pozwolą Ci określić:
* słabe punkty oferty konkurencji
* czy istnieje zapotrzebowanie na dany produkt/usługę?
* Jaka powinna być optymalna cena Twojego produktu/usługi?
* Na co klienci zwracają uwagę, wybierając daną ofertę?
* Gdzie i jak kupują dany produkt?
* Jakie konkurencyjne firmy wiodą na Twoim lokalnym rynku?
* Co warto zmienić w ofercie, aby „odbić” klientów konkurencji?
* jaka droga reklamy jest najskuteczniejsza w dotarciu do klientów? itp.Zaoszczędzisz na firmie badawczej, która za taką usługę zażyczyłaby sobie przynajmniej 10 tysięcy złotych.
BONUS 2: Kwestionariusz ankiety Audytu
Wewnętrznego+Dzięki któremu sam przeprowadzisz ankietę, której wyniki powiedzą Ci, jaka w Twojej firmie panuje atmosfera pracy, jak wyglądają relacje między pracownikami a przełożonymi oraz co powinieneś zrobić, aby firma działała sprawniej od wewnątrz.
Zaoszczędzisz na firmie audytowej, która za takie badania wzięłaby przynajmniej 2000 złotych.
BONUS 3: Kwestionariusz ankiety Badania
Wizerunku Firmy+Dzięki któremu sam przeprowadzisz badania wizerunku Twojej firmy. Zaoszczędzisz nawet do 10 tysięcy złotych na usługach firmy badawczej, zyskując jednocześnie praktyczną wiedzę na temat obrazu Twojej firmy w oczach klientów.
BONUS 4: Specjalnie przygotowane arkusze
do Excela+Otrzymasz także gotowe arkusze do kodowania danych i opracowania wyników. W ebooku znajdziesz instrukcję obsługi oraz sens poszczególnych pytań z ankiet. Dowiesz się, jak zebrać wyniki, co z nimi zrobić i jak wykorzystać.
BONUS 5: 20% zniżki na szkolenie z marketingu internetowego+
Jest ono przygotowane przez człowieka, który stoi za niezwykłą skutecznością kampanii marketingowej "Hipnotycznego Marketingu" (http://joevitale.zlotemysli.pl/) - Piotra Michalaka. Szkolenie nazywa się "Uwolnij Swoją Firmę" i jest poświęcone temu, co działa w marketingu internetowym, a jego dwie pierwsze lekcje są zupełnie darmowe.
UWAGA: Tego rodzaju ankiet oraz gotowych arkuszy kalkulacyjnych nie znajdziesz ani w Internecie ani w żadnej książce!
Publikacja ta skierowana jest przede wszystkim do osób otwartych na nowe, alternatywne rozwiązania, które przy minimalnym nakładzie środków mogą spowodować dynamiczny rozwój Twojej firmy.
Możesz zatem podążać w dalszym ciągu ustalonym rytmem, ponosząc zaplanowane koszty, realizując lepiej lub gorzej założone cele i powoli rozwijać swoją firmę, albo odkryć alternatywne techniki, dzięki którym, niskim kosztem, możesz wprowadzić powiew świeżości do swojej firmy i sprawdzić w praktyce, jak bardzo marketing alternatywny może odmienić jej przyszłość.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(21 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Marketing alternatywny"
-
Napisana dziwnym, luźnym językiem. Rzeczy oczywiste w dodatku często niezgodne z tytulem opisu - w książce o marketingu alternatywnym znaczną część zajęły opisy agencji i cen dotyczących ogólnokrajowych kampanii telewizyjnych i radiowych... Bardzo mała wartość dodana.
-
Nie spodobała mi się ta książka. Być może nie należę do grupy docelowej, ale wydała mi się kompletnie nieprzydatna.
-
Kawał solidnej roboty. Warto!
-
Ciekawa ksiazka naladowana sugestywnymi przykladami elementow kampanii marketingowych, alternatywnych i zdecydowanie mniej kosztownych rozwiazan, ktore z powodzeniem mozna dostosowac do specyfyki wielu branz. Publikacja zawiera duzo ciekawych przykladow zastosowan przytoczonych chwytow marketingowych. Zahacza tez po czesci o PR. Polecam.
-
Książka jest niezwykłym narzędziem przydatnym do promocji i reklamy firmy i nie tylko naprawdę polecam.
-
Dzięki e-bookowi "Marketing alternatywny" mogłem napisać świetną pracę na przedsiębiorczość. "Marketing alternatywny" to doskonała publikacja dla wszystkich studentów ekonomii i przedsiebiorców.
-
-
Krótka historia marketingu alternatywnego
Wygrywają kreatywni
Upadek Imperium
Wojna Światowa o klienta
Nowa Era
Podium w Twoim zasięgu
Alternatywa
Dwa fronty rynku
Tryumf nowej ery
Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
Marka i lans
XXI wiek – wiek abstrakcji
Zarządzanie wartością niematerialną
Podbój świadomości
Skuteczna transmisja
Aby klient poprosił o dokładkę
Nie szmery bajery
Zmęczony rynek
Znokautuj konkurencję
Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
Poniesieni przez emocje
Ideologia marki
Jak uczynić produkt kultowym?
Likwidacja przeszkód dla innowacji
I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
Lansuję się, więc jestem
Cement bytów abstrakcyjnych
Skromni zbierają resztki ze stołu
Dzieło Twojego życia
Zacznij budować swoją markę
Niezmordowany zapał
Zysk dla wytrwałych
Nigdy nie spoczywaj na laurach
Wejdź w inne dziedziny
Marketingowe fundamenty
Reklama mobilna
Materiały reklamowe
Dodatki do strony internetowej
Sklep internetowy
Pozycjonowanie stron internetowych
Marketing internetowy
Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
Marka dla młodzieży
Przydatne adresy
Samodzielne badania rynku
Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
Zbadaj konkurencję
Zbadaj swoich klientów
Opracowanie ankiet
Focus według marketingowych partyzantów
A więc?
Badanie wizerunku firmy
Czym jest wizerunek firmy?
Dobór próby
Czym zmierzyć wizerunek?
Jak „zmierzyć” wizerunek firmy?
Zbieranie danych z ankiet
Wykres wizerunku firmy – profil semantyczny
Jak odczytać wyniki?
Jak porównać profile swojej firmy i konkurencji?
Przeprowadzenie Analizy SWOT
Public Relations
Zarząd Sfery Abstrakcji
Zabawa w Boga
Nie tylko korumpowanie dziennikarzy
Kanon narzędzi i technik PR
Działaj na wyobraźnię klientów
Tożsamość wizualna
Biuletyn firmowy
Ogłoszenia świąteczne w mediach
Przekazywanie inwentarza
Sponsoring inkubatorów branżowych
Pomocna dłoń
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji firmy?
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji produktu lub usługi?
Współpraca z pismami branżowymi oraz serwisami internetowymi
Wpływ na środowiska opiniotwórcze
Patronat nad serwisem internetowym
Wywiady w mediach
Wykorzystanie zjawiska Flash Mob/happeningów
Pracownicy narzędziem PR
Obrona przed czarnym pijarem
„Pismaki & Szmatławce”
Kłopotliwe fora internetowe
Przydatne adresy
Twoja firma, twoja twierdza
Zbadaj atmosferę w Twojej firmie
Zbuduj pozytywną atmosferę w firmie
Podstawy rewolucji ducha firmy
Imprezy integracyjne
Szkolenia dla pracowników
Zakończenie
Cena już od: 29,90 zł