-
Metody efektywnej nauki
Metody skutecznego nauczania to jego pasja i praca - gromadzi je od trzydziestu lat, testuje na sobie i uczy korzystania z nich osoby w różnym wieku. więcej »
cena: 49,00 zł
-
Psychologia pieniędzy
Umiejętne obchodzenie się z pieniędzmi wcale nie zależy wyłącznie od tego, co wiesz. Ważniejsze jest to, jak się zachowujesz. A zachowanie jest czymś, czego trudno nauczyć - nawet bardzo bystre osoby. więcej »
cena: 59,00 zł
-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Program Rozwoju Firmy
-
Jeżeli prowadzisz własną firmę lub masz zamiar założyć własny biznes w najbliższej przyszłości, to jednym z pytań, które będzie wciąż powracać, jest:
Jak zapewnić sobie tłumy bogatych klientów nawet w czasie recesji
i zagwaranować dynamiczny rozwój swojej firmy?Wydawnictwo Złote Myśli objęło specjalnym patronatem książkę Program rozwoju firmy. Uważamy, że pomysł na rozwój firmy opisany w tej publikacji jest spójny z tym, w jaki sposób my podchodzimy do relacji z Klientami, Czytelnikami i Partnerami. Chcemy tym samym przyczynić się do propagowania w naszym kraju modelu opisanego w tej publikacji, gdyż wiemy z praktyki, że to po prostu działa i umożliwia dynamiczny rozwój firmy.Marcin Kądziołka i Mateusz Chłodnicki
Zarząd Wydawnictwa Złote Myśli
Na początek jednak pomyśl o największej barierze, która powoduje, że tylko garstka ludzi decyduje się na tak odważny krok jak założenie firmy. Ta bariera wyraża się w pytaniach. Co stanie się, gdy:
- nikt nie będzie chciał kupić mojego produktu?
- nie zdobędę wystarczającej liczby klientów?
- klienci nie będą do mnie wracać?
Tak naprawdę, gdy poznasz tę strategię budowania dochodowego biznesu w oparciu o model Przyjaznej Firmy, zrozumiesz, że te obawy nie będą miały w ogóle żadnych podstaw. Nie będą miały znaczenia, gdyż po prostu będziesz robił swoje, będziesz tworzyć Przyjazną Firmę, a rozwój będzie naturalnym skutkiem Twoich działań. Czy chcesz dowiedzieć się, co robić, aby prowadzić firmę, która:
- ma wielu stałych klientów;
- jest pozytywnie postrzegana;
- daje Ci dużo satysfakcji;
- nie ma problemów wynikających z braku płynności finansowych;
- rozwija się w szybkim tempie, dając konkurencji twardy orzech do zgryzienia,
…potrzebujesz jednego elementu:
Musisz dowiedzieć się i zrozumieć, dlaczego
Przyjazne Firmy zarabiają więcej
... i wdrożyć taki model postępowania w swojej firmie.Czym w takim razie wyróżnia się Przyjazna Firma? Cóż takiego jest w tym modelu postępowania, strategii działania, że pozwala nawet niewielkim firmom w ciągu zaledwie kilku lat stać się liderami na rynku? Książka, którą dzisiaj możesz zdobyć przeprowadzi Cię przez cały proces.
Musisz być jednak gotowy na zmiany w swojej firmie. Ten model niestety nie należy do zbyt popularnych w Polsce, gdyż wymaga odpowiedniego podejścia do biznesu. Wymaga tego, abyś nie myślał tylko o pieniądzach i zyskach, ale robił wszystko, aby Twoja firma była miejscem, które będzie przyciągało do siebie zarówno bogatych i wiernych Klientów, jak i wydajnych i wiernych pracowników.W Złotych Myślach nieświadomie realizowaliśmy taki model działalności od samego początku. Znajomi biznesmeni pytali się i zazdrościli nam, że tak się rozwijamy i że mamy takich wyjątkowych pracowników. Pytali "Jak to robicie?". Teraz nie musimy już odpowiadać - książka, którą wydaliśmy stanowi odzwierciedlenie tego, jak powinien według nas wyglądać biznes. Gdybyśmy sami mieli napisać na ten temat, nie zrobilibyśmy tego pewnie lepiej niż Autor. Dlatego też serdecznie zapraszamy do lektury, wierząc, że wiele firm w Polsce zacznie kierować się podobnymi wartościami i odnosić sukcesy. Tego Tobie także serdecznie życzymy.
