-
Neurometody kontroli emocji
Kimkolwiek jesteś, ta książka została napisana właśnie dla Ciebie. To nie wszystko. Ona również o Tobie opowiada, bo namacalnie pokazuje, że spokój i szczęście, których szukasz na zewnątrz, od zawsze znajdują się w Twoim wnętrzu. więcej »
cena: 34,90 zł
-
Punkt Zero
Dowiesz się, że nie jesteś tym, za kogo się uważasz, nie jesteś już zwykłym człowiekiem, jesteś obecnie czymś więcej. Lepiej żebyś o tym wiedział już dziś po to, aby przygotować się na falę kłamstw, przez które można zwiększyć tylko własne cierpienie... więcej »
cena: 16,90 zł
-
Umysł Boga'Ty
Książka ma na celu zwiększenie do maksymalnych możliwości rozwoju osobistego, skupiając się głównie na umyśle zarówno świadomym, podświadomym, jak i nad-świadomym. Zdaję sobie sprawę z tego, iż w mojej publikacji stosuję wiele pojęć nie występujących w obecnej psychologii, co może budzić znaczną kontrowersję ze strony krytyków oraz „wyuczonych” psychologów. więcej »
cena: 9,90 zł
Dołącz do Złotego Klubu
Należą do niego ludzie ambitni, którzy wiedzą, że aby osiągnąć sukces, należy się doskonalić i poszerzać wiedzę.
Zapisz się za darmo, a pomożemy Ci z sukcesem.
- Zbieraj Złote Punkty
- Korzystaj ze stałych rabatów do 25%
- Zdobywaj DARMOWE książki
- Strona główna
- Spotkanie z klientem
-
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Spotkanie z klientem" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,
zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych.
W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.Jeśli chcesz przejść do innych książek Artura Wojciechowskiego o sprzedaży bezpośredniej, możesz to zrobić już teraz, klikając na odpowiedni link:
Dlaczego klienci nie kupują od Ciebie?
Jest wiele bardziej i mniej istotnych elementów, które w całości składają się na proces sprzedaży bezpośredniej. Pracując jako doradca finansowy czy handlowiec, zajmując się MLM lub prowadząc własną firmę, wykorzystujesz ten proces. Zapewne nie będziesz mieć problemów z wymienieniem tych elementów.
Jest jednak wśród nich element, który można nazwać sednem sprzedaży – to rozmowa z klientem. Jeśli wszystkie inne elementy, które jesteś w stanie wymienić, masz opanowane do perfekcji, niewiele na tym zyskasz, jeśli nie nauczysz się skutecznie przekonywać klienta do swoich racji. Jak tego dokonać, dowiesz się właśnie z publikacji Artura Wojciechowskiego „Spotkanie z klientem”.
Metoda „Kup pan cegłę” nie wystarczy, jeśli poważnie myślisz o sukcesie w sprzedaży
Od powodzenia rozmowy z Twoim klientem zależą Twoje
zyski, to właśnie w tym momencie bowiem najczęściej dochodzi do zamknięcia sprzedaży, na którą złożyły się wszystkie poprzednie etapy. Warto zatem solidnie do takiego spotkania się przygotować.Mając jakiekolwiek doświadczenie w sprzedaży, zapewne wiesz już, że w zdecydowanej większości wypadków nie wystarczy po prostu powiedzieć: „Kup, bo warto”. Twoim zadaniem jako sprzedawcy jest:
- Nawiązać nić porozumienia z klientem i sprawić by Cię polubił. Każdy z nas na co dzień kupuje. Czy kupiłbyś cokolwiek od obcej osoby, do której nie masz zaufania lub w jakiś sposób odpychającej? Zanim zatem przejdziesz do sprzedaży produktu bądź usługi, najpierw musisz „sprzedać” siebie i sprawić, by klient chciał z Tobą rozmawiać.
- Stworzyć atmosferę sprzyjającą sprzedaży. Czym innym jest spotkanie ze znajomymi, a czym innym spotkanie z klientem – zapewne masz tego świadomość. Obydwa powinny być przyjemne, jednak ich cele są różne. Naucz się zatem tworzyć miłą atmosferę, która jednocześnie będzie sprzyjać interesom i osiągnięciu Twojego celu.
- Zbadać potrzeby klienta. By mieć szansę na dokonanie sprzedaży, najpierw musisz dowiedzieć się, czego Twój klient naprawdę potrzebuje i mu to uświadomić. Pamiętaj, że nie zawsze klient jest świadomy faktycznych potrzeb i nie zawsze te, o których sam mówi, są potrzebami rzeczywistymi.
- Rozpoznać sygnał, w którym Twój klient jest gotowy do zakupu. To kluczowy moment każdej rozmowy. Jeśli przejdziesz do sprzedaży za wcześnie – zniechęcisz swojego klienta. Jeśli z kolei będziesz za bardzo zwlekać, Twój klient może się rozmyślić, zanim przejdziesz do konkretów.
