-
Człowiek szczęśliwszy. 53...
Ta książka pomoże Ci to zmienić. Znajdziesz w niej 53 praktyczne nawyki, które pozwolą Ci poczuć więcej zadowolenia z życia. Sformułowano je w odniesieniu do osiągnięć nauki i po upewnieniu się, że skuteczność każdej sugestii jest udowodniona więcej »
cena: 49,00 zł
-
Emocje zadbane i masz...
Szczęście. Stabilność. Spójność. Uśmiech na twarzy, spokój w głowie, radość w duszy. Słowem: spełnienie, do którego wszyscy dążymy. Tymczasem mało kto do tego upragnionego celu dociera. więcej »
cena: 39,90 zł
-
Na drodze do sukcesu....
Kto inny, jeśli nie Napoleon Hill, mógłby wiedzieć lepiej, że sukces znajduje się w zasięgu każdego z nas - również Twoim? Jego przykład - człowieka urodzonego w ubogiej rodzinie, który własnym wysiłkiem zapracował na miano prekursora i twórcy koncepcji rozwoju osobistego - dowodzi, że przy odpowiednim podejściu można osiągnąć swoje cele. Zainspiruj się życiem, a także... więcej »
cena: 49,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Jak prowadzić tani i skuteczny marketing?
-
Wielu właścicieli firm czasy kryzysu wykorzystują do wymówek: „Nastały ciężkie czasy, mój budżet marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie na jej rozwoju, poznaj praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspieszenie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Co zrobić, żeby nie wypaść z rynku?
Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że marketing w ich firmie nie jest najskuteczniejszych, ale nie próbuje nawet tego zmienić. Ba, nawet nie wiedzą dokładnie czym tak naprawdę jest marketing.
Nie wiedzą oni, że przy skromnym budżecie można nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
Marketing to handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzeb klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać i pobudzać a nawet kreować – i zaspokajać je. (źródło: wikipedia)
Oto zadagnienia, które oferuje darmowy ebook:
- 1. STRATEGIA MARKETINGOWA
- 2. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
- 3. STRONA INTERNETOWA
- 4. OFERTA HANDLOWA
- 5. REJESTRACJA W KATALOGACH INTERNETOWYCH
- 6. REKLAMA W GOOGLE ADWORDS
- 7. PR
- 8. BLOG FIRMOWY
- 9. ISO
- Strona WWW – internetowa wizytówka firmy
- Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał?
- Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania klientów
Nie czekaj aż Twoja konkurencja wyprzedzi Cię tylko dlatego, że zna skuteczny marketing. Już teraz za darmo dowiedz się jak nie wypaść z rynku, a wręcz przeciwnie – zdobyć na nim silną pozycję.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(19 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Jak prowadzić tani i skuteczny marketing?"
-
Bardzo dobry kontakt, super produkty. Gorąco polecam.
-
Dla każdego kto chce wiele osiągnąć w życiu
-
Gorąco polecam dla amatorów i tych zaawansowanych.
-
Bardzo przydatna książka ..nie tylko dla sprzedających ale i kupujących... Polecam.
-
Parę ciekawych przykładów, które można wykorzystać na swoją korzyść. Polecam:)
-
Bez rozpisywania.Zastosuję punktacje cyfrową,ułatwiającą każdemu ocenę. W skali od 1 do 5 daję 4.
-
Fajnie zobrazowana książka
-
Moja opinia jest bardzo dobra co do materiału.
-
Można się z niej sporo nauczyć, na temat stron www, bloga itp.
-
Bardzo dobra publikacja na temat marketingu internetowego. Przedstawia różne podejścia, plusy i minusy. Skupia się na najważniejszych kwestiach i praktycznym podejściu.
-
-
- SPIS TREŚCI
- WSTĘP
- O AUTORZE PORADNIKA
- 1. STRATEGIA MARKETINGOWA
- Co to jest Strategia Marketingowa?
- Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową?
- 2. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
- 3. STRONA INTERNETOWA
- Co powinna zawierać standardowa strona internetowa?
- 4. OFERTA HANDLOWA
- 5. REJESTRACJA W KATALOGACH INTERNETOWYCH
- 6. REKLAMA W GOOGLE ADWORDS
- Jak to działa?
- Co trzeba zrobić, aby reklamować w Google swoją stronę internetową?
- 7. PR
- 8. BLOG FIRMOWY
- Co to jest blog?.
- Czym różni się blog od tradycyjnej strony firmowej?
- Dlaczego warto blogować?
- 9. ISO
- NASZE WYBRANE ARTYKUŁY
- Strona WWW – internetowa wizytówka firmy
- Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał?
- Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania klientów
Cena już od: 0,00 zł