Unikatowa propozycja: WIECZNA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy i prezentujemy w naszym wydawnictwie. Dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy.
Zanim jednak przejdziesz do zamówienia, przeczytaj jeszcze, co konkretnie znajdziesz w tej książce w krótkim podsumowaniu. Poznając "Program rozwoju firmy":
- Dowiesz się, jak stworzyć misję firmy na miarę największych gigantów biznesu, takich jak IBM, 3M, Boeing czy Disney.
- Dowiesz się, jak dobierać odpowiednich ludzi, którzy pomogą Ci realizować misję przyjaznej firmy.
- Dowiesz się, w jaki sposób przeprowadzić jedną z najtrudniejszych rozmów z pracownikiem, czyli powiadomić go o zwolnieniu z pracy.
- Zdobędziesz sposoby na mistrzowską obsługę klienta.
- Poznasz metody, które spowodują zaskakujący PRZYPŁYW NOWYCH KLIENTÓW bez wydawania fortuny na reklamę.
- Otrzymasz konkretne instrukcje odpowiadające na pytanie: jak dzień po dniu doskonalić swoją firmę?
- Dowiesz się, w jaki sposób przekraczać oczekiwania klienta i co Ci da taki styl kontaktów z klientami.
- Poznasz 3 najbardziej newralgiczne miejsca, w których tracisz bezpowrotnie najwięcej klientów.
- Dowiesz się, po co i jak organizować imprezy integracyjne dla... klientów.
- Poznasz sprytny sposób na to, jak zwiększać dochody z firmy, budując jednocześnie satysfakcję z pracy w Twoim przedsiębiorstwie.
- Dowiesz się, dlaczego 90% firm boi się ekspansji i w pewnym okresie funkcjonowania zatrzymuje się w miejscu.
A ponadto:
- Odkryjesz setki konkretnych pomysłów, metod i technik, które pozwolą Ci w stosunkowo krótkim czasie wyprzedzić konkurencję.
Obejrzyj co Marek Zabiciel mówi o nieuczciwej konkurencji.Jest to nagranie w ramach produktu Pigułki Wiedzy, w którym Marek Zabiciel odpowiedział na pytanie co trzeba wiedzieć, by prowadzić dobrze prosperujący biznes? Cały wywiad możesz obejrzeć tutaj.BONUS: Ebook "Słodycze sukcesu" Marka Zabiciela
Kliknij, aby się dowiedzieć więcej
Wraz z książką "Program rozwoju firmy" otrzymasz
zupełnie za darmo niezwykle motywującą publikację w formie elektronicznej, która dotyczy bardzo istotnego elementu dla każdego biznesmena: harmonii i rónowagi w życiu i tego jak ją osiągnąć.
W 15 artykułach, napisanych silnym, motywacyjnym językiem autor przeprowdzi Cię przez wszystkie etapy osiągania życiowych wyżyn. Od pomysłów na swoje życie, poprzez sukcesy i porażki. Jeżeli naprawdę chcesz coś zmienić w swoim życiu, olbrzymim błędem byłoby przejście obok tej bublikacji obojętnie.Jeżeli jesteś zainteresowany gotową strategią budowania firmy, która będzie się dynamicznie rozwijać, wykorzystując sprawdzony model "Przyjaznej Firmy", znajdziesz ją w publikacji Program rozwoju firmy. Ty ocenisz jej realną wartość. Mam do Ciebie tylko jedną prośbę. Postaraj się ocenić tę publikację po wynikach. Po przeczytaniu, zadaj sobie pytanie, na ile rozwiązania, które w niej znalazłeś...
- zwiększyły liczbę zadowolonych klientów?
- podniosły prestiż Twojej firmy względem konkurencji?
- zwiększyły obroty w Twojej firmie?