„Spotkanie z Klientem” to poradnik skupiony na tym, jak
skutecznie przeprowadzić rozmowę handlową. Znajdziesz w nim szczegółową wiedzę na temat każdego kolejnego kroku – od przygotowania do spotkania, po zamknięcie sprzedaży. Opisane w nim zostały także metody postępowania dla różnych wariantów, w zależności od rozwoju sytuacji na spotkaniu.
Największym atutem tej wiedzy jednak, jest to, że każdy opisany sposób i metoda zostały sprawdzone w praktyce przez Autora, w Polskich realiach. Artur Wojciechowski wykuwał tę wiedzę krok po kroku przez ponad 15 lat swojej kariery sprzedawcy, doradcy finansowego i trenera sprzedaży. Zatem masz całkowitą pewność, że wiedza, którą tu znajdziesz, jest gotowa do wcielenia w życie niemal od zaraz.Dla kogo jest ta publikacja?
Każdy z nas jest w pewnym stopniu sprzedawcą. Na co dzień sprzedajemy własne idee, przekonując do swoich racji współpracowników, znajomych czy rodzinę. Jednak są pewne grupy, które na tej publikacji skorzystają zdecydowanie najbardziej:
- Początkujący i przyszli sprzedawcy. Jeśli należysz do tej grupy, potraktuj tę publikację jak przewodnik, który niemal „za rękę” przeprowadzi Cię przez wszystkie kroki rozmowy z klientem – od przygotowań do sukcesu w finale. Dzięki temu będziesz w stanie przećwiczyć każdy z elementów, zanim udasz się na ważne spotkanie.
- Doświadczeni sprzedawcy. Będąc sprzedawcą z doświadczeniem, posiadającym własne wypracowane metody, potraktuj tę publikację jako przydatne kompendium wiedzy, dzięki któremu będziesz mógł przeanalizować własną ścieżkę spotkania i usprawnić ją. Zapewne wiesz doskonale, że rozwijanie i poprawianie umiejętności jest w sprzedaży ważne. Bez względu na to, na jakim etapie kariery jesteś.
- Właściciele firm. Prowadząc własną firmę, zapewne niejednokrotnie spotykasz się i rozmawiasz z aktualnymi i potencjalnymi klientami – to element Twojej pracy. Naucz się zatem wykorzystywać możliwości spotkań, zdobywając nowych klientów, a tym samym zwiększać zyski swojej firmy.
Czego jeszcze dowiesz się z tej publikacji?- Rozpoznasz swój styl sprzedaży i dowiesz się, jak sprzedaż partnerska pozwoli Ci poprawić Twoje efekty.
- Nauczysz się odpowiednio przygotowywać do spotkania i wyznaczać cel rozmowy.
- Dowiesz się, jakie są grupy potrzeb klientów i która z nich poprzedza wszystkie inne.
- Zdobędziesz umiejętność zadawania pytań badających faktyczne potrzeby klienta.
- Poznasz typy klientów oraz metody postępowania z każdym z nich.
- Dowiesz się, jakie błędy najczęściej popełniane są w trakcie rozmów handlowych oraz co zrobić, by ich uniknąć.
- Nauczysz się odpowiedniego prezentowania swojego produktu, tak aby klient chciał o nim słuchać.
- Dowiesz się, jak zamykać sprzedaż, a także poznasz mity z tym etapem związane.
- Poznasz sposoby na uzyskiwanie od klienta zgody na sprzedaż oraz zobowiązania do długoterminowej współpracy.
„Spotkanie z klientem”, to swoisty niezbędnik dla każdego, kto odbywa rozmowy handlowe. Dzięki praktycznej wiedzy ujętej w tej publikacji w krótkim czasie nabędziesz i usprawnisz swoje umiejętności związane z ostatnim krokiem w procesie sprzedaży. Poprawiając skuteczność swoich spotkań, wprost zwiększasz swoje comiesięczne zarobki. Wszystko, co musisz zrobić, by tego dokonać, to zainwestować w tę publikację i wcielić tę wiedzę w życie.
Unikatowa propozycja: 60-DNIOWA GWARANCJA
Przeczytaj, aby dowiedzieć się, dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne
(20 lat na rynku zobowiązuje)Jesteśmy pewni jakości wiedzy, którą wydajemy, dlatego udzielamy specjalnej gwarancji, aby Twoje zakupy były absolutnie bezpieczne. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, możesz dokonać zwrotu, odzyskując 100% wydanych na niego pieniędzy. Dowiedz się więcej »
-
Opinie o "Spotkanie z klientem"
-
Uważam, iż zakupiona publikacja jest dobrym i przydatnym podręcznikiem dla osób chcących pozyskać wiedzę z zakresu sprzedaży pomiędzy: Firma (Pracownik) - Klient. Książka napisana w sposób łatwy do przyswojenia na podstawie doświadczeń autora, w których podane są cenne uwagi.