Wtedy otrzymasz odpowiedź na pytanie jak wartościowa jest ta książka. A tymczasem, aby się o tym przekonać w praktyce, serdecznie zapraszamy do zamówienia i przeczytania tej książki. Postaw pierwszy krok na drodze do stworzenia dochodowej, Przyjaznej Firmy.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Program Rozwoju Firmy"
-
Świetna książka. Ale te literówki... czułem się momentami, jakbym czytał wersję roboczą. Jeśli się uda, proszę, poprawcie druk:) Co do wiedzy w niej zawartej... nie wierzcie mi, sprawdźcie sami. Polecam:)
-
Polecam. Dobra pozycja.
-
prosto i konkretnie. zmienia paradygmat myślenia o planowaniu działań w firmie
-
Wybitna publikacja, naprawdę wartościowa pozycja
-
interesująca pozycja z której można zaczerpnąć kilka fajnych patentów na prowadznie firmy
-
Wiele rad z tej książki jest tak prostych i oczywistych, że chciałoby się wykrzyknąć: "No jasne! Czemu sama na to nie wpadłam?!"
-
Ebook jest przewodnikiem i instrukcją, co dalej robić już po założeniu działalności, o czym rzadko kto do tej pory pisał.
-
Informacje na temat jak zakładać firmę, są ogólnie dostępne, a kompleksowe źródło informacji o tym co dalej, gdy już założyliśmy firmę, jak ją rozwijać, organizować z biegiem czasu, jak postępować z pracownikami i masę innych funkcji już nie są tak dostępne. Uważam, że ta książka jest obowiązkowa dla każdego obecnego i przyszłego posiadacza firmy. To jak podręcznik obsługi skomplikowanego urządzenia - z instrukcją jest dużo łatwiej i bezpieczniej.
-
-
Wstęp
Czy jesteś gotowy? Odpowiedzialność
Podstawa
Wizja
Wizja przyszłości
Elementy, które sprawią, że Twoja wizja będzie właściwa
Najbliższe dziesięć lat
Planowanie strategiczne
Planowanie pokoleniowe
Wizja nakreśla kierunek
Umiejętność zastosowania formy opisowej
Misja
Po co istnieje Twoja firma?
Jaki jest Twój życiowy cel? Jaki jest życiowy cel Twojej firmy?
Im krócej, tym lepiej
Misja określa, kim jesteś — bądź konkretny
Nadrzędna Ideologia
Nadrzędne wartości
Nadrzędna Ideologia mówi o tym, co zrobisz w wątpliwych sytuacjach
Zastosowanie Nadrzędnej Ideologii w firmie
Wizja, Misja i ideologia to części jednej całości
Ludzie
Co stanowi o wartości firmy?
Jak dobierać odpowiednich ludzi
Nadrzędne reguły doboru ludzi
Gdzie szukać właściwych osób i jak rozpoznać tych najlepszych?
Zatrudniaj wtedy, kiedy trafisz na dobrych ludzi
Zatrudniaj lepszych od siebie
Systemy motywacyjne, zasady wynagradzania
Ludzie i pieniądze
Szczeble kariery i awansu
Prawda i lojalność — klucze do ludzkich serc
Jak rozstawać się ze współpracownikami
Cele
Umiejętność wyznaczania celów w organizacji
Poziomy kompetencji w aspekcie wyznaczonych celów
Swoboda w wyznaczaniu celów przez poszczególne szczeble kompetencji
Jedność w organizacji
Przywódca
Rola przywódcy w organizacji
Utrzymanie atmosfery prawdy
Ryba psuje się od głowy
Przywództwo to odpowiedzialność
Umiejętność oceny ludzkich charakterów
Cechy przywódcy
Rola kształcenia liderów
Organizacja czasu i pracy
Procesy zachodzące w firmie
Procesy strategiczne
Graficzny zapis procesów
Procesy standardowe
Procesy pomocnicze
Ludzie i procesy
Znaczenie odpowiedzialności każdego zadania
Przypisanie odpowiedzialności do konkretnych osób
Prawa i obowiązki osób odpowiedzialnych za procesy
Czas i jego wykorzystanie
Wszystkie firmy mają tyle samo czasu
Godziny pracy, nadgodziny, skutki przeciążenia
Planowanie i przewidywanie czasu trwania procesów i czynności
Sposoby na wykorzystanie każdej chwili (co robić…)
Liczy się efektywny czas poświęcony zadaniu, czyli „skuteczna szybkość”
Planowanie rytmu pracy
Znajomość własnego ciała
Świadome przerwy i wypoczynek
Dotrzymywanie terminów i ustaleń
Przyczyny i skutki złego planowania
Pracuj nad ustanowieniem własnej kultury organizacyjnej
Prowadzenie księgowości i finansów
Kiedy w firmie powinien powstać dział księgowości i finansów
Orientacja na klienta
Wszystko, co robimy, jest dla ludzi
Dlaczego klient jest najważniejszy?