-
Polecam, audiobook zawiera wiele wartościowych porad
-
Podstawy dla osób zaczynających pracować w sprzedaży, niezależnie od branży. Dla osób bardziej zaawansowanych powtórzenie podstaw. Jasny, czytelny, w prosty sposób przedstawia techniki sprzedaży.
-
Książka pisana ambitnym tekstem, ale nie spełnia oczekiwań osoby już doświadczonej starającej się uporządkować swoją wiedzę
-
Artur Wojciechowski świetnie pokazuje jak w bardzo naturalny sposób mogą odbywać się spotkania z nowymi klientami, wystarczy zmienić swoje nastawienie z "polowania" na chęć dawania siebie innym ludziom i zauważania ich problemów. Zarobek musi być zawsze na drugim miejscu.
-
-
- Od autora
- Style sprzedaży
- Sprzedawca nachalny
- Sprzedawca nieśmiały
- Sprzedawca bierny
- Sprzedaż partnerska
- Zalety sprzedaży partnerskiej
- Dlaczego ten styl sprzedaży przewyższa inne metody?
- Sprzedaż partnerska dla specjalistów i ludzi wolnych zawodów
- Etapy sprzedaży partnerskiej
- Przygotowania do rozmowy handlowej
- Przygotuj się do spotkania z potencjalnym klientem
- Uporządkuj swoje materiały
- Włóż odpowiedni strój
- Stworzenie atmosfery sprzyjającej sprzedaży
- Cel
- Trzy grupy potrzeb klientów
- Potrzeba, która poprzedza wszystkie inne
- Nawiąż kontakt emocjonalny z klientem
- Kontroluj swój tok myślenia
- Różnica między luźną a poważną rozmową
- Jesteś na scenie
- Pozasłowny kontakt emocjonalny
- Wzrokowe przetwarzanie informacji
- Słuchowe przetwarzanie informacji
- Dotykowe przetwarzanie informacji
- Jak sobie radzić z trzema rodzajami przetwarzania informacji?
- Powrót do rzeczywistości
- Badanie potrzeb klienta
- Dlaczego badanie potrzeb jest ważne?
- Zdobywanie informacji od klienta
- Kiedy należy zamilknąć?
- Fakty i opinie w analizie potrzeb
- Elementy analizy potrzeb
- Przykładowe pytania
- Rola i rodzaje pytań
- Pytania otwarte
- Pytania przeciwstawne
- Pytania intonacyjne
- Pytania o osobę trzecią
- Cztery wskazówki dla pytających
- Nie zadawaj pytań zamkniętych
- Powtórz za klientem, jak zrozumiałeś podawane przez niego informacje
- Musisz wiedzieć, kiedy zacząć mówić
- Pytania na tematy drażliwe zadawaj na końcu
- Pytania
- Aktywne słuchanie
- Zrozumienie
- Typy klientów
- Klient małomówny
- Sposoby postępowania
- Klient nieufny
- Sposoby postępowania
- Klient bezwzględny
- Sposoby postępowania
- Klient nieznoszący sprzeciwu
- Sposoby postępowania
- Klient blefujący
- Sposoby postępowania
- Klient gadatliwy
- Sposoby postępowania
- Klient racjonalny
- Sposoby postępowania
- Klient niezdecydowany
- Sposoby postępowania
- Klient niezadowolony
- Sposoby postępowania
- Klient przyjacielski
- Sposoby postępowania
- Prezentacja produktu
- Pozycja
- Problem
- Podejście
- Określanie korzyści
- Działanie
- Jak mówić o swoich produktach, żeby klienci chcieli kupować?
- Jak przejść od słuchania do mówienia?
- Potrzeby klientów postaw na pierwszym miejscu
- Opisz swoje usługi i ich efekty
- Przykład nr 1
- Przykład nr 2
- Najpierw opisz efekty, jakie przyniosą twoje usługi
- Opisz cechy swojej usługi
- Wplataj przykłady do opisu usług
- Napisz, zanim powiesz
- Standardy i procedury działania
- Arkusz roboczy: twoje standardy i procedury działania
- Opłaty
- Podsumuj swoją prezentację
- Zamknięcie sprzedaży
- Jak reagować na pytania, wątpliwości i obiekcje klienta
- Mit 1
- Mit 2
- Mit 3
- Mit 4
- Staraj się łagodzić obiekcje klienta
- Typowe pytania, obawy i obiekcje
- Odpowiedz, podając fakty
- Odpowiedz, reagując na odczucia klienta
- Odpowiedzi na obiekcje
- Odpowiedź typu: odczuwa/odczuwali/uznali, że
- Odpowiedź typu: czy może mi pan powiedzieć coś więcej?
- Odpowiedź — milczenie
- Odpowiedź — cisza
Cena już od: 26,70 zł