Świadomość potrzeby klienta — na co zwracać uwagę?
Każdy z nas jest klientem — czyli umiejętność wykorzystania empatii
Strategiczne miejsca mające wpływ na klienta
Pierwszy kontakt
Dostarczenie tego, czego chce klient
Sytuacje konfliktowe
Podtrzymywanie więzi z nabywcą
Ankiety i badania rynku
Zwracaj uwagę na to, co mówią klienci
Pytaj i słuchaj
Stwórz klimat sprzyjający temu, żeby klient chciał się wypowiedzieć
Stosuj ankiety
Wzmacniaj to, co jest dobre, poprawiaj to, co nie działa najlepiej
Staraj się dostosować własną kulturę organizacyjną do potrzeb klientów
Bądź naturalny i zgodny ze sobą
Współpracuj z firmą klienta
Zaproponuj więcej, niż od Ciebie oczekują
Bądź szczególnie „silny” w „słabych” miejscach
Newralgiczne miejsca w kontakcie z klientem
Reklamacje
Czas obsługi
Termin dostawy
Znajdź słabe miejsca swojej branży i stań się w nich najlepszy
Imprezy integracyjne dla klientów
Rozwój, Innowacyjność, Podnoszenie kwalifikacji, Szkolenia
Kto stoi w miejscu, ten się cofa
Tylko ciągły rozwój zapewni Ci bezpieczeństwo
Rozwój w organizacji jako kwestia nadrzędna
Kontrola i analiza — czyli podnoszenie jakości
Innowacja — wprowadzanie nowości
Wprowadzanie innowacji w przedsiębiorstwie
Przystosowanie się do zmian
Innowacyjność jako element kultury firmy
Systematyczność i stabilne tempo innowacji
Efekt destabilizacji innowacyjnej
Zmiana struktur organizacyjnych
Przekształcanie, łączenie, dywersyfikacja
Powiększanie i rozbudowywanie firmy
Powstawanie nowych oddziałów
Dobre momenty na tworzenie nowych oddziałów
Tworzenie sieci globalnych
Sposoby podnoszenia kwalifikacji
Samodoskonalenie
Uczenie się na błędach
Słuchanie tego, co mówią klienci
Spotkania wewnętrzne w firmie
Nauczanie indywidualne
Szkolenia jako narzędzie rozwoju firmy
Zasadność szkoleń
Wybór odpowiedniego programu
Rodzaje szkoleń
Szkolenia zewnętrzne
Szkolenia wewnętrzne
Osoby prowadzące szkolenia
Wewnętrzna polityka szkolenia
Organizacja „ucząca się”
Dobre firmy ciągle się uczą
Zaprzestanie nauki jest wyrazem braku pokory
Metamarketing i Metareklama
Czym jest marketing?
Definicja marketingu
Cele marketingu
Działania marketingowe
Wady przestarzałych działań marketingowych
Nowy metamarketing
Dobry produkt, usługa
Uczciwa cena
Nowe zasady metamarketingowe
Szczerość, pewność, odwaga
Nie możesz zostać skrzywdzony
Przeszkody nie istnieją po to, by je pokonywać, ale powstają po to, żeby szukać innych rozwiązań
Sukces to tylko kwestia czasu
Liczy się wspólne zadowolenie
Działania metamarketingowe na zewnątrz
Oferty handlowe
Działania marketingowe
Rozmowy z klientami
Nowa metareklama
Metamarketing umożliwia zastosowanie metareklamy
Zasady metareklamy
Dlaczego i kiedy metareklama jest skuteczna?
Reklama dźwignią handlu
Analiza dotychczasowych działań
Powrót do źródeł — o czym zapomnieliśmy
Dlaczego określone działania były nieskuteczne — jakie płyną z tego wnioski?
Dostosowanie ilości i jakości reklamy do potrzeb firmy
Reklama jest potrzebna — praca nad marką
Różnice pomiędzy kreowaniem marki a informacją dla klienta
Komunikacja i stosunki wewnątrz organizacji
Firma powinna być jak jeden organizm
Zalety działania w grupie
Jedność tworzy siłę
Całość to suma części
Przepływ informacji
Komunikacja
Wszyscy zawsze powinni mieć możliwość wypowiedzenia się
Motywuj do zgłaszania wniosków innowacyjnych
Obieg dokumentów
Jasność i czytelność zapisów i instrukcji
Spotkania i narady firmowe
Narady firmowe planowane
Spotkania spontaniczne
Walka o laury
Wyścig szczurów
Największe sukcesy osiągasz wtedy, kiedy nie dbasz o to, kto dostanie medal
Systemy nagradzania i motywacji
Wszyscy gramy do jednej bramki
Rola liderów
Liczy się wspólne dobro
Umiejętność radzenia sobie z gwiazdami
Rodzime gwiazdy
Nabytki transferowe
Postępowanie z gwiazdami
Reguły gry
Zasady skutecznej komunikacji
Chęć wzajemnego zrozumienia
Atmosfera szczerości i otwartości
„Skrzynka w kolorze purpury”
Informuj o tym, co się będzie działo
Spotkania nieformalne
Imprezy firmowe
Wspólne spędzanie czasu
„Dobra” atmosfera — czyli tworzenie więzi
Otoczenie, konkurencja, dostawcy
Rola przedsiębiorstwa w życiu społecznym
Uczestnictwo w życiu społecznym
Wspieranie inicjatyw lokalnych
Działalność charytatywna
Inicjatywa społeczna — formą reklamy
Prestiż i wizerunek firmy
Wygląd zewnętrzny firmy
Firma w środku
Dbałość o szczegóły
Reprezentacja na zewnątrz
Ludzie
Materiały firmowe
Pierwszy kontakt — sekretariat, telefon
Współzawodnictwo i konkurencja
Zalety posiadania konkurencji
Motywacja do działania
Ciągła potrzeba stawania się lepszym
Szacunek do „rywali”
Dlaczego konkurencji należy się szacunek?
Grać należy czysto
Współdziałanie w kategorii wygrany/wygrana
Nikt nie jest w stanie obsłużyć całego rynku
We wszystkim potrzebny jest umiar
Szukaj swojej niszy rynkowej
Rola i znaczenie dostawców
Kim jest dostawca?
Zacieśnianie więzów z dostawcą
Wspólne inicjatywy
Analiza i selekcja dostawców
Polityka utrzymania długoterminowych więzi
Narzędzia wspomagające — systemy, technologie, rozwiązania
Znaczenie systemów w działalności firmy
Systemy organizacyjne
Systemy przepływu informacji
Komunikacja międzyludzka
Wykorzystanie techniki w systemach przepływu informacji
Dąż do zautomatyzowania wszystkich możliwych części procesów
Rozwój technologii czynnikiem umożliwiającym ekspansję i innowację
Krótki rys historyczny
Rozwój technologii do XV w.
Rozwój technologii między XV a XX w.
Potencjalna przyszłość
Zastosowanie i wykorzystanie technologii w firmie
Technologie przemysłowe
Komputeryzacja
Technologie filozoficzno-koncepcyjne
Nowe metody zarządzania
Futurystyczne koncepcje prowadzenia biznesu
Alternatywne i niestandardowe rozwiązania
Szukaj i łącz to, co działa
Eksperymentuj
Skuteczne jest to, co działa w Twoim przypadku.
Złote zasady biznesu
To, co dajesz, to wraca
Wszyscy muszą zarobić
Dbaj o łańcuch pokarmowy
Reinwestycja w firmę
Pieniądz musi pracować
Koncentruj się na tym, co jest ważne
Zawsze patrz z perspektywy całości
Koncentracja na wybranym sektorze
Ważniejsza od szybkości jest jakość
Podstawy to fundamenty
Zawsze jest wystarczająca ilość czasu
Najpierw myśl, później działaj
Zaufaj sobie
Zamiast zakończenia
Nota od autora
Cena już od: 26,70 